07 maja 2019 Warszawa

CMO SUMMIT 2019

CMO SUMMIT 2019 to kolejna edycja merytorycznej konferencji skierowanej do CMOs i Dyrektorów Marketingu, organizowana przez firmę doradczą Shortlist Consulting we współpracy z IAA Polska.
CMO SUMMIT to wydarzenie ‘by invitation only’ i ‘must be’ dla top managerów marketingu reklamodawców.

Tematem przewodnim CMO Summit 2019 jest “Meet the digital citizens”. Czy spotkaliście się już z hasłami: cyfrowi obywatele lub digital citizenship? Jakie zmiany zaszły w cyfrowych zachowaniach obywateli, konsumentów mediów, marek czy też ‘shopperów’ w naszym kraju na przestrzeni ostatnich lat?
Podczas konferencji będziemy dyskutowali o roli dyrektora marketingu w firmie i o wyzwaniach stojących dziś przed nim w tym kontekście.
Prelegenci skoncentrują się na tym, jak z perspektywy CMO nawigować marką w coraz bardziej złożonym świecie cyfrowym, jak odczytywać i reagować na potrzeby konsumentów w oparciu o dane i technologie, a także omówią coraz bardziej znaczącą rolę e-commerce i wykorzystania nowych narzędzi takich jak influencer marketing czy obecność marki w gaming/e-sport

04 grudnia 2018 Warszawa

Zamknięty pokaz filmu „JESZCZE DZIEŃ ŻYCIA”

Wspólnie z naszym partnerem, firmą produkcyjną Platige Image zorganizowaliśmy zamknięty pokaz filmu Jeszcze dzień z życia.
Film, wyprodukowany przez Platige Image, jest pełnometrażowym animowanym filmem pokazującym historię trzymiesięcznej wyprawy wybitnego reportera Ryszarda Kapuścińskiego do ogarniętej wojną i chaosem Angoli.
Podczas spotkania nasi goście, klienci i partnerzy biznesowi mieli okazję nie tylko zobaczyć ten znakomity film, ale również poznać szczegóły jego realizacji dzięki spotkaniu z reżyserem, Damianem Netowem.
Po projekcji zaprosiliśmy gości na wino i miłe rozmowy w foyer kina Muranów.

14 listopada 2018 WARSZAWA

MARKETING BENCHMARKS SUMMIT – MEDIA PROCUREMENT

Marketing Benchmarks Summit – Media Procurement to pierwsza konferencja z nowego cyklu wydarzeń organizowanych przez Shortlist Consulting poświęcona odkodowaniu świata mediów.

Zapraszamy do udziału wszystkich managerów działów zakupów zainteresowanych poznaniem praw rządzących mediami i zaangażowanych w wybór i ocenę agencji mediowych.

Prelegenci skupią się na wyjaśnieniu tego co trudne i skomplikowane, pokażą trendy i innowacje w planowaniu, kupowaniu i rozliczaniu kampanii mediowych.

W trakcie wydarzenia poznany pełen obraz rynku zaprezentowany przez wszystkich jego uczestników czyli przedstawicieli świata mediów, domów mediowych jak i klientów.

GŁÓWNE TEMATY KONFERENCJI TO M.IN.:

  • „Pieniądz wart jest tyle, ile doświadczenia, których może dostarczyć”, Anna Bartoszewska, General Manager,  Zenith
  • „Mierzenie efektów w erze digital”, Agnieszka Gosiewska, New Project Leader, Nielsen
  • „Czy duża agencja mediowa może więcej?”,panel dyskusyjny, Piotr Pietka CEO Publicis, Weronika Szwarc Bronikowska, Prezeska Media People, Stanisław Janowski Dyrektor Zarządzający Polsat Media
  • „Przetarg mediowy – tabelka to nie wszystko – jakość vs. cena”, Renata Wasiak Managing Director, Havas Media i Maciej Kita Head of Middle Office, Havas Group Media
  • „Biała księga mediów”, Jakub Bierzyński, CEO OMD Group, członek SKM SAR
  • „Odczarujmy audyt mediowy”, Jacek Dzięcielak, CEO, Double Check
  • „Transformacja konsumenta, marketingu i modelu współpracy z partnerami”, Arkadiusz Marszałek, Agency Head Poland, Google Polska
  • „Wyzwania zakupowe w programatiku z perspektywy reklamodawcy”, Paweł Kuczma, Managing Director, Pure Play
  • NETWORKING

14 marca 2018 Warszawa

CMO SUMMIT

CMO SUMMIT 2018 to merytoryczna konferencja skierowana do CMOs i Dyrektorów Marketingu organizowana przez Shortlist Consulting we współpracy z IAA Polska.

Konferencja będzie bezpłatnym wydarzeniem dla zaproszonych top managerów marketingu.

27 kwietnia 2017 Warszawa

W przetargowym trójkącie III

Konferencja była kontynuacją rozpoczętego w kwietniu 2016 (podczas pierwszej edycji W przetargowym trójkącie) dialogu i odpowiedzią na potrzebę dalszej integracji środowiska zakupowego, marketingowego i agencji komunikacji marketingowej.

29 listopada 2016 Warszawa

W przetargowym trójkącie II

Podczas drugiej edycji konferencji W przetargowym trójkącie na scenie oraz na sali w warszawskiej Galerii Zachęta zebrali się reprezentanci działów zakupów, działów marketingu oraz dostawców usług marketingowych aby kontynuować rozpoczęty w kwietniu dialog i wymianę doświadczeń.

15 kwietnia 2016 Warszawa

W przetargowym trójkącie I

Konferencja W przetargowym trójkącie to rozpoczęcie dialogu i odpowiedź na potrzebę integracji środowiska zakupowego, marketingowego i agencji komunikacji marketingowej.