już 3cia edycja konferencji

 

27 kwietnia 2017

Zachęta - Galeria Sztuki
Plac Małachowskiego 3,
Warszawa

O czym będzie konferencja?

Konferencja będzie kontynuacją rozpoczętego w kwietniu 2016 (podczas pierwszej edycji W przetargowym trójkącie) dialogu i odpowiedzią na potrzebę dalszej integracji środowiska zakupowego, marketingowego i agencji komunikacji marketingowej.

To platforma do wymiany opinii eksperckich wszystkich tych, którzy uczestniczą w przetargowym trójkącie procurement-marketing-agencje komunikacji marketingowej.

Prelegenci - eksperci

Prelegenci - eksperci

Wśród prelegentów w listopadzie zobaczyliśmy ekspertów praktyków, którzy z przetargami, i przetargami żyją  w swojej codziennej pracy. Poznamy perspektywę dyrektorów marketingu, dyrektorów procurementu i szefów agencji komunikacji marketingowej. Koncepcję merytoryczną konferencji wypracowały Marta Macke i Monika Bis, które poprowadzą konferencję. Wsparcia merytorycznego w module mediowym udzielił audytor mediowy Double Check.

Olga Korolec

CMO
Grupa ONET-RASP

Marta Kozłowska

Procurement Director CE
MARS



Rafał Karski

COO
Media Impact



Jacek Dzięcielak

CEO
Double Check
audytor mediowy

Bartosz Mateja

CEO
Prografix

Arleta Robinson

Managing Partner
Lucky Luciano Pictures

Kamila Karasiewicz

Sourcing Manager
J&J United Kingdom



Michał Pękała

Associate,
DLA Piper Wiater
Kancelaria Prawna

Maciej Marasek

Creative Partner,
2012 Advertising

Krzysztof Mocek

COO
Dentsu Aegis Network

 

Robert Kowalczyk

Country Manager
COMMUNISIS


Moderatorzy - eksperci

Marta Macke

 Pitch Consultant
SHORTLIST Consulting

Monika Bis

Procurement Director
Medicover

 

Partnerzy