51f812_d798ae52a99e47d3877937b514465c19
51f812_f42fc4507100401b9ccfb0e119f3ba4d

Po co kolejna konferencja "W przetargowym trójkącie"?

15go kwietnia 2016 i 29 listopada odbyły się 2 edycje konferencji poświęcone tematyce przetargowej i skierowana do wszystkich uczestników przetargowego trójkąta czyli do procurementu, marketingu i agencji komunikacji marketingowej.
Dwukrotnie udało nam się wypełnić salę warszawskiej Zachęty i za każdym razem ponad uczestników z zainteresowaniem słuchało paneli dyskusyjnych i prelekcji zaproszonych przez nas ekspertów i praktyków reprezentujących trzy strony na co dzień spotykające się przy negocjacyjnym stole. 
Konferencja stała się okazją nie tylko do poszerzenia wiedzy merytorycznej, ale również rzadką szansą do spotkania na gruncie "neutralnym", w przyjaznej atmosferze i do wymiany doświadczeń i przemyśleń dotyczących realiów przetargowych. 

Uczestnicy konferencji, prelegenci i paneliści potwierdzili nasze przekonanie, że temat jest ważny, ciekawy i że trzeba rozmawiać, wzajemnie się edukować aby lepiej pracować i wybierać.
Naszym celem jest pokazanie, że możliwe i potrzebne jest przejście od stereotypowego trójkąta dramatycznego jaki pojawia się w relacjach podczas procesów przetargowych do partnerstwa i współpracy pomiędzy "interesariuszami" procesu. Długa droga przed nami? Na pewno! Ale wierzymy, że warto próbować. 
Dlatego zapraszamy Państwa do udziału w kolejnych edycjach konferencji "W przetargowym trójkącie". Następne spotkanie już wiosną 2017.
Marta Macke i Monika Bis
Tak było 29 listopada 2016 na konferencji "W przetargowym trójkącie"
Do zobaczenia na kolejnej edycji "W przetargowym trójkącie"
Tak było 15 kwietna 2016 na konferencji "W przetargowym trójkącie"
Do zobaczenia na kolejnej edycji "W przetargowym trójkącie"