Z kim się spotkamy?

OlgaKorolec-OnetRASP655

Olga Korolec

CMO
Grupa ONET-RASK Polska

przez ostatnich 10 lat prowadziła ważne projekty marketingowe dla największych firm w Polsce, takich jak Telekomunikacja Polska, Kompania Piwowarska i ITI Neovision.
Od 2011 roku była współwłaścicielką w firmie Brand Insight, która specjalizuje się w doradztwie z marketingu strategicznego.
Realizowała projekty dla Grupy Żywiec, Heineken International,  AgrosNova, Wedla, Ekstraklasy,  Samsunga, T-Mobile.

kuba

Jakub Bierzyński

Złożyciel i  CEO
OMD

w roku 1993 założył pierwszy w Polsce dom mediowy. W 2001 roku otrzymał tytuł „Lidera 10-lecia rynku reklamy” przyznany przez miesięcznik Businessman. Wyróżniony tytułem „Gorące usta reklamy 2008″ przez Media i Marketing Polska jako najczęściej cytowany człowiek branży marketingowej w polskich mediach. Juror w międzynarodowych konkursach reklamowych: Goldendrum 2005 w Portoroż i Dubai Lynx 2008. Zdobywca Złotego Lwa w Cannes w kategorii Media mix za kampanię Heyah, a także nominacje w konkursie Cannes Lions w aż 4 kategoriach: Best Use of TV, Best Use of Outdoor, Best Use of Sponsoring, Best Use of Magazines oraz podkategorii Youth Marketing. W 2012 roku agencja DDB zdobyła kolejne dwa srebrne lwy i brązową statuetkę w Cannes – media do tych kampanii zaplanował dom mediowy OMD.

karski

Rafał Karski

COO
Media Impact

Od 2014 roku Chief Operating Officer i Członek Zarządu Media Impact Polska, spółki z grupy Rignier Axel Springer.
Karierę rozpoczął w firmie Procter & Gamble w 1994 roku, następnie w latach 2002-2006 zarządzał Działami Marketingu w Opoczno SA i Żywiec Zdrój.
Od 2007 roku współtworzył polski oddział Liberty Mutual Insurance właściciela marki Liberty Direct, gdzie pierwsze dwa lata kierował Działem Marketingu.
W latach 2009-2013 pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży i Marketingu, w tym samym czasie, kierując Biurem Obsługi Klienta.
Zdobywca nagród EFFIE, IPRA Golden World Awards i SABRE Award.
Ukończył studia na Politechnice Warszawskiej i MBA na INSEAD we Francji i Singapurze.

 

_Y3A3383 kopia

Marta Kozłowska

Procurement Director CE

MARS/WRIGLEY

zawodowo jest związana z firmą Mars, obecnie Mars/Wrigley. Większość czasu w dziale zakupów w różnych kategoriach zakupowych. Ostatnie 7 lat odpowiedzialna za wsparcie działu marketingu i działu sprzedaży w zakupie usług i selekcji agencji. Wiodącą kategorią są media, za które odpowiada na rynku polskim i innych rynkach Europy Centralnej (Węgrzech, Rumunii oraz Czechach i Słowacji) dla obu spółek Marsa i Wrigley.

Jest członkiem globalnego zespołu mediowego Mars/Wrigley, w ramach, którego wypracowuje się efektywne modele współpracy z agencjami.

Ukończyła studia prawnicze na Uniwersytecie we Wrocławiu. Dużo podróżuje i fotografuje. Biega i chodzi po górach.

 

z1

Jacek Dzięcielak

CEO
Double Check audytor mediowy

Od 2016 współtworzy Double Check Sp. z o.o. – nowo powstałą firmę działającą na polskim rynku audytu mediowego. Wcześniej, od 2014 był zatrudniony jako pierwszy CEO Media Impact Polska, oraz członek Zarządu Grupa Onet.pl SA.. W latach 2003-2013 CEO Havas Media Group w Polsce oraz CEO Havas Media Sp. z o.o. (wcześniej MPG), gdzie dołączył po tym jak od 2001 był zatrudniony jako Managing Director nowo utworzonej struktury wyspecjalizowanej w digital marketingu – Havas Digital (wcześniej Media Contacts). Z marketingiem związany od 2006, w tym na stanowiskach Marketing Manager oraz Marketing Director w Arctic Paper SA, a później Cezex Sp. z o.o.

 

mateja

Bartosz Mateja

CEO 
Prografix

Nieustający w poszukiwaniu nowych wyzwań wizjoner. Studiował na architekturze - umiejętnie łączy kreacje z inżynierią produkcji.
Skutecznie wdraża najnowsze technologie do kreowania efektywnych i niestandartowych rozwiązań w wysokoprzetworzonym druku i wielokanałowej komunikacji bezpośredniej.
Prografix stale pracuje dla liderów branż działających w 16 krajach Europy w zakresie kompleksowej obsługi wydawnictw, programów lojalnościowych, kampanii promocyjnych w tym Direct Mail.
Zintegrowany pod jednym dachem potencjał w obszarze marketingu, kreacji, IT, nowych technologii, produkcji poligraficznej i logistyki pozwala Prografix na realizację w/w zakresu usług bez podwykonawców. 
Prografix posiada certyfikaty ISO 9001, ISO 27001, FSC, CMS.
Na początku lat 90-tych włączył Prografix jako pierwszą firmę z Polski do grona członków Direct Marketing Association.
W latach 2002-2004 był Członkiem Zarządu Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Współautor wielu zwycięskich kampanii komunikacji bezpośredniej.
Trener „selekcjoner" - do realizacji swoich wizji zbudował zgrany, zaangażowany zespół. Komunikacje wewnątrz i na zewnątrz firmy opiera na budowaniu trwałych, długofalowych relacji z Klientami, opartych na partnerstwie i wzajemnym zaufaniu.

Arle

Arleta Robinson

Managing Partner
LUCKY LUCIANO Pictures

Od 1998 roku producent programów telewizyjnych, a od 2000 roku producent zarządzający kanału Wizja Jeden dla UPC Polska. Od kilkunastu lat producent filmów reklamowych z dużym doświadczeniem nie tylko w produkcjach polskich, ale i zagranicznych. 

We współpracy z największymi polskimi i zagranicznymi agencjami reklamowymi realizowała projekty dla klientów/marek takich jak: Nestle, Kraft Foods, PepsiCo, Coca Cola, Jeronimo Martins, Kruszwica, Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec, PKO BP, BGŻ, Alior Bank, Generali, Aviva, PZU, Prudential, TP SA, Orange, Play, L’Oreal i wielu innych.

Realizowane przez nią projekty zdobywały liczne nagrody, w tym takie jak Kreatura, Effie i Cannes Lions.

Właściciel i producent w Lucky Luciano Pictures.

 

mocek

Krzysztof Mocek

COO
Dentsu Aegis

W

 

 

phpThumb_generated_thumbnailjpg

Maciej Marasek

Creative Partner
2012 Agency

Wieloletni dyrektor kreatywny i współzałożyciel agencji Red8, a przed dołączeniem do O&M współwłaściciel agencji 2012 Agency. Dziś wspólnie z Przemkiem Bogdanowiczem dalej rozwija agencję komunikacji 2012 Agency.
Karierę rozpoczynał od słynnej kampanii „Łódka Bols”, pracował dla m.in. Zelmera (kampania "Dobrze wiemy, co tak naprawdę robicie z naszymi produktami"), Grupy Carlsberg (Harnaś), Totalizatora Sportowego ("Teraz to mi to Lotto"), Castoramy ("Nasi doradcy wszystko idealnie wytłumaczą każdemu") i Fortuny ("Najlepsze owoce w roli soku"). 

 

 

19d9ad3

Robert Kowalczyk

Country Manager

Communisis 

Absolwent: MBA, Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania, Inżynieria Produkcji Poligraficznej, Politechnika Warszawska, Praca Socjalna, Uniwersytet Zielonogórski.

Ponad dwudziestoletnie doświadczenie w europejskich zakupach marketingowych dla międzynarodowych koncernów. Zarządzanie łańcuchem dostawców CEE.

Dziesięcioletnie doświadczenie we wdrażaniu i nadzorze nad systemami zakupowymi w Polsce, Europie i US w dziedzinie przetargów i produkcji marketingowych.

Szkoleniowiec i doradca Communisis dla P&G US w Cincinnati/ Wella w Los Angeles w dziedzinie systemów zakupowych dla marketingu/poligrafii. 

Mistrz Polski Karate i wielokrotny medalista z 35 letnim doświadczeniem w sztukach walki








Kto prowadzi konferencję?

51f812_d798ae52a99e47d3877937b514465c19

Marta Macke

Założycielka i Pitch Consultant
SHORTLIST CONSULTING

założycielka Shortlist Consulting, pierwszej w Polsce firmy zajmującej się doradztwem i koordynacją procesu przetargowego dla klientów i agencji, szkoleniami z zakresu procesów przetargowych oraz optymalizacją relacji między Klientem a Agencją. 
Inicjatorka procesu integracji środowisk procurementu, marketingu i agencji komunikacji marketingowej.
Pomysłodawczyni i współtwórczyni konferencji "W przetargowym trójkącie".
Arbiter Komisji Etyki Reklamy przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.
Prelegentka na konferencjach Forum Zakupy, Polzak, Marketing Summit.
Trener w Szkole Strategii Marki przy SKM SAR. 
W latach 1997-2012 związana z branżą komunikacji marketingowej  - pracowała w Client Service Saatchi&Saatchi oraz 15 lat w grupie DDB gdzie jako Business Development Director była odpowiedzialna za strategiczny rozwój spółek z grupy. 
Wice Prezes Zarządu Warszawskiego Klubu Narciarskiego WKN.

 

Monika Bis

Dyrektor Zakupów i Administracji
MEDICOVER

Wieloletni Praktyk zakupowy - Menedżer Zakupów typu „in-direct” z ponad 12 letnim doświadczeniem zawodowym w międzynarodowym środowisku w branżach FMCG, farmaceutycznej i finansowej, z czego ostatnie 5 lat na wysokich stanowiskach kierowniczych.
Inicjatorka procesu integracji środowiska procuremtu i komunikacji marketingowej. W 2011 r uzyskała tytuł Menedżera Zakupów Roku, przyznany przez Członków Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki, podczas IX Kongresu POLZAK. W latach 2012/2013 i 2014/2015 Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki PSML
Pracowała m.in. na stanowisku Group Procurement Senior Managera w grupie finansowej International Personal Finance plc. prowadziła projekt centralizacji zakupów na potrzeby 8 krajów EMEA. Prelegent na konferencjach zakupowych Forum Zakupy, Polzak.



 

 

konferencja.

27 kwietnia 2017

Zachęta- Narodowa Galeria Sztuki
Plac Małachowskiego 3, Warszawa