logo

 

PROGRAM AKADEMII

Inauguracja i zajęcia otwierające

    MM   Tomek  Stef

- Krótkie przedstawienie celów Akademii - Marta Macke i dr Tomasz Ludwicki,
- 10 zasad dobrego przetargu dla Klienta i 10 zasad dobrego przetargu dla Agencji - Marta Macke
- Sesja otwierająca – dr Rafał Stefański
- Wieczorne wino inauguracyjne

Przetarg w trzech aktach 

 MM   bis

Wykładowcy:
Marta Macke, Pitch Consultant, Shortlist Consulting
Monika Bis, Procurement & Administration Director, Medicover

Przetarg jako tragedia w trzech aktach i role w trójkącie dramatycznym
Akt I – Klient
- po co klient robi przetarg
- role w organizacji i negocjacje wewnętrzne: procurement-marketing
- shortlista i kryteria ewaluacji
- rola briefu i role w procesie
Akt 2 – Agencja
- analiza szans i ryzyka udziału w przetargu
- budowanie zespołu i procesu
- de-brief – konfrontacja
- proces twórczy i negocjacje wewnętrzne: strategia- client service- kreacja
- rozwiązanie sytuacji kryzysowych – Agencja wycofuje się z procesu – wewnętrzne negocjacje (Klient i Agencja)
- prezentacja przetargowa oczami Klienta i oczami Agencji
Akt 3 – Klient i Agencja
- przygotowanie ofert/benchmark
- ewaluacja
- cele negocjacyjne Klienta i Agencji
- negocjacje, implementacja i „dmuchanie na zimne”

 

Strategia vs przetarg 

koszur

Wykładowca:
Anna Koszur, Koszur Consulting

Dlaczego praca nad strategią jest tak ważna
Etapy strategiczne
Rola badań
Sztuka dobrego briefu
Brief strategiczny, brief kreatywny, brief przetargowy – to nie to samo
Odbiór i ocena konceptów vs brief

 

Produkcja TV – kto tu właściwie jest producentem 

Arle

Wykładowca:
Arleta Robinson, Managing Partner, Lucky Luciano Pictures

- Kto właściwie jest producentem filmu i dlaczego klient?
- Elementy całego procesu produkcyjnego
- Harmonogram produkcji
- Z kim i jak współpracować
- Modele współpracy z domami produkcyjnymi
- Weryfikacja domów produkcyjnych
- Finansowanie produkcji
- Szybko, tanio, dobrze – można?
- Brief produkcyjny
- Kosztorys – co my tu właściwie mamy
- Porównanie ofert

 

Zrozumieć eMedia – sesja 1 

kosik   lewand

Wykładowcy:
Paweł Lewandowski, Digital Trading Director, Media Com
 
Agnieszka Kosik – CEO, Media Com

eMedia Basics
- Charakterystyka rynku
- Modele zakupu manualnego, zakup automatyczny
- Formaty reklamowe
- Podstawy analityki Internetowej, czyli jak zrozumieć wskaźniki, które określają, czy nasza komunikacja była dobra, nijaka, czy słaba?

Proces planowania
- eStrategiia i umieszczenie w niej podejścia taktycznego
- Jak powstaje mediaplan internetowy
- Podpisany plan to dopiero półmetek pracy w Internecie:
- Jak się robi podsumowanie i co się w nim powinno znaleźć

Tabele przetargowe
- Co jest nie tak? Czyli omówienie obecnej sytuacji na rynku audytowym
- Po, co właściwie ePrzetarg?
- Co powinno znaleźć się w tabeli przetargowej?
- Jak powinien wyglądać model rozliczeniowy na przetargu. Jak go wybrać? A może lepiej stworzyć go od podstaw?
- Stwórzmy idealną tabelę pozwalającą na wybranie najlepszej dla nas oferty

 

Zrozumieć Media – sesja 2 

wieclawski    Łukasz   

Wykładowcy:
Łukasz Pierzynowski, Członek Zarządu ds handlowych, Media Com
Paweł Więckowski, Investment Associate Director TV Head, Media Com


Media Basics
- Podstawowe pojęcia mediowe (GRP, Zasięg, CPP)
- Charakterystyka rynku – struktura, wydarzenia, zmiany, najwięksi gracze
- TV vs inne media
- Modele zakupu TV: Cennik, pakiet, pakiet premium, demografia
- Spoty, Sponsoringi, Product Placementy

Proces planowania TV
- Cele komunikacji – po co telewizja, za co tak naprawdę płacimy
- Determinanty cen TV
Polityki handlowe
Czynniki jakościowe
- CPP vs CPRP vs efektywność
- Strategia TV

Proces przetargowy
- Rodzaje przetargów i ich strony (klient, audytor, agencja)
- Wizja i obraz rzeczywisty procesów przetargowych (perspektywa TV)
- Tabele przetargowe – co zawierają, co powinny zawierać
- Zasady gry, jak porównać ofertę
- Rozliczenia kontraktów, bonusy oraz konsekwencje wyboru oferty
- Case Study – wybierzmy ofertę

 

Wygrać prezentację prezentacją

kamil  MM

Wykładowcy:
Kamil Kozieł, Founder, Prezart /mówca/przygotowuje prelegentów (m.in. TED, I love marketing)
Marta Macke, Pitch Consultant/Founder, Shortlist Consulting/Akademia Shortlist

- Struktura dobrej prezentacji 
- Teoria 4 warstw prezentacji
- Wytyczne do prezentacji/narzędzi sprzedażowych
- Jak przygotować się do prezentacji przetargowej i jej odbioru
- Umiejętności prezentacyjne
- Storytelling
Podczas zajęć uczestnicy będą w praktyce sprawdzać swoje umiejętności prezentacyjne, które będą nagrywane oraz omawiane przez wykładowców

 

Dobijamy targu

bis     pekuła

Wykładowcy:
Monika Bis, Procurement & Administration Director, Medicover
Michał Pękała, Associate, Kancelaria Prawna DLA Piper Wiater

- Dobre przygotowanie do negocjacji podstawą sukcesu całej współpracy
- Jak czytać ofertę w odniesieniu do specyfikacji - briefu
- Najczęściej stosowane kryteria oceny oferenta i oferty
- Metody i narzędzia komercyjnego i merytorycznego porównania ofert
- Budowanie strategii negocjacyjnej - najważniejsze elementy strategii dla Klienta i Agencji, czy jest możliwe osiągnięcie WIN-WIN
- Kontraktowanie usług z kategorii komunikacja marketingowa - najważniejsze aspekty
- Kontrakt i co dalej - Najważniejsze aspekty zarządzania kontraktem i relacjami z Agencją w trakcie współpracy

 

Jak przetrwać i nie zwariować

Stef   MM
Wykładowcy:
dr Rafał Stefański
Marta Macke – Pitch Consultant/Founder , Shortlist Consulting/Akademia Shortlist



prezentacje prac studentów i ZAKOŃCZENIE

Uroczyste zakończenie i wręczenie dyplomów

Wspólne wino na zakończenie Akademii.