Konferencja była kontynuacją rozpoczętego w kwietniu 2016 (podczas pierwszej edycji W przetargowym trójkącie) dialogu i odpowiedzią na potrzebę dalszej integracji środowiska zakupowego, marketingowego i agencji komunikacji marketingowej.
To platforma do wymiany opinii eksperckich wszystkich tych, którzy uczestniczą w przetargowym trójkącie procurement-marketing-agencje komunikacji marketingowej.
Oto co o samym wydarzeniu opowiadała Marta Macke, Pitch Consultant Shortlist Consulting w “Stand-up Start-up” programie Olgi Kozierowskiej na antenie radio Chilli Zet #eSDUUJABZlBMeOMv1(!D3zB
Prelegenci – eksperci
Wśród prelegentów zobaczyliśmy ekspertów praktyków, którzy z przetargami, i przetargami żyją w swojej codziennej pracy. Poznamy perspektywę dyrektorów marketingu, dyrektorów procurementu i szefów agencji komunikacji marketingowej. Koncepcję merytoryczną konferencji wypracowały Marta Macke i Monika Bis, które poprowadzą konferencję.

Olga Korolec
CMO Grupa ONET - RASK Polska

Jakub Bierzyński
CEO - OMD

Marta Kozłowska
Procurement Director CE Mars

Rafał Karski
COO - Media Impact

Jacek Dzięcielak
CEO - Double Check

Bartosz Mateja
CEO - Prografix

Krzysztof Mocek
COO - Dentsu Aegis

Arleta Robinson
Managing Partner LUCKY LUCIANO Pictures

Maciej Marasek
Creative Partner 2012 Agency

Robert Kowalczyk
Country Manager Communisis

Michał Pękała
Associate, Kancelaria Prawna DLA Piper Wiater
Agenda
27.04.2017
9:00 - 10:00 - Rejestracja. Kawa, herbata
10:00 - 10:15 - Powitanie w przetargowym trójkącie
Marta Macke, Pitch Consultant Shortlist Consulting i Monika Bis, Procurement&Administration Director Medicover
10:15 - 10:45 - O komunikacji w komunikacji
Olga Korolec, CMO Grupa ONET RAS Polska
10:45 - 11:15 - Oczekiwania vs rzeczywistość
Marta Kozłowska, Procurement Director CE MARS i Rafał Karski, COO Media Impact
11:15 - 11:30 - Przerwa
11:30-12:00 - Od tradycji do nowoczesności - czyli Quo vadis reklamo.
Krzysztof Mocek, COO Dentsu Aegis Network
12:00-12:45 - W tyglu mediowym
Jakub Bierzyński, CEO OMD i Jacek Dzięcielak, CEO Double Check audytor mediowy
12:45-13:45 - LUNCH
13:45-13:15 - Druk nie umiera - SMARTPRINT - rewolucja w technologii druku
Bartosz Mateja, CEO Prografix
14:15-14:45 - Nowoczesne metody zarządzania w imieniu klienta, poligraficznymi produkcjami marketingowymi 2D/3D, gadżetami oraz łańcuchem dostawców
Robert Kowaliczyk, Country Manager Communisis
14:45-15:15 - Panel dyskusyjny "Dokąd zmierza Marketing Printed Production"
Kamila Karasiewicz, Sourcing Manager EMEA, J&J Bartosz Mateja, Prezes Zarządu Prografix Robert Kowalczyk, Account Director/Country Manager Communisis Poland
15:30-15:45 - Przerwa
15:45-16:15 - Czy naprawdę film do internetu rządzi się innymi prawami i inaczej produkuje?
Arleta Robinson, Managing Partner Lucky Luciano Pictures i Maciej Marasek - Creative Partner 2012 Agency
16:15-16:45 - Mind the law....
Michał Pękała, Associate, Kancelaria Prawna DLA Piper Wiater
17:00 + - Bankiet
Moderation

Marta Macke
Pitch Consultant, Shortlist Consulting

Monika Bis
Procurement & Administration Director, Medicover
Filmy
Opinions
Ta konferencja to jedna z niewielu, jak nie jedyna płaszczyzna rozmowy do identyfikacji celów, zrozumienia potrzeb, stawiania wyzwań i tworzenia wartości we współpracy procurmentu, marketingu i agencji
Anna Tomczyk | Procurement Grupa Żywiec