Rusza program Shortlist – Relacje

7 stycznia 2018 Marta Macke

Shortlist – Relacje to cykliczne wywiady poświęcone budowaniu relacji biznesowych między klientem a agencją komunikacji marketingowej.

Przez kolejnych kilkanaście tygodni w każdy wtorek o godz. 19:45 na antenie telewizji Słodki Live gospodarze programu, Marta Macke i Rafał Karski, partnerzy Shortlist Consulting, rozmawiać będą z zaproszonymi gośćmi o ważnych aspektach budowania relacji począwszy od fazy inicjowania relacji, przez budowanie, utrzymanie a wreszcie ratowanie relacji klient-agencja, agencja-klient.

„Wieloletnie doświadczenie zawodowe pozwala nam dogłębnie rozumieć proces budowania relacji biznesowych w branży komunikacji marketingowej. Mamy perspektywę  obu stron, klienta i agencji, i dobrze rozumiemy cele, potrzeby, ale również aspekty emocjonalne związane z tą współpracą” – mówi Marta Macke  –  „dlatego tak dobieramy tematy i gości naszych programów aby odpowiedzieć na ważne i krytyczne aspekty z punktu widzenia wszystkich stron zaangażowanych we współpracę i budujących relacje biznesową, tj. zarządy, marketing, zakupy, agencje” dodaje Macke.
„W projektach doradczych i szkoleniowych prowadzonych przez Shortlist Consulting często współpracujemy z ekspertami z dziedziny np. psychologii biznesu, prawa czy etyki reklamy ponieważ ich perspektywa odgrywa bardzo istotną rolę w relacjach między klientem a agencją, dlatego również oni będą gośćmi programu” – podkreśla Rafał Karski.

ZACHĘCAMY DO OGLĄDANIA https://www.facebook.com/slodkilive/

Hohohohoh prezentowy zawrót głowy

11 grudnia 2017 Marta Macke

Jak co roku o tej porze przypominamy do znudzenie, że gifty mogą postawić obdarowywanego w trudnej sytuacji. Sytuacja staje się szczególnie niezręczna, jeśli jesteśmy właśnie w procesie przetargowym na budżet danego klienta

Na Halloween przebiorę się za Procurement.

10 listopada 2017 Marta Macke

Słowo procurement brzmi mrocznie i często spotykam się z opinią, że przedstawiciele agencji nie wiedzą jak rozmawiać z osobami z działu zakupów. Czy na prawdę procurement jest taki straszny?

Hello are you there!?

7 listopada 2017 Marta Macke

Dlaczego tak ważne jest ułatwienie klientowi kontaktu z nami i jak to zrobić? Bardzo prosto…

Zrozumieć świat dostawców usług marketingowych i skwantyfikować go.

8 sierpnia 2017 Marta Macke

Czyli jakie jest praktyczne zastosowanie modeli kosztowych, zwanych „tabelkami”? Dla agencji  – znienawidzone.
Dla procurementu – pożądane. Sławne “tabelki”, zwane bardziej fachowo “modelami kosztowymi”, to nic innego jak próba przełożenia ofert, które dostają klienci, na język finansów. Zrozumiały i akceptowalny dla osób, które z marketingiem i komunikacją reklamową nie mają zbyt wiele wspólnego, a które muszą dostać jasną informację – dlaczego ta a nie inna oferta została wybrana. Jaką rolę pełnią więc modele kosztowe i po co zostały stworzone?

O tym co w przetargu boli procurement i agencje

1 listopada 2016 Marta Macke

KILKA SŁÓW O KONIECZNOŚCI ZROZUMIENIA SPECYFIKI PRACY AGENCJI KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ PRZEZ KLIENTA ORAZ KONIECZNOŚĆ OTWARCIA SIĘ REPREZENTANTÓW AGENCJI NA MERYTORYCZNY KONTAKT Z KLIENTEM/PROCUREMENTEM

Pływające cyferki

1 października 2015 Marta Macke

Pouczająca rozmowa z Tomkiem Marszałłem o standardach, współpracy i rolach w zespole oraz pływaniu i pływających literkach….