Już po raz czwarty spotykamy się na CMO Summit by Shortlist, konferencji skierowanej do CMOs i Dyrektorów Marketingu, reklamodawców, organizowanej przez Shortlist Consulting. CMO Summit by Shortlist to wydarzenie „by invitation only” i „must be” dla top managerów marketingu i reklamodawców. Podczas poprzednich edycji mieliśmy przyjemność gościć CMOs zarządzających marketingiem ponad 200 firm oraz wysłuchać kilkudziesięciu prelegentów, wybitnych ekspertów z Polski i ze świata. Nasi goście bardzo wysoko oceniają wartość merytoryczną i samą ideę CMO Summit by Shortlist jako wydarzenia skierowanego i zamkniętego właśnie dla tej grupy. To opinie uczestników poprzednich edycji o wydarzeniu Grupy Żywiec, Piątnicy, Getin Noble Bank, BNP Paris Bank, Grupy ONET, Rainbow Tours czy Huawei CBG
Tematem przewodnim tegorocznej konferencji jest “THE FUTURE IS NOW”.
A oto nasi prelegenci:
Louise Kloster
SVP Marketing, Adform
Louise Kloster jest wiceprezeską ds. Marketingu w Adform i jest odpowiedzialna za wdrażanie globalnej strategii marketingowej i budowanie międzynarodowej świadomości marki Adform. W 2020 roku uruchomiła nową platformę firmy, Adform FLOW, która wyznaczyła nowy standard przejrzystości i wydajności w branży i była najbardziej udanym uruchomieniem w historii firmy. Wcześniej Kloster spędziła ponad dziesięć lat w firmie Microsoft, gdzie zajmowała różne stanowiska, w tym cztery lata jako dyrektor marketingu na Europę i została uznana za Globalnego Menedżera Roku. Przed podjęciem pracy w firmie Microsoft spędziła siedem lat zajmując się strategią cyfrową w GroupM.
Poza swoimi podstawowymi obowiązkami zawodowymi, Kloster wnosi znaczący wkład w kształtowanie branży. Jest mocno zaangażowana w Programmatic Trading Committee IAB Europe, zajmuje się mentoringiem i jest na ostatnim etapie zdobywania wykształcenia zarządczego w Copenhagen Business School (CBS).
Louise jest pasjonatką dynamicznego przekształcania strategii biznesowych przygotowujących na pojawiające się wyzwania technologiczne, edukując współczesnych dyrektorów marketingu o tym, jak przestawić się na bardziej zaawansowany technologicznie zestaw umiejętności i ma udokumentowane doświadczenie w skalowaniu w celu osiągnięcia globalnego sukcesu.
Jon Reilly
SVP, Global Chief Strategy Officer, Dentsu Commerce
SVP, Global Chief Strategy Officer, Dentsu Commerce
Jon Reily is a 25-year Commerce veteran who founded and sold two successful companies in the first dotcom boom of the 1990s. He then continued a successful career advising and guiding companies from start-ups to global brand powerhouses to design their digital futures over the last two decades
Before joining Isobar, Reily was Head of Global Commerce Strategy at Publicis Sapient, where he advised Fortune 500 companies how to transform themselves digitally to stay competitive in the increasingly technology focused world of digital commerce.
Previous to joining Publicis Sapient, Reily was a senior leader at Amazon.com where he re-invented how Amazon sells and marketed their 1st-party manufactured devices, such as Amazon Alexa, the Kindle Fire and FireTV, and helped create a multi-billion-dollar business division within Amazon.
Reily is a strong advocate of the importance of the experience in any digital strategy and that companies who embody this will thrive, and those who do not will not. As a result, he has been a driving force in the global Commerce space for nearly a decade. A successful strategist, futurist, and forecaster of future trends, Reily is a major factor in Dentsu Commerce’s toolkit to help its clients on their digital journeys.
Łukasz Urbański
business development director, POLSAT Media
business development director, POLSAT Media
Związany z branżą mediów od 13 lat. Doświadczenie zdobywał m.in. w dziale promocji Telewizji Polsat. W Polsat Media pracuje od września 2012 roku gdzie przez 6 lat rozwijał się w obszarze akcji niestandardowych specjalizując się w realizacji projektów branded content oraz product placement. W listopadzie 2018 roku objął stanowisko business development directora. Do jego obowiązków obecnie należy budowanie relacji i rozwijanie współpracy z najważniejszymi reklamodawcami, promocja oferty Polsat Media oraz koordynacja działań crossmediowych w obrębie kontraktów korporacyjnych.
Marcin Zdanowicz
TV production director, Telewizja POLSAT
TV production director, Telewizja POLSAT
Związany z branżą mediów od 22 lat. Jest absolwentem wydziału architektury oraz Łódzkiej Szkoły Filmowej – obie dziedziny umiejętnie łączy i wykorzystuje w swojej pracy. Jako Dyrektor Pionu Realizacji Telewizji Polsat był m. in. pomysłodawcą koncepcji i osobą odpowiedzialną za budowę studiów telewizyjnych dedykowanych do obsługi audycji sportowych UEFA Champions League jak i również Polsat News/Wydarzenia, Polsat Games czy Superstacja. Telewizja i nowe technologie to jego życiowa pasja. Jest inicjatorem zmian w prowadzących do optymalizacji workflow i automatyzacji procesów w obszarze produkcji telewizyjnej.
Marcin Morawski
Country Marketing Manager, DELL Technologies Poland
Country Marketing Manager, DELL Technologies Poland
Charyzmatycznie zarządza programami marketingowymi Dell Technologies w Polsce, wprowadza idee w życie, wykorzystuje storytelling oraz koordynuje kreatywne, innowacyjne
i personalizowane projekty marketingowe w szybko zmieniających się realiach biznesowych. Entuzjasta podejścia marketingowego opartego na opinii i zachowaniach klientów. Propaguje podejście „winning together”, jest zawsze gotowy na nowe wyzwania i nastawiony na sukces. W ciągu 12 lat zdobył bogate doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu strukturami marketingowymi pracując w firmach takich jak m.in. Toshiba, Dell i Tech Data. Absolwent Wydziału Zarządzania na Politechnice Warszawskiej. Prywatnie miłośnik dobrych filmów
i seriali, gier komputerowych oraz sportów uprawianych na świeżym powietrzu – w szczególności golfa.
Marcin Bruś
Advertising Director, ALLEGRO
Advertising Director, ALLEGRO
Marcin Bruś ma ponad 20-letnie doświadczenie w budowaniu marek, marketingu, sprzedaży i technologii. Łączy doświadczenia dużego reklamodawcy (brand management/ shopper marketing w Procter&Gamble Polska, CEEMEA), rozumie rzeczywistość i możliwości marketingu online i social media (Head of Facebook CEE) oraz prozy nieco mniejszych, szybko rosnących firm, zmuszonych do szybkiej transformacji cyfrowej (fundusze inwestycyjne, consulting dla Klientów technologicznych, farmaceutycznych, e-commerce). Marcin odpowiada obecnie za wspieranie marek i merchantów w dynamicznym rozwoju sprzedaży na Allegro. Odpowiada za rozwój produktów reklamowych i sprzedaż reklamy jako Advertising Director w Allegro. Prywatnie ultramaratończyk i skyrunner.
Magdalena Kąkolewska
Prezeska Fundacji Artystyczna Podróż Hestii, dyrektorka ds. Art Brandingu w STU ERGO Hestia SA
Prezeska Fundacji Artystyczna Podróż Hestii, dyrektorka ds. Art Brandingu w STU ERGO Hestia SA
Prezeska Fundacji Artystyczna Podróż Hestii, dyrektorka ds. Art Brandingu w STU ERGO Hestia SA. Absolwentka prawa i historii sztuki. Edukatorka i wykładowczyni. W latach 2013-20 organizatorka 51 wystaw sztuki młodych twórców w ramach Fundacji APH. Pomysłodawczyni projektu edukacyjnego
(Un)common Ground promującego mądrą współpracę sztuki i biznesu. Poprzez swoje działania upowszechnia ideę edukacji przez sztukę w środowiskach biznesowych oraz wspiera młode talenty, które debiutują w świecie sztuki.
Sylwia Chada
General Manager, TikTok
Sylwia Chada ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej, gdzie pełniła różne funkcje oraz kierowała wielozadaniowymi zespołami i projektami współpracując z największymi wydawcami i markami globalnymi. Obecnie odpowiada za kształtowanie, rozwój i poszerzanie biznesu TikToka w Polsce i Europie Centralnej jako General Manager of Global Business Solution, TikTok Poland & CEE. Wcześniej Managing Director & CEO Httpool Polska, gdzie od 2017 roku odpowiadała za wprowadzanie na polski rynek oraz monetyzację platform jak Twitter, Snapchat, Spotify czy TikTok. Prywatnie oddaj się swojej pasji, którą jest Crossfit – jako zawodnik i jako trener.
Sanjay Nazerali
Global Client and Brand President, dentsu x
Global Client and Brand President, dentsu x
Sanjay Nazerali joined Dentsu in 2013 as Global Chief Strategist at Carat. In 2018, he joined the launch team at dentsu X, where he is currently Global Managing Director. The dentsu X dream is like no other: the scale of Dentsu, with the creativity of a start-up; the rigour of marketing science, with the empathy of human insight; a global network, with the bond of a family.
Prior to Dentsu, Sanjay was always a sleeves-rolled-up client: SVP Marketing at the newly-launched MTV Europe and subsequently the first ever Global CMO at BBC News. He studied Philosophy at Oxford (MA) and Business Administration at INSEAD (MBA).
Sanjay has represented Dentsu at the World Economic Forum since 2016, where he is currently Chair of the Global Council for Media, Entertainment & Culture.
Outside of work, Sanjay is a vocal advocate for minority rights as a trustee at NAZ (the leading BAME sexual health charity), Index on Censorship, and Prison Radio.
Kamila Cichocka
Central Marketing Organization Lead, Microsoft
Central Marketing Organization Lead, Microsoft
Ze światem IT związana jest niemal od początku swojej drogi zawodowej. Od 15 lat pracuje w branży technologicznej w międzynarodowych organizacjach. Posiada doświadczenie w obszarze budowania strategii GTM oraz marketingu B2B. Jako entuzjastka technologii, skupia się na zastosowaniu najnowszych rozwiązań i trendów w marketingu.
Jowita Michalska
Założycielka Digital University
Założycielka Digital University
Założycielka Digital University – organizacji, która współpracuje z wiodącymi światowymi uniwersytetami, takimi jak MIT, Harvard Business School, University of Vienna, Stanford University i NYU Stern, a jej misją jest kształcenie liderów w dziedzinie nowych technologii. Jowita organizuje i prowadzi programy edukacyjne, szkolenia i konferencje dla kadry zarządzającej. Jest także ambasadorką Singularity University Warsaw Chapter – edukacyjnego think-tanku z Doliny Krzemowej, który edukuje i inspiruje liderów do korzystania z nowych technologii.
Barbara Michalska
Business Leader, Modern Workplace, Microsoft
Business Leader, Modern Workplace, Microsoft
Entuzjastka wszelkich innowacji, które czynią nasz świat lepszym miejscem do życia. Teraz, gdy technologia stała się nieodłączną częścią codzienności, wierzy, że dzięki jej zastosowaniu uda nam się zyskać czas na to, co naprawdę ważne: obecność bliskich, wspólne pasje i osobisty rozwój. W poszukiwaniu harmonii i przyjemności życia naszym partnerem mogą być cyfrowe rozwiązania, które stają się pomocnikiem w codziennych zdaniach, ale technologia to dopiero początek tej drogi…
Absolwentka Politechniki Warszawskiej, wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych oraz SGH. Zakręcona również na punkcie biegania i fotografii. W Microsoft specjalizuje się w rozwoju i marketingu wokół nowoczesnego miejsca pracy.
Łukasz Kosuniak
Grow Consulting
Praktyk marketingu B2B. Zaczynał karierę w firmie Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem, wsparciem sprzedaży i rozwojem kompetencji partnerów. Następnie tworzył od zera dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za pierwsze w Polsce oraz jedno z pierwszych w Europie wdrożeń systemu marketing automation klasy korporacyjnej.
Od kilku lat prowadzi firmę doradczą Grow Consulting, która pomaga firmom działającym w obszarze B2B w pozyskiwaniu klientów dzięki wykorzystaniu nowoczesnych i sprawdzonych metod marketingowych.
Dzieli się też wiedzą publikując w prasie specjalistycznej m.in. „Marketera+”, „Nowej Sprzedaży”, „MIT Sloan Management Review Polska”.
Jest autorem i współautorem książek: “To jest social selling”, „ABC Marketingu B2B”, „B2B Marketing Essentials”, „B2B Marketing, for the Classroom to the Boardroom” oraz kursów „Podstawy Strategii Marketingu B2B” i „#SocialSellingMaster”.
Kama Kowalczyk
Client Service Director, Allegro Brand Experience Agency
Client Service Director, Allegro Brand Experience Agency
Z Allegro Brand Experience Agency związana od 3 lat. Zarządza interdyscyplinarnym zespołem produkcji eventów – online, hybrydowych i live.
Posiada blisko 15-letnie doświadczenie w event-marketingu, które budowała w międzynarodowych, sieciowych agencjach full service, HAVAS Engage i McCann Worldwide, odpowiadając za komplementarne włączenie działań eventowych w marketingowe projekty 360.
Zrealizowała szereg projektów dla marek z branż farmaceutycznej, finansowej, telekom i FMCG, dla takich klientów jak Orange, ING, Samsung, Wyborowa S.A., Moet-Hennessy czy Brown-Forman. W ramach UEFA Euro 2012 koordynowała wszystkie działania marki Coca-Cola w oficjalnych strefach kibica i na stadionach w Polsce i na Ukrainie.
Marcin Maćkiewicz
Event Division Manager EMPIK
Event Division Manager EMPIK
Menadżer działu eventów w Empiku. Wraz z zespołem produkuje rocznie dziesiątki wydarzeń z udziałem gości ze świata kultury i rozrywki, od spotkań autorskich (Premiera online) przez festiwale (Apostrof. Międzynarodowy Festiwal Literatury), targi (Wirtualne Targi Książki), aż po widowiska telewizyjne (Bestsellery Empiku). Obecnie głównie online. Nałogowy czytelnik. W wolnych chwilach lubi zgubić się w lesie.
Michał Skowroński
Microsoft
Michał Skowroński reprezentuje w Microsoft wachlarz produktów z obszaru zarządzania relacjami z klientami (CRM) i odpowiada za marketing oraz obecność rynkową tych rozwiązań w regionie Europy Środkowowschodniej. Na co dzień zajmuje się szerzeniem wiedzy w zakresie nowoczesnego podejścia do sprzedaży, obsługi klienta i marketingu z wykorzystaniem chmury i nowoczesnych technologii z rodziny Microsoft Dynamics 365. Większość życia zawodowego Michał spędził na sprzedaży i szeroko pojętego doradztwa w obszarze aplikacji biznesowych. Jest autorem publikacji oraz prelegentem podczas wielu konferencji branżowych, w których promuje nowe trendy i metody zwiększenia efektywności w dziedzinie nowoczesnego Customer Experience.
Prywatnie Michał interesuje się nowymi technologiami, podróżami, turystyką górską oraz muzyką. Jest szczęśliwym ojcem dwóch synów.
Zuzanna Ciurzyńska
Head of Trade Marketing for Modern Trade, Coca-Cola HBC Poland&Baltics
Head of Trade Marketing for Modern Trade, Coca-Cola HBC Poland&Baltics
Zuza posiada ponad 15 lat doświadczenia w zespołach komercyjnych (Sprzedaż, Marketing, Strategia Handlowa) firm międzynarodowych w strukturach regionalnych i lokalnych, zarówno po stronie producenta jak i sieci handlowej (Nestle Polska, Avon Cosmetics, real, Coca-Cola HBC). Liderka, „z krwi i kości”, pasjonatka pracy z ludźmi nagrodzona tytułem Manager Roku.
Na obecnie zajmowanym stanowisku tworzy między innymi aktywacje tradowe, budujące sprzedaż i widoczność pełnego portfolio 24/7 (na każdą porę dnia i każdy dzień tygodnia) w kanale nowoczesnym. Zuza uwielbia nowe wyzwania i innowacyjne projekty. W ostatnim czasie, miała przyjemność przygotować wspólnie z agencją Allegro Brand Experience konferencję online dla ponad 1000 uczestników w czterech krajach North BU w zupełnie nowej, wirtualnej formule.
Prywatnie Zuza jest bardzo aktywnym sportowcem, podróżnikiem, foodie oraz kierowcą rajdowym w wyścigach zabytkowej motoryzacji.
Ben Stuart
Head of Growth & Transformation and CMO at Bank of the West BNP - PARIBAS
Head of Growth & Transformation and CMO at Bank of the West BNP - PARIBAS
Darek Maciołek
Managing Director - CMO, BNP Paribas Bank Polska S.A
Managing Director - CMO, BNP Paribas Bank Polska S.A
Bartek Pucek
Strategy & Operations Manager, IKEA
Strategy & Operations Manager, IKEA
Strategy & Operations Manager w IKEA odpowiadający za strategię digitalizacji i autor newslettera łączącego biznes z technologią.
Robert T. Nowakowski
Partner, Spencer Stuart
Robert T. Nowakowski kieruje praktyką konsumencką i farmaceutyczną w Europie Centralnej i Wschodniej. Specjalizuje się w projektach rekrutacyjnych na najwyższe stanowiska menedżerskie dla klientów międzynarodowych, spółek notowanych na giełdzie, spółek portfelowych funduszy inwestycyjnych (private equity)i firm prywatnych i właścicielskich.
Robert jest członkiem globalnych praktyk Consumer Goods i Life Science oraz praktyki funkcyjnej Marketing & Sales Officer, w ramach których niejednokrotnie realizuje również zlecenia międzynarodowe. Przed rozpoczęciem pracy w Spencer Stuart, Robert pracował, jako Dyrektor HR na region Europy Centralnej i Wschodniej w firmie PepsiCo, Frito-Lay, gdzie był odpowiedzialny za strategię HR, rozwój zawodowy kadry kierowniczej, rekrutację na kluczowe role w firmie na wszystkich rynkach w tej geografii oraz sukcesję dla zarządów w poszczególnych krajach. Pracował również przy licznych projektach fuzji i przejęć oraz projektach rozwoju kompetencji pracowników w Polsce, Rosji, Krajach Bałtyckich i na Ukrainie.
W swojej wcześniejszej karierze Robert kierował projektem otwarcia nowej fabryki Frito-Lay w Rosji, a następnie przez 4 lata pracował jako Dyrektor Personalny PepsiCo w Rosji, WNP.
Robert ukończył filologię angielską na Uniwersytecie Łódzkim i biegle włada językiem angielskim oraz rosyjskim.
MODERACJA: Marta Macke
Founder & Managing Partner, SHORTLIST CONSULTING & CMO Summit by Shortlist
Founder & Managing Partner, SHORTLIST CONSULTING & CMO Summit by Shortlist
Założycielka i Managing Partner Shortlist Consulting ma 25-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej i w business development/new business. W latach 1995-2012 pracowała w polskich i międzynarodowych strukturach agencji reklamowych, m.in. w Client Service i New Business w Gruppie 66 (dzisiejsze Ogilvy&Mather), Saatchi&Saatchi oraz 15 lat w DDB Group, gdzie jako Business Development Director była odpowiedzialna za strategiczny rozwój spółek z grupy. W 2013 stworzyła Shortlist Consulting, pierwszą na rynku firmę skupiającą się na doradztwie przetargowym, wsparciu w rozwoju i wdrażaniu strategii business development oraz w budowaniu relacji klient-agencja. Jest inicjatorką procesu integracji środowisk procuremetu, marketingu i komunikacji marketingowej oraz współtwórczynią i organizatorką cyklicznych wydarzeń i konferencji “W przetargowym trójkącie”, poświęconych tematyce przetargowej i dialogowi międzybranżowemu. Tworzy i prowadzi szkolenia z zakresu postępowań przetargowych, business development/sprzedaży i budowania relacji klient-agencja (m.in. w Szkole Strategii Marki przy SKM SAR, Procon i w ramach oferty Shortlist Consulting). Prelegentka na konferencjach biznesowych Forum Zakupy, Procon Polzak, Procon Indirect, Proebiz w Ostrawie. Pomysłodawczyni i współorganizatorka cyklicznych konferencji CMO Summit i Marketing Benchmarks Summit oraz śniadań biznesowym CMO Breakfast i Procurement Caffee Talks, zarówno w formie tradycyjnej jak i on-line. Od 2014 jest arbitrem Komisji Etyki Reklamy przy Radzie Reklamy. Członkini Rady Marek Superbrands, kapituły Procon Awards, kapituły 50 Kreatywnych w Biznesie. Mentorka w Klubie Mentorek Sieci Przedsiębiorczych Kobiet oraz Programu Mentoringowego Kobiety w Reklamie. W latach 2016-18 była Wice Prezeską Zarządu Warszawskiego Klubu Narciarskiego WKN. https://www.linkedin.com/in/marta-macke-2433891/
Agenda
Dzień 1 – 12.05.2021
09:00 - 09:30 - ROZPOCZĘCIE KONFERENCJI - DA VINCI CODE! What's in it for CMOs?
Marta Macke, Founder & Managing Partner, SHORTLIST CONSULTING & CMO Summit
Kolejną edycję CMO Summit by Shortlist rozpocznie rozmowa Marty Macke, Założycielki Shortlist Consulting i CMO Summit by Shortlist, z Robertem T. Nowakowskim, Partnerem w firmie Executive Search, Spencer Stuart.
DA VINCI CODE! What’s in it for CMOs – czyli o podstawowych rekomendacjach dla współczesnych CMO.
09:30 - 10:10 - Falling Back in Love: CMOs, Data and Identity
Louise Kloster, SVP Marketing, Adform
10:10-10:50 - SILVER LININGS: unlocking the future
Sanjay Nazerali, Global Client and Brand President, dentsu x
10:50-11:30 - PANEL: Czy przyszłość eventów jest hybrydą? Nadchodzi nowy wymiar wydarzeń live
Kama Kowalczyk, Client Service Director, Allegro Brand Experience Agency, Zuzanna Ciurzyńska, Head of Trade Marketing for Modern Trade, Coca-Cola HBC Poland&Baltics, Marcin Maćkiewicz – Event Division Manager w Empik - moderacja Marta Macke
11:30-12:10 - JAK REWOLUCJA KULTUROWA SPRAWIA, ŻE ROBIENIE REKLAM TO ZNOWU FUN
Sylwia Chada, General Manager, TikTok
12:10-12:50 - DIGITAL MARKETING – JAK ZAANGAŻOWAĆ KLIENTA W CYFROWYCH CZASACH?
Moderator: Łukasz Kosuniak, goście: Barbara Michalska Microsoft, Michał Skowroński Microsoft
12:50-13:30 - Budowanie zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż: REVENUE TEAM - marketing ramię w ramię ze sprzedażą
Marcin Morawski, Country Marketing Manager, DELL Technologies Poland
13:30-14:30 - POKOJE WIRTUALNE
ADFORM, DENTSU, ALLEGRO BRAND EXPERIENCE AGENCY, TIKTOK, MICROSOFT, DELL TECHNOLOGIES
Po wysłuchaniu wszystkich prelekcji zapraszamy Państwa do pokojów wirtualnych i spotkań z naszymi prelegentami.
W pokojach wirtualnych czekają na Państwa ciekawe spotkania, warsztaty i prezentacje.
Dzień 2 – 13.05.2021
9:00 - 9:15 - Powitanie i rozpoczęcie drugiego dnia konferencji
Marta Macke, Founder & Managing Partner, SHORTLIST CONSULTING & CMO Summit
9:15-9:55 - JAK BUDOWAĆ MARKĘ I SPRZEDAŻ 24/7 PO PANDEMII - LEKCJE PRZYSPIESZENIA Z KANAŁU MARKETPLACE
Marcin Bruś, Advertising Director ALLEGRO
09:55-10:35 - MYŚLENIE PRZEZ SZTUKĘ
Magdalena Kąkolewska, Prezeska Fundacji Artystyczna Podróż Hestii, dyrektorka ds. Art Brandingu w STU ERGO Hestia SA
10:35-11:05 - VIRTUAL INSANITY – THE WORLD WE’RE LIVING IN
Łukasz Urbański, business development director, Polsat Media i Marcin Zdanowicz, TV production director, Telewizja Polsat
11:05-11:45 - HEAD OF MARKETING – LIDER ZMIANY W ORGANIZACJI - panel
Moderacja: Jowita Michalska, Digital University, Kamila Cichocka, Microsoft, Bartek Pucek, Strategy & Operations Manager, IKEA
11:45-12:25 - COMMERCE'S ROARING ‘20s
Jon Reily SVP, Global Chief Strategy Officer, Dentsu Commerce
12:25-12:55 - SUSTANABILITY IS NOW, IT'S NOT A FUTURE
Ben Stuart, Head of Growth & Transformation and CMO at Bank of the West BNP PARIBAS + Darek Maciołek, Managing Director - CMO, BNP Paribas Bank Polska S.A
12:55-13:00 - ZAKOŃCZENIE CZĘŚCI PREZENTACYJNEJ CMO SUMMIT 2021 I ZAPROSZENIE DO POKOJÓW WIRTUALNYCH
Marta Macke, Founder & Managing Partner, SHORTLIST CONSULTING & CMO Summit
13:00-14:00 - POKOJE WIRTUALNE
ALLEGRO.PL, Fundacja Artystyczna Podróż Hestii, POLSAT Media, MICROSOFT, DENTSU
Po wysłuchaniu wszystkich prelekcji zapraszamy Państwa do pokojów wirtualnych i spotkań z naszymi prelegentami.