26.11.2019 Warszawa X2 , Czerska 12

Marketing Benchmarks Summit – Effectiveness in Production Chain to kolejna konferencja Shortlist Consulting dla managerów i profesjonalistów z działów zakupów. Tegoroczna edycja poświęcona jest efektywności w zakupach szeroko pojętej produkcji reklamowej, począwszy od materiałów ATL i BTL przez e-commerce i web development po eventy i platformy zakupowe dla usług marketingowych.

Zapraszamy do udziału również przedstawicieli działów marketingu i agencji komunikacji marketingowej zainteresowanych dobrymi praktykami, efektywnymi narzędziami i skutecznymi rozwiązaniami wdrożonymi w innych firmach.

Prelegenci skupią się na wyjaśnieniu tego co trudne i skomplikowane, pokażą trendy i innowacje w zakupach usług marketingowych i efektywnym zarządzaniu produkcyjnym budżetem marketingowym.

Magdalena Walczak

Scrum Master / Agile Coach, Isobar

Łukasz Kulesz

Project Manager, Isobar

Sebastian Podrzycki

Country Manager - Adtoox

Marek Lis

Chief Project Manager, Happy Endians – Agencja Gutenberg

Weronika Mirowska

Business Development Director, Platige Image

Paweł Szmaus

Business Development Director, Platige Image

Mateusz Borowiecki

Managing Director, Optibuy

Dominika Beliniak

COO, Allegro Brand Experience Agency

Beata Burchard

Senior Trade Marketing Manager, Henkel Polska

Leszek Wolany

Sound Managing Director, Juice

Arleta Robinson

Partner & Executive Producer, Lucky Luciano Pictures

Agenda

26.11.2019

8:30-9:00 - REJESTRACJA / KAWA

9:00-9:30 - Jak kupować, negocjować, wreszcie produkować i nie zwariować.

Marta Macke, Managing Partner i Rafał Karski, Partner Shortlist Consulting

  • Meet, share, learn
  • Co trzeba wiedzieć, żeby czytać oferty ze zrozumieniem
  • Benchmarking czyli diabeł tkwi w szczegółach

 

9:30-10:00 - Nowoczesne metodyki wytwarzania produktów w świecie digitalowym a procurement

Magdalena Walczak, Scrum Master / Agile Coach i Łukasz Kulesz, Project manager, Isobar

  • Czym jest tradycyjne a czym zwinne podejście do wytwarzania digitalowych produktów?
  • Agile Software Development Manifesto okiem prokurementu.
  • Budowanie nowoczesnych produktów z wysokim zaangażowaniem Klienta

10:00-10:30 - Platformy zakupowe vs. produkcja materiałów marketingowych. Jak dział zakupów może wspierać codzienną pracę marketingu

Mateusz Borowiecki, Managing Director, Optibuy

  • Digitalizacja procesów zakupowych- wszyscy o tym mówią, a czy faktycznie coś się zmienia?
  • Jak dział zakupów może wspierać codzienną pracę marketingu
  • Dlaczego marketing i zakupy powinny grać do jednej bramki

10:30-11:00 - Jak powstają animowane projekty reklamowe

Weronika Mirowska - Business Development Director i Paweł Szmaus, Business Development Director, Platige Image

  • Etapy procesu postprodukcji
  • Podstawowa postprodukcja off-line, on-line, koloryzacja
  • Zaawansowana postprodukcja animacja/VFX – etapy
  • Omówienie pozycji kosztorysów

11:00-11:30 - Rabat technologiczny – jak skutecznie oszczędzać budżet marketingowy w obszarze reklamy TV

Sebastian Podrzycki - Country Manager - AdToox

  • Jak obniżyć koszty związane z post produkcją i dystrybucją plików emisyjnych reklamy do nadawców TV
  • Jak skutecznie, szybko i tanio zmierzyć skuteczność reklamy za pomocą ankiety badania świadomości spontanicznej i wspomaganej
  • Jak w pełni automatyczne, samodzielnie przygotować formaty video i in-banner video do emisji w internecie

11:30-12:00 - PRZERWA KAWOWA

12:00-12:30 - Czy mnie słychać? Dźwięk w procesie produkcji reklamowej.

Leszek Wolany, Sound Managing Director, Juice

  • Co z tym dźwiękiem, czyli dlaczego ktokolwiek powinien być tym zainteresowany
  • Ścieżka dzwiękowa to trochę więcej niż mp3: dialogi, efekty dźwiękowe, muzyka
  • Muzyka w produkcji: gotowa, komponowana, wykorzystanie przeboju
  • Kosztorysy – jak wygląda proces wyceny produkcji audio.

12:30-13:00 - Automatyzacja i integracja e-commerce z tradycyjnymi narzędziami wsparcia sprzedaży w sektorze retail.

Marek Lis, Chief Project Manager, Happy Endians – Agencja Gutenberg

  • jak zwinnie zarządzać i wykorzystywać assety w kanałach offline oraz online
  • jak produkować 1000 bannerów w godzinę
  • jak tworzyć efektywne kampanie nastawione na sprzedaż.

13:00-13:30 - Cała prawda o kosztorysie eventowym

Dominika Beliniak, COO, Allegro Brand Experience Agency i Beata Burchard, Senior Trade Marketing Manager, Henkel Polska

  • Jakie elementy musi zawierać dobrze przygotowana wycena eventu
  • Porównanie ofert, cena vs. jakość – jak rzetelnie oceniać kosztorys wielu dostawców
  • Gdzie szukać optymalizacji i jakie KPI, poza ceną, stosować przy wyborze agencji

13:30-14:00 - Every detail matters

Arleta Robinson, Partner & Executive Producer, Lucky Luciano Pictures

Przetarg na produkcję TV – detale, które sprawią, że wybierzesz najlepszego podwykonawcę a twój dział marketingu wyprodukuje najlepszy spot reklamowy

14:00-14:30 - Sesja Q&A / Podsumowanie

14:30-16:00 - LUNCH / NETWORKING

Wszystkich uczestników konferencji i prelegentów zapraszamy na lunch oraz networking podczas, którego będą Państwo mieli okazję do dyskusji oraz nawiązanie ciekawych kontaktów.

Moderation

Marta Macke

Managing Partner, SHORTLIST CONSULTING

Rafał Karski

Partner, SHORTLIST CONSULTING

26.11.2019

Warszawa

X2

Czerska 12

Partners