Marketing Benchmarks Summit – Media Procurement to pierwsza konferencja z nowego cyklu wydarzeń organizowanych przez Shortlist Consulting poświęcona odkodowaniu świata mediów.
Zapraszamy do udziału wszystkich managerów działów zakupów zainteresowanych poznaniem praw rządzących mediami i zaangażowanych w wybór i ocenę agencji mediowych.
Prelegenci skupią się na wyjaśnieniu tego co trudne i skomplikowane, pokażą trendy i innowacje w planowaniu, kupowaniu i rozliczaniu kampanii mediowych.
W trakcie wydarzenia poznany pełen obraz rynku zaprezentowany przez wszystkich jego uczestników czyli przedstawicieli świata mediów, domów mediowych jak i klientów. Usłyszymy perspektywę firm takich jak m.in. Zenith, Publicis Media Group, Havas Media, Double Check audytor mediowy, Nielsen czy Google.
GŁÓWNE TEMATY KONFERENCJI TO M.IN.:
- „Pieniądz wart jest tyle, ile doświadczenia, których może dostarczyć”, Anna Bartoszewska, General Manager, Zenith
- „Mierzenie efektów w erze digital”, Agnieszka Gosiewska, New Project Leader, Nielsen
- „Czy duża agencja mediowa może więcej?”, panel dyskusyjny, Piotr Pietka CEO Publicis, Weronika Szwarc Bronikowska, Prezeska Media People, Stanisław Janowski Dyrektor Zarządzający Polsat Media
- „Przetarg mediowy – tabelka to nie wszystko – jakość vs. cena”, Renata Wasiak Managing Director, Havas Media i Maciej Kita Head of Middle Office, Havas Group Media
- “Biała księga mediów”, Jakub Bierzyński, CEO OMD Group, członek SKM SAR
- „Odczarujmy audyt mediowy”, Jacek Dzięcielak, CEO, Double Check
- „Transformacja konsumenta, marketingu i modelu współpracy z partnerami”, Arkadiusz Marszałek, Agency Head Poland, Google Polska
- „Wyzwania zakupowe w programatiku z perspektywy reklamodawcy”, Paweł Kuczma, Managing Director, Pure Play
- NETWORKING
Piotr Piętka
Prezes, Publicis Media Polska
Prezes, Publicis Media Polska
Rozpoczął karierę w branży marketingowej w 1996 r. dołączając do agencji reklamowej DMB&B .Od 2004 r. pełnił funkcję członka zarządu, a w 2013 r. objął stanowisko Prezesa Starcom Mediavest Group (SMG). Odpowiadał za przeobrażenie SMG w agencję oferującą najnowocześniejsze, digitalowe, technologiczne i poparte najlepszą na rynku analityką, rozwiązania komunikacji marketingowej, dopasowane do potrzeb biznesowych klientów. Od 2016 r. jest CEO Publicis Media w Polsce, do której należą m.in.: agencje Starcom, Zenith, Mediavest, Blue 449, Performics oraz LiquidThread. Zasiadał w jury Effie i Mixx Awards. Jest członkiem Rady Programowej XI edycji Forum IAB. jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej. Ukończył również Podyplomowe Studia z Historii Sztuki na Collegium Civitas w Warszawie.
Jacek Dzięcielak
Prezes, Double Check
Uznany ekspert mediowy z wyraźną specjalizacją w zakresie mediów digital. Jest związany z branżą mediową od 2001 roku, kiedy budował operacje w ramach mediów digital Media Contacts, później Havas Digital. W latach 2003 do 2013 był CEO Havas Media (Havas Media, Arena Media, Havas Digital, Havas Sports & Entertainment). Od listopada 2013 r. do kwietnia 2016 r. przeprowadził integrację organizacji sprzedażowych Grupy Onet.pl oraz Ringier Axel Springer Polska stając na czele, jako CEO, Media Impact Polska. Jacek posiada dyplom MBA University of Calgary. Jest również absolwentem INSEAD/CEDEP we Francji.
Agnieszka Gosiewska
New Project Leader, Nielsen
New Project Leader, Nielsen
Od kilkunastu lat zawodowo jest związana z Nielsenem, gdzie w różnych funkcjach zajmowała się wspieraniem klientów w ich decyzjach biznesowych. Większość z tego czasu spędziła w części Buy, a więc monitoringu sprzedaży i zwyczajów zakupowych.
Od ubiegłego roku patrzy na rynek z nowej perspektywy próbując zrozumieć widza, jego zwyczaje i zachowania związane z korzystaniem z mediów.
Weronika Szwarc-Bronikowska
Wiceprezes, Partner, Media People
Wiceprezes, Partner, Media People
Ekspert mediowy, przedsiębiorca, wykładowca SWPS.
Z branżą mediową związana od 1997 roku. Od stycznia 2017, współzałożycielka i wiceprezeska Media People, domu mediowego powiększonego o usługi z zakresu konsultingu marketingowego i biznesowego.
Jej firma należy do CAN, sieci niezależnych firm marketingowych, działających na 16 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
W przeszłości pracowała po stronie największych wydawców (Agora, Prószyński, ZPR).
Od 2005 pracuje we własnych firmach min. współtworzyła inny polski dom mediowy, uznany przez branżowy miesięcznik Media&Marketing za najlepszy niesieciowy dom mediowy w roku 2014.
Stanisław Janowski
Dyrektor Zarządzający, Polsat Media
Dyrektor Zarządzający, Polsat Media
Od 2006 roku pracuje w Grupie Cyfrowy Polsat, od 2007 roku na stanowisku Dyrektora Zarządzającego Polsat Media Biuro Reklamy. Od kilkunastu lat związany z rynkiem mediowym i reklamą telewizyjną. Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Zarządzanie i Marketing. Karierę zaczynał w domu mediowym OMD Poland, a w latach 2003-2006 odpowiadał za negocjacje, planowanie i zakup kampanii telewizyjnych w domu mediowym MediaCom.
Arkadiusz Marszałek
Agency Head, GOOGLE Polska
Agency Head, GOOGLE Polska
Przygodę z mediami rozpoczął w 1994 roku w dziale mediów agencji CP (DDB). W 2004 założył pierwszą lokalną firmę audytu mediowego, która w 2005 dołączyła do brytyjskiej sieci Media Audits Ltd. a ostatecznie w efekcie globalnej akwizycji została przekształcona w Accenture Marketing Sciences. W swoim bogatym doświadczeniu dwukrotnie po stronie klienta (Idea a następnie TP/Orange) gdzie odpowiadał za budżety mediowe i komunikacje marek na polskim rynku. Od 2013 w Google Poland, odpowiada za strategię rozwoju współpracy kluczowych klientów polskiego oddziału firmy.
Anna Bartoszewska
Dyrektor Generalna Zenith i Członek Zarządu Publicis Media
Dyrektor Generalna Zenith i Członek Zarządu Publicis Media
Z branżą komunikacji marketingowej jest związana od 2004 roku. W 2005 roku zaczęła pracę w ZenithOptimedia Group (obecnie Zenith), gdzie przeszła kolejno wszystkie szczeble kariery zawodowej, kierując z sukcesami zespołem pracującym dla największych reklamodawców (m.in. Kompania Piwowarska, Reckitt Benckiser, Coty) i zdobywając najważniejsze nagrody w prestiżowych konkursach, w tym Grand Prix EFFIE. W styczniu 2018 roku jako Dyrektor Generalna stanęła na czele Zenith. W tej roli odpowiada za rozwój i efektywne działanie agencji, pozyskiwanie nowych klientów, rozwój kompetencji strategicznych i digitalowych oraz poszerzanie portfolio produktów i rozwiązań wspierających wzrost biznesu klientów.
Jakub Bierzyński
CEO OMD Group, członek SKM SAR
CEO OMD Group, członek SKM SAR
AdMan 2017 (PRESS).
Socjolog, przedsiębiorca, inwestor, publicysta, komentator rynku mediów i aktualnych kwestii społecznych.
Prezes domu mediowego OMD, a także jeden z założycieli SMG/KRC Poland (dziś Kantar Millward Brown), największej w Polsce agencji badań rynkowych.
Otrzymał liczne nagrody i wyróżnienia rynku reklamy między innymi “Lidera 10-lecia rynku reklamy” przyznany przez miesięcznik Businessman. Juror w międzynarodowych konkursach reklamowych: Goldendrum 2005 w Portoroż, Dubai Lynx 2008 i Mixx Awards Europe 2016. Laureat 5 wyróżnień i nagrody głównej Złotego Lwa w Międzynarodowym Konkursie Reklamowym w Cannes.
Prowadzi fundację pomocy dzieciom Kółko Graniaste. Ukończył Uniwersytet Warszawski, Wydział Socjologii. Pracował jako asystent nauczając statystyki, metodologii badań społecznych, analiz komputerowych i metod badań rynkowych (1990 – 1992). Stypendysta Fullbrighta na Univesity of California Berkeley.
Publicysta ekonomiczny Rzeczpospolitej oraz polityczny: Polityka, Wprost, Onet, WP, Na Temat, Liberte. W latach 01.2015-01.2017 doradca strategiczny partii Nowoczesna.
Ranata Wasiak
Managing Director, Havas Media
Managing Director, Havas Media
Managing Director Havas Media
Manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w mediach i branży reklamowej. Specjalistka od komunikacji marketingowej, planowania mediów oraz prowadzenia zespołów klienckich. Karierę rozpoczęła w 1995 r. w domu mediowym StarcomMediaVest, gdzie od 2000 r. pełniła funkcję Dyrektor Zarządzającej. Następnie doświadczenie zdobywała pracując m.in. w londyńskim oddziale StarcomMediaVest, agencji Initiative Media, wydawnictwie G+J oraz Interii. W 2009 r. dołączyła do domu mediowego Havas Media w Havas Media Group, gdzie od listopada 2013 r. pełni stanowisko Dyrektor Zarządzającej.
Kierowana przez nią agencja mediowa Havas Media konsekwentnie znajduje się w czołówce domów mediowych na polskim rynku, zajęła również 2. miejsce w rankingu konkurencyjności w przetargach, najwyższy wskaźnik „Activity Growth” oraz 5. miejsce w rankingu „Qualitative Evaluation” wg ostatniego raportu RECMA z lipca 2018 r.
Członek SAR, juror w branżowym konkursie Effie, a także laureatka takich nagród jak: Cannes Lions, Effie, InnovationAD, Mobile Trend, Media Trendy i Mixx Awards. Renata Wasiak-Sosnowska została wyróżniona w ogólnopolskim rankingu Pulsu Biznesu „100 Kobiet Biznesu” oraz zajęła 2. miejsce w konkursie branżowym Ad wo/Man 2017 organizowanym przez magazyn Press. Dom mediowy Havas Media, na czele którego stoi, został nagrodzony tytułem Sukces Roku 2017 w raporcie Panorama Reklamy magazynu Press oraz otrzymał wyróżnienie Strategiczny Partner w 2017 r. oraz Wysoka Skuteczność w 2018 r. w dorocznym raporcie specjalnym “Agencje Reklamowe i Domy Mediowe” miesięcznika Media i Marketing Polska.
Maciej Kita
Head of Middle Office, Havas Group Media
Head of Middle Office, Havas Group Media
Odpowiedzialny za operacje planowania i zakupu mediów dla wszystkich spółek grupy. Swoje doświadczenie zdobywał między innymi w OMD sp. z o.o., gdzie od 2008 r. pracował na stanowisku Managing Director Media Buying. Ukończył Szkołę Główną Handlową na kierunku Zarządzanie i Marketing, a także podyplomowo na WSPiZ im. L. Koźmińskiego, anglojęzyczne studia Postgraduate Diploma in Marketing pod patronatem brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing. W skład zespołu, którym zarządza wchodzą wszystkie marki specjalistyczne agencji: Affiperf, Mobext, Socialyse, DBI i Ecselis. Zakres odpowiedzialności na tym stanowisku obejmuje m.in.: trading, zarządzanie ofertą handlową agencji czy rozwój specjalizacji digitalowych.
Ukończyła studia na Intercontinental University w Londynie z dyplomem MBA w biznesie. Wieloletni Dyrektor Marketingu platformy satelitarnej n, Dyrektor Marketingu w Samsung Electronics Polska, aktualnie odpowiada za komunikację marketingową marki UPC w regionie Europy środkowo-wschodniej na 5 rynkach. Trzykrotnie otrzymała statuetkę prestiżowego konkursu Effie, za skuteczność kampanii reklamowej, w którym obecnie jest jednym z jurorów oraz laureat Dyrektora Marketing Roku 2014 organizowanym przez Mediarun. Panelistka, juror oraz speaker na konferencjach branżowych. Aktywne wspiera inicjatywy skierowane do kobiet w biznesie oraz nowe technologie.
Paweł Kuczma
Managing Director, Pure Play
Managing Director, Pure Play
Paweł Kuczma, dyrektor zarządzający Pure Play, specjalizującej się w realizacji kampanii w modelu Programmatic i kompleksowym doradztwie w tym zakresie. Przed Pure Play był przez kilka lat dyrektorem zarządzającym spółki Amnet Polska (grupa Dentsu Aegis Network), zajmującej się planowaniem i zakupem mediów w modelu Programmatic oraz konsultingiem w zakresie danych. Związany z reklamą od 2009 roku. Od początku związany z digitalem. Pierwsze szlify reklamowe zbierał w domu mediowym Mediacom. Przez ponad 7 lat pracował w grupie Dentsu Aegis Network. Ma doświadczenie w pracy dla klientów z różnych branż, w tym m.in. FMCG (Ferrero, Colian, P&G), technologia (Microsoft, Intel, Huawei), telekomunikacja (Grupa Cyfrowy Polsat, UPC), motoryzacja (General Motors, Honda). Jest również wykładowcą na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie swoje doświadczenie związane z reklamą i światem online przekazuje studentom. Posiada tytuł doktora nauk humanistycznych w zakresie nauk o mediach.
Agenda
14.11.2018
9.00 – 9.30 - Rejestracja uczestników
Marta Macke i Rafał Karski, Shortlist Consulting
9.45 – 10.15 - „Pieniądz wart jest tyle, ile doświadczenia, których może dostarczyć"
Anna Bartoszewska, General Manager, Zenith
10.15 – 10.45 - „Mierzenie efektów w erze digital”
Agnieszka Gosiewska, New Project Leader, Nielsen
10.45 – 11.30 - „Czy duża agencja mediowa może więcej?” Panel dyskusyjny
Piotr Pietka CEO Publicis, Weronika Szwarc Bronikowska Prezeska Media People, Stanisław Janowski Dyrektor Zarządzający Polsat Media, Rafał Karski Shortlist Consulting
11.30 – 12.00 - Przerwa kawowa
12.00 – 12.30 - „Przetarg mediowy – tabelka to nie wszystko – jakość vs. cena”
Ranata Wasiak, Managing Director, Havas Media; Maciej Kita, Head of Middle Office, Havas Group Media
Komentarz z punktu widzenia Klienta – Anna Putts, Head of Marketing Communication for CEE UPC Brand
12.30 – 13.00 - „Biała księga mediów”
Jakub Bierzyński, CEO OMD Group Poland, SAR
13.00 – 13.30 - „Transformacja konsumenta, marketingu i modelu współpracy z partnerami”
Arkadiusz Marszałek, Agency Head Poland, Google
13.30 - 14.00 - „Wyzwania zakupowe w programatiku z perspektywy reklamodawcy"
Paweł Kuczma, Managing Director, Pure Play
15.00 – 15.30 - „Odczarujmy audyt mediowy”
Jacek Dzięcielak, CEO Double Check
15.30 - 16.00 - Podsumowanie
Marta Macke i Rafał Karski, Shortlist Consulting
16.00 - 18.00 - Networking
Moderation
Marta Macke-Ejchart
Managing Partner, Shortlist Consulting
Managing Partner, Shortlist Consulting
Rafał Karski
Partner, Shortlist Consulting
Partner, Shortlist Consulting