14.11.2018 WARSZAWA GOOGLE , ul. Emilii Plater 53

Marketing Benchmarks Summit – Media Procurement to pierwsza konferencja z nowego cyklu wydarzeń organizowanych przez Shortlist Consulting poświęcona odkodowaniu świata mediów.

Zapraszamy do udziału wszystkich managerów działów zakupów zainteresowanych poznaniem praw rządzących mediami i zaangażowanych w wybór i ocenę agencji mediowych.

Prelegenci skupią się na wyjaśnieniu tego co trudne i skomplikowane, pokażą trendy i innowacje w planowaniu, kupowaniu i rozliczaniu kampanii mediowych.

W trakcie wydarzenia poznany pełen obraz rynku zaprezentowany przez wszystkich jego uczestników czyli przedstawicieli świata mediów, domów mediowych jak i klientów. Usłyszymy perspektywę firm takich jak m.in. Zenith, Publicis Media Group, Havas Media, Double Check audytor mediowy, Nielsen czy Google.

GŁÓWNE TEMATY KONFERENCJI TO M.IN.:

  • „Pieniądz wart jest tyle, ile doświadczenia, których może dostarczyć”, Anna Bartoszewska, General Manager,  Zenith
  • „Mierzenie efektów w erze digital”, Agnieszka Gosiewska, New Project Leader, Nielsen
  • „Czy duża agencja mediowa może więcej?”, panel dyskusyjny, Piotr Pietka CEO Publicis, Weronika Szwarc Bronikowska, Prezeska Media People, Stanisław Janowski Dyrektor Zarządzający Polsat Media
  • „Przetarg mediowy – tabelka to nie wszystko – jakość vs. cena”, Renata Wasiak Managing Director, Havas Media i Maciej Kita Head of Middle Office, Havas Group Media
  • “Biała księga mediów”, Jakub Bierzyński, CEO OMD Group, członek SKM SAR
  • „Odczarujmy audyt mediowy”, Jacek Dzięcielak, CEO, Double Check
  • „Transformacja konsumenta, marketingu i modelu współpracy z partnerami”, Arkadiusz Marszałek, Agency Head Poland, Google Polska
  • „Wyzwania zakupowe w programatiku z perspektywy reklamodawcy”, Paweł Kuczma, Managing Director, Pure Play
  • NETWORKING

Pobierz Regulamin   Kup Bilet

Piotr Piętka

Prezes, Publicis Media Polska

Jacek Dzięcielak

Prezes, Double Check

Agnieszka Gosiewska

New Project Leader, Nielsen

Weronika Szwarc-Bronikowska

Wiceprezes, Partner, Media People

Stanisław Janowski

Dyrektor Zarządzający, Polsat Media

Arkadiusz Marszałek

Agency Head, GOOGLE Polska

Anna Bartoszewska

Dyrektor Generalna Zenith i Członek Zarządu Publicis Media

Jakub Bierzyński

CEO OMD Group, członek SKM SAR

Ranata Wasiak

Managing Director, Havas Media

Maciej Kita

Head of Middle Office, Havas Group Media

Anna Putts

CMO CEE, UPC

Paweł Kuczma

Managing Director, Pure Play

Agenda

14.11.2018

9.00 – 9.30 - Rejestracja uczestników

9.30 – 9.45 - Powitanie

Marta Macke i Rafał Karski, Shortlist Consulting

9.45 – 10.15 - „Pieniądz wart jest tyle, ile doświadczenia, których może dostarczyć"

Anna Bartoszewska, General Manager, Zenith

10.15 – 10.45 - „Mierzenie efektów w erze digital”

Agnieszka Gosiewska, New Project Leader, Nielsen

10.45 – 11.30 - „Czy duża agencja mediowa może więcej?” Panel dyskusyjny

Piotr Pietka CEO Publicis, Weronika Szwarc Bronikowska Prezeska Media People, Stanisław Janowski Dyrektor Zarządzający Polsat Media, Rafał Karski Shortlist Consulting

11.30 – 12.00 - Przerwa kawowa

12.00 – 12.30 - „Przetarg mediowy – tabelka to nie wszystko – jakość vs. cena”

Ranata Wasiak, Managing Director, Havas Media; Maciej Kita, Head of Middle Office, Havas Group Media

Komentarz z punktu widzenia Klienta – Anna Putts, Head of Marketing Communication for CEE UPC Brand

12.30 – 13.00 - „Biała księga mediów”

Jakub Bierzyński, CEO OMD Group Poland, SAR

13.00 – 13.30 - „Transformacja konsumenta, marketingu i modelu współpracy z partnerami”

Arkadiusz Marszałek, Agency Head Poland, Google

13.30 - 14.00 - „Wyzwania zakupowe w programatiku z perspektywy reklamodawcy"

Paweł Kuczma, Managing Director, Pure Play

14.00 – 15.00 - Lunch

15.00 – 15.30 - „Odczarujmy audyt mediowy”

Jacek Dzięcielak, CEO Double Check

15.30 - 16.00 - Podsumowanie

Marta Macke i Rafał Karski, Shortlist Consulting

16.00 - 18.00 - Networking

Moderation

Marta Macke-Ejchart

Managing Partner, Shortlist Consulting

Rafał Karski

Partner, Shortlist Consulting

14.11.2018

WARSZAWA

GOOGLE

ul. Emilii Plater 53

Partners