14.10.2020 on-line on-line

CMO NEXT: talent, technology, transformation in post? COVID era

Już po raz trzeci spotykamy się na CMO Summit, konferencji skierowanej do CMOs i Dyrektorów Marketingu, organizowanej przez Shortlist Consulting. CMO Summit to wydarzenie „by invitation only” i „must be” dla top managerów marketingu i reklamodawców. Ze względu na obostrzenia związane z COVID-19 CMO Summit tym razem odbędzie się w formie wirtualnej w dniach 14 i 15 października br.

Tematem przewodnim tegorocznej konferencji jest “CMO NEXT: talent, technology, transformation in post? COVID era”.

Jak zmienia się gospodarka w obliczu cyfrowej transformacji i ‘new normal’ spowodowane pandemią?
Jakie kompetencje będą kluczowe dla CMO w przyszłości?
Jak skutecznie wykorzystać dla siebie, firmy i konsumentów marek najnowsze technologie?
Podczas konferencji będziemy dyskutowali o roli dyrektora marketingu w firmie i o wyzwaniach stojących przed nim w przyszłości.
Prelegenci wraz z zaproszonymi gośćmi podzielą się z nami swoją wiedzą, doświadczeniem i najnowszymi studiami przypadków, a także postarają się zainspirować i zachęcić do wykorzystania nowych narzędzi w obszarach takich jak retail, e-commerce, media, realizacji wydarzeń i eventów w #newnormal, data czy marketing management.

A na koniec zapraszamy do wirtualnego networkingu i dyskusji.

Wpiszcie w kalendarze – zostały 4 tygodnie!

Zapraszamy: Marta Macke i Rafał Karski, Shortlist Consulting

Piotr Pietka

co-CEO, Publicis Groupe Polska

Artur Wyrzykowski

Customer Experience Center Director, ING Polska

Rafał Siemasz

Co-Founder i Client Service Director, Brand Oriented

Tomasz Chłodecki

CEO, Justtag

Michał Korejba

Event Creative Director, Allegro Brand Experience

Prof Katarzyna Śledziewska

Profesor nauk ekonomicznych na Wydziale Nauk Ekonomicznych UW oraz dyrektor zarządzająca DELab UW

Justyna Rusiniak

Senior Digital Communications Manager, Zenith Poland

Agenda

14.10.2020

9:00-9:15 - ROZPOCZĘCIE WYDARZENIA

Marta Macke i Rafał Karski, Shortlist Consulting

9:15-9:45 - GOSPODARKA CYFROWA. JAK NOWE TECHNOLOGIE ZMIENIAJĄ ŚWIAT.

Prof. Katarzyna Śledziewska

Jedno jest pewne – nie ma już odwrotu. Nowe technologie wrosły w naszą codzienność i będą ją systematycznie zmieniać. Zmieniać będziemy się także my sami: nasze technologie intelektu, warunki naszego życia i pracy. Doświadczamy zakłócenia reguł, które dotychczas rządziły naszym życiem prywatnym, zawodowym i publicznym. Zmienia się funkcjonowanie przedsiębiorstw i instytucji publicznych, zmieniają się uwarunkowania rozwoju gospodarczego i społecznego. I co dalej?

9:45-10:15 - CMO W ROLI LIDERA TRANSFORMACJI, CZYLI CO ZROBIĆ ABY PREZES SAM CHCIAŁ ZE MNĄ ROZMAWIAĆ?

Piotr Piętka, co-CEO, Publicis Groupe Polska

Będzie to część trzecia opowieści, która klamrą zamyka cała narrację – zaczynaliśmy od zdefiniowania nowych szans i możliwości drzemiących przed CMO, potem zbadaliśmy najistotniejsze z ich punktu widzenia obszary rozwoju, by następnie zderzyć to z perspektywą CEO i dać do ręki konkretne narzędzia pozwalające transformować biznes i budować swoja pozycję.

Kluczowymi wyzwaniami dzisiejszych przedsiębiorstw jest zapewnienie zrównoważonego wzrostu i transformacja cyfrowa.
Nowoczesny marketing daje szansę na budowanie przewagi konkurencyjnej, a CMO niewątpliwie ma szansę być liderem transformacji w firmie wzmacniając także swoją pozycję.
Jakie zadania stoją obecnie przed marketingiem? (podsumowanie wyników badań). Jakie kluczowe obszary rezonują w głowie CEO i co zaprząta ich uwagę?
Określenie 4 obszarów, które pozwolą inicjować i prowadzić konwersację z Prezesem, na tematy którymi jest najbardziej zainteresowany.
Przedstawienie realnych programów, które wdrożone w poszczególnych obszarach, pozwalają organizacji stawać się zaawansowaną i dojrzałą.

10:15-10:45 - DIGITAL BRAND EXPERIENCE, CZYLI EVENTY HYBRYDOWE I ON-LINE JAKO TECHNOLOGICZNY GAME CHANGER

Michał Korejba, Event Creative Director, Allegro Brand Experience i Artur Wyrzykowski, Customer Experience Center Director, ING Polska

Duża dawka inspiracji i best practices o tym:

  • dlaczego nie powinniśmy przenosić „starych” eventów na nowe platformy, ale wykorzystać je kreatywnie w taki sposób, aby zapewnić prawdziwe doświadczenie marki?
  • jak wykorzystać dostępne technologie i rozwiązania digital, żeby budować zaangażowanie odbiorców na eventach online
  • co branża eventowa ma wspólnego z branżą gamingową?Prelegenci przedstawią case study eventu online dla pracowników ING Polska czyli, dlaczego podczas Covid-19 nie można zapominać o employer brandingu oraz motywacji i zaangażowaniu pracowników.

10:45-11:15 - Proximity Marketing - badanie wpływu kampanii online na ruch do offline (POS) - konwersja online-offline

Tomasz Chłodecki, CEO Justtag i Justyna Rusiniak, Senior Digital Communications Manager, Zenith Poland

Podczas naszego wystąpienia opowiemy o tym jak technologia pomaga Lotosowi zwiększać efektywność kampanii reklamowych. We współpracy z Zenith Poland realizujemy innowacyjne projekty reklamowe dla Lotosu, których efekty warto pokazać szerszej publiczności.

Dzięki autorskiej technologii KoalaMetrics regularnie analizujemy zachowania użytkowników offline, którzy są aktualnymi lub potencjalnymi klientami marki Lotos. Tak uzyskane dane pozwoliły poszerzyć bazę wiedzy marki o unikalne informacje o klientach, a także dotrzeć z kampaniami do unikalnych grup docelowych. Nasza technologia pozwoliła nam także na zmierzenie efektywności kampanii pod kątem wizyt offline na stacjach benzynowych oraz lojalności klientów. Jak to zrobiliśmy i jaką rolę w procesie odegrały Hot-dogi? Dowiecie się już 14 października!

Z gościnnym udziałem Justyny Rusiniak, Zenith Poland.

11:15-11:45 - ZWINNE ORGANIZACJE WYGRYWAJĄ W NIEPEWNYCH CZASACH - AUTOMATYZACJA PROCESÓW I MACHINE LEARNING NA STRAŻY ROZWOJU I ZYSKOWNOŚCI

Rafał Siemasz, Co-Founder i Client Service Director, Brand Oriented

Podczas prelekcji dowiemy się, jak zwiększyć efektywność budżetu marketingowego o 15-30 proc, dzięki wdrożeniu systemu do zarządzania marketingiem. Zobaczymy, jakie systemy wykorzystywane są przez najlepszych CMO. Jak zapewniają ROI na poziomie kilkuset procent każdego roku. Jak wybrać system i wdrożyć go bezboleśnie w organizacji. Dowiemy się też jak zapewniają CMO możliwość podejmowania szybkich i zawsze optymalnych decyzji, pełną kontrolę, wzrost efektywności działań i budżetu oraz oszczędność czasu całego zespołu.

11:45-13:00 - WIRTUALNE POKOJE

Po wysłuchaniu wszystkich prelekcji z pewnością pojawi się wiele pytań i będą Państwo chcieli pogłębić swoją wiedzę dot poszczególnych zagadnień lub porozmawiać z prelegentami. W tym celu stworzyliśmy specjalne pokoje wirtualne, w których można się spotkać z każdym z prezentujących.

13:00 - ZAKOŃCZENIE 1-GO DNIA KONFERENCJI

Moderation

Marta Macke

Founder & Managing Partner, Shortlist Consulting

Rafał Karski

Partner, Shortlist Consulting

14.10.2020

on-line

on-line