DORADZTWO

Wsparcie przy przetargu

Dzięki połączeniu naszych kompetencji i doświadczenia po każdej stronie przetargowego stołu (marketing, procurement, business development i client service agencji). Shortlist może wesprzeć agencję na każdym etapie procesu przetargowego, m.in.:

  • w ocenie merytorycznej oraz poziomu przygotowania zespołu i prezentacji,
  • w organizacji i koordynacji pracy w procesie,
  • w przygotowaniu dokumentacji formalno – prawnej,
  • w przygotowaniu modeli kosztowych i rozliczeniowych,
  • w przygotowaniu do negocjacji.

Analiza i optymalizacja relacji z Klientem

Współpraca z klientem może stracić rozmach. Często agencja nie wie jak temu zaradzić. I to długoterminowo. Współpracując z wysokiej klasy konsultantami, wykorzystując nasze wieloletnie doświadczenie z zakresu marketingu, client service i new business, psychologii biznesu czy prawa Shortlist wspólnie z agencją (a czasem również z klientem) przeprowadza analizę, ocenia dotychczasowe działania i znajduje odpowiedź jak rozwiązać problem.

Shortlist pomaga w opracowaniu narzędzi i modeli współpracy i pomaga budować trwałe relacje z klientem oraz unikać przetargu.

SZKOLENIA

Przetarg w trzech aktach

Szkolenie, którego celem jest:

  • pokazanie kluczowych obszarów zintegrowanego procesu przetargowego na każdym jego etapie i z perspektywy wszystkich jego uczestników,
  • uporządkowanie i powiększenie wiedzy, spektrum praktyk przetargowych,
  • przekazanie wskazówek i narzędzi jak proces prowadzić skutecznie i zakończyć go sukcesem,
  • podnoszenie konkurencyjności na rynku,
  • wykształcenie umiejętności krytycznych analiz procesu przetargowego,
  • podnoszenie efektywności, pomoc w stworzeniu bazy wiedzy, umiejętności i inspiracji.

Szkolenie, którego celem jest:

  • podnoszenie umiejętności przygotowania do negocjacji jako podstawy sukcesu całej współpracy,
  • przekazanie wskazówek jak czytać ofertę w odniesieniu do specyfikacji – briefu,
  • pokazanie najczęściej stosowanych kryteriów oceny oferenta i oferty,
  • przedstawienie metod i narzędzi komercyjnego i merytorycznego porównania ofert,
  • podnoszenie umiejętności budowania strategii negocjacyjnej,
  • przedstawienie najważniejszych aspektów w kontraktowaniu usług z kategorii komunikacja marketingowa.

Szkolenie, którego celem jest:

  • zbudowanie efektywnej relacji klient/agencja od pierwszego dnia wspólnej pracy,
  • poznanie się zespołów – it is all about human,
  • rozumienie celów i wyzwań biznesowych stojących przed każdą ze stron,
  • definiowanie idealnego modelu współpracy (operacyjnie i relacyjnie),
  • wypracowanie działań zwiększających efektywność współpracy pomiędzy zespołami.

Szkolenie, którego celem jest:

  • audyt narzędzi sprzedażowych klienta/agencji,
  • pokazanie kluczowych obszarów struktury dobrej prezentacji oraz 10 kroków, które pomogą lepiej budować prezentację w tym:
  • 5 kroków na poprawienie pierwszego wrażenia,
  • kilka prawd o nudzie i 5 kroków walki z nudą w prezentacji,
  • przedstawienie wytycznych do budowania prezentacji/narzędzi sprzedażowych klienta (na podstawie audytu i best practice),
  • wykształcenie umiejętności przygotowania się do prezentacji przetargowej i jej odbioru,
  • wykształcenie umiejętności prezentacyjnych.

Szkolenie, którego celem jest:

  • poznanie przepisów i regulacji rynku reklamy, w tym najważniejszych aktów prawnych,
  • poznanie co to jest soft-law, copy advice i pre-clearing, i kiedy je stosować,
  • wykształcenie umiejętnosći korzytania z Kodeksu Etyki Reklamy i kodeksów branżowych,
  • zdefiniowanie idealnego modelu współpracy klient / agencja przy tworzeniu etycznych reklam,
  • wypracowanie procedur umożliwiających wczesne wykrywanie potencjalnych zagrożeń.

Nasze doświadczenie w liczbach:

6

Konferencje

5 +

Lat na rynku

99 +

Zrealizowanych projektów

50 +

Publikacji i wywiadów

45 +

Lat doświadczenia

Dlaczego warto skorzystać z usług Shortlist?

Doświadczenie i wiedza

Skuteczna realizacja celów klienta wynikająca z unikalnego połączenia kompetencji, wiedzy i doświadczenia z obszarów business development, komunikacji marketingowej, marketingu i procurementu.

Oszczędność czasu i pieniędzy

Dogłębna znajomość rynku agencji komunikacji marketingowej, sprawdzone narzędzia i dopasowane do indywidualnych potrzeb procesy pozwalają uniknąć nieefektywnej pracy i oszczędzić zasoby, czas i budżet Klienta.

Obiektywna ocena

Gwarantujemy pełną transparentność i obiektywność przeprowadzanych procesów, używając jednakowych narzędzi do analiz i oceny wszystkich pozyskiwanych z rynku ofert. Efekty naszej pracy są w pełni weryfikowalne.