Na Halloween przebiorę się za Procurement.

10 listopada 2017 Marta Macke

Słowo procurement brzmi mrocznie i często spotykam się z opinią, że przedstawiciele agencji nie wiedzą jak rozmawiać z osobami z działu zakupów. Czy na prawdę procurement jest taki straszny?

Hello are you there!?

7 listopada 2017 Marta Macke

Dlaczego tak ważne jest ułatwienie klientowi kontaktu z nami i jak to zrobić? Bardzo prosto…

Zrozumieć świat dostawców usług marketingowych i skwantyfikować go.

8 sierpnia 2017 Marta Macke

Czyli jakie jest praktyczne zastosowanie modeli kosztowych, zwanych „tabelkami”? Dla agencji  – znienawidzone.
Dla procurementu – pożądane. Sławne “tabelki”, zwane bardziej fachowo “modelami kosztowymi”, to nic innego jak próba przełożenia ofert, które dostają klienci, na język finansów. Zrozumiały i akceptowalny dla osób, które z marketingiem i komunikacją reklamową nie mają zbyt wiele wspólnego, a które muszą dostać jasną informację – dlaczego ta a nie inna oferta została wybrana. Jaką rolę pełnią więc modele kosztowe i po co zostały stworzone?

O tym co w przetargu boli procurement i agencje

1 listopada 2016 Marta Macke

KILKA SŁÓW O KONIECZNOŚCI ZROZUMIENIA SPECYFIKI PRACY AGENCJI KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ PRZEZ KLIENTA ORAZ KONIECZNOŚĆ OTWARCIA SIĘ REPREZENTANTÓW AGENCJI NA MERYTORYCZNY KONTAKT Z KLIENTEM/PROCUREMENTEM

Pływające cyferki

1 października 2015 Marta Macke

Pouczająca rozmowa z Tomkiem Marszałłem o standardach, współpracy i rolach w zespole oraz pływaniu i pływających literkach….