Połączyliśmy unikalne kompetencje, wiedzę i doświadczenia w obszarach kluczowych w budowaniu relacji klient agencja:

BUSINESS DEVELOPMENT & NEW BUSINESS

MARKETING & PROCESS MANAGEMENT

PROCUREMENT

Marta Macke-Ejchart

Założycielka i Managing Partner

Shortlist Consulting

marta.macke@shortlist.com.pl

+48 502 595 972

Marta Macke-Ejchart, założycielka i Managing Partner Shortlist Consulting ma ponad 20-to letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej i business development.

W latach 1995-2012 pracowała w polskich i międzynarodowych strukturach agencji reklamowych, m.in. w Client Service i New Business w Gruppie 66 (dzisiejsze Ogilvy&Mather), Saatchi&Saatchi oraz 15 lat w DDB Group, gdzie jako Business Development Director była odpowiedzialna za strategiczny rozwój spółek.

W 2013 stworzyła pierwszą na rynku firmę skupiającą się na doradztwie przetargowym, wsparciu rozwoju business development i budowaniu relacji klient-agencja.

Jest inicjatorką procesu integracji środowisk procuremetu, marketingu i komunikacji marketingowej oraz współtwórczynią i organizatorką cyklicznych wydarzeń i konferencji. Prowadzi szkolenia z zakresu postępowań przetargowych i budowania relacji klient-agencja (m.in. w Szkole Strategii Marki przy SKM SAR). Prelegentka na konferencjach zakupowych Forum Zakupy, Polzak, CMO Summit, Marketing Benchmarks Summit.
Arbiter Komisji Etyki Reklamy. Członkini Rady Marek Superbrands. Mentorka w Klubie Mentorek Sieci Przedsiębiorczych Kobiet.

Kiedy nie pracuje spędza czas z rodziną i przyjaciółmi – jeździ na nartach i aktywnie działa w środowisku narciarskim. Była Wice Prezesem Zarządu Warszawskiego Klubu Narciarskiego WKN, współtworzy profil Ski Message, wspierała organizację zawodów No Limit Kasprowy.

Rafał Karski

Partner

Shortlist Consulting

rafal.karski@shortlist.com.pl

+48 601 359 018

Rafał Karski, Partner Shortlist Consulting ma ponad 20-to letnie doświadczenie w marketingu i zarządzaniu.

Swoją karierę rozpoczął w firmie Procter & Gamble w 1994 roku, następnie w latach 2002-2006 zarządzał Działami Marketingu w Opoczno SA i Żywiec Zdrój. Od 2007 roku współtworzył polski oddział Liberty Mutual Insurance, właściciela marki Liberty Direct, gdzie pierwsze dwa lata kierował Działem Marketingu. W latach 2009-2013 pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży i Marketingu, w tym samym czasie kierując Biurem Obsługi Klienta.

W latach 2014-2017 pełnił funkcje Chief Operating Officer i Członka Zarządu Media Impact Polska, spółki z grupy Rignier Axel Springer Jest zdobywcą nagród EFFIE, IPRA Golden World Awards i SABRE Award. Ukończył studia na Politechnice Warszawskiej i MBA na INSEAD we Francji i Singapurze.
Arbiter Komisji Etyki Reklamy.
Prelegent na konferencjach biznesowych. Do Shortlist Consulting dołączył jako wspólnik w 2017 roku  https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rafal-karski-z-media-impact-polska-do-shortlist-consulting

Kiedy nie pracuje aktywnie spędza czas z rodziną jeżdżąc na wyprawy offraod’owe, trekkingi czy żeglując. Nie wyobraża sobie zimy bez wyjazdów narciarskich i długich wieczorów nad ciekawą książką.

EKSPERCI Shortlist Consulting

Katarzyna Tilszer

Zarządzanie Projektami

katarzyna.tilszer@shortlist.com.pl

W Shortlist Consulting odpowiedzialna za koordynację i organizację cyklu konferencji Marketing Benchmarks Summit i CMO Summit oraz wydarzeń specjalnych dla klientów i partnerów biznesowych spółki.

Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. jako Event & Media Manager  Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet /Sieć Przedsiębiorczych Kobiet, Koordynatorka programów publicznych w Muzeum Historii Żydów Polskich „POLIN” czy Manager w NZOZ Klinika Specjalistyczna „Medycyna Estetyczna”

 

 

Joanna Piątkowska

Adwokat

Joanna Piątkowska – adwokat. Członek Izby Adwokackiej w Warszawie. Zastępca Rzecznika Dyscyplinarnego przy Okręgowej Radzie Adwokackiej. Ukończyła studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego oraz Podyplomowe Studium Prawa Własności Intelektualnej na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

Posiada wieloletnie doświadczenie w reprezentowaniu klientów w sprawach z zakresu szeroko pojętego prawa cywilnego i gospodarczego. Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej, prawie autorskim, ochronie dóbr osobistych.

Doświadczenie zdobyła podczas pracy w renomowanych kancelariach prawniczych w Łodzi i w Warszawie. Aktualnie na stałe współpracuje z Kancelarią Dubois, Kosińska – Kozak.

Swoim doświadczeniem wspiera klientów w toku zawiłych procesów sądowych, jak również w zakresie doradztwa prawnego przy zawieraniu kontraktów oraz prowadzeniu negocjacji.

Zwolenniczka poszukiwania w swej pracy efektywnych rozwiązań prawnych wychodzących na przeciw szeroko pojętemu interesowi Klienta.

Justyna Olszańska

Psycholog Biznesu

Ukończyła Wydział Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim. Przez kilka lat pracowała na Uniwersytecie, równolegle prowadząc działalność jako trener tzw. „umiejętności miękkich”. Na początku lat 90tych współtworzyła Ośrodek Negocjacji i Rozwiązywania Konfliktów UW, od 1994 roku jest współwłaścicielem firmy szkoleniowo-doradczej Yes-Consensus.

Od ponad 25 lat kieruje projektami szkoleniowymi, prowadząc je jako trener, a także opracowując programy, materiały, ćwiczenia. Specjalizuje się w szkoleniach w zakresie przywództwa i kierowania ludźmi, motywowania, pracy zespołowej, komunikacji i budowy relacji, skuteczności osobistej, prowadzenia spotkań, negocjacji i rozwiązywania konfliktów, warsztatów dla trenerów.

Wspomaga menedżerów różnych szczebli i specjalistów w formule coachingu indywidualnego. Ukończyła akredytowaną przez ICF szkołę CoachWise – poziom Equipped.

Prowadzi programy typu Development Centre ukierunkowane na diagnozę potencjału zawodowego i rozwojowego oraz programy oceny 360 stopni. Jest akredytowanym konsultantem metody Insights Discovery, zajmując się doradztwem indywidualnym w tym zakresie oraz prowadząc szkolenia dla zespołów.

Nasze doświadczenie w liczbach:

6

Konferencje

5 +

Lat na rynku

99 +

Zrealizowanych projektów

50 +

Publikacji i wywiadów

45 +

Lat doświadczenia

Dlaczego warto skorzystać z usług Shortlist?

Doświadczenie i wiedza

Skuteczna realizacja celów klienta wynikająca z unikalnego połączenia kompetencji, wiedzy i doświadczenia z obszarów business development, komunikacji marketingowej, marketingu i procurementu.

Oszczędność czasu i pieniędzy

Dogłębna znajomość rynku agencji komunikacji marketingowej, sprawdzone narzędzia i dopasowane do indywidualnych potrzeb procesy pozwalają uniknąć nieefektywnej pracy i oszczędzić zasoby, czas i budżet Klienta.

Obiektywna ocena

Gwarantujemy pełną transparentność i obiektywność przeprowadzanych procesów, używając jednakowych narzędzi do analiz i oceny wszystkich pozyskiwanych z rynku ofert. Efekty naszej pracy są w pełni weryfikowalne.