12.05.2021 13.05.2021 on-line,

Już po raz czwarty spotykamy się na CMO Summit by Shortlist, konferencji skierowanej do CMOs i Dyrektorów Marketingu, reklamodawców, organizowanej przez Shortlist Consulting. CMO Summit by Shortlist to wydarzenie „by invitation only” i „must be” dla top managerów marketingu i reklamodawców. Podczas poprzednich edycji mieliśmy przyjemność gościć CMOs zarządzających marketingiem ponad 200 firm oraz wysłuchać kilkudziesięciu prelegentów, wybitnych ekspertów z Polski i ze świata. Nasi goście bardzo wysoko oceniają wartość merytoryczną i samą ideę CMO Summit by Shortlist jako wydarzenia skierowanego i zamkniętego właśnie dla tej grupy. To opinie uczestników poprzednich edycji o wydarzeniu Grupy Żywiec, Piątnicy, Getin Noble Bank, BNP Paris Bank, Grupy ONET, Rainbow Tours czy Huawei CBG
Tematem przewodnim tegorocznej konferencji jest “THE FUTURE IS NOW”.
A oto nasi prelegenci:

Louise Kloster

SVP Marketing, Adform

Jon Reilly

SVP, Global Chief Strategy Officer, Dentsu Commerce

Łukasz Urbański

business development director, POLSAT Media

Marcin Zdanowicz

TV production director, Telewizja POLSAT

Marcin Morawski

Country Marketing Manager, DELL Technologies Poland

Marcin Bruś

Advertising Director, ALLEGRO

Magdalena Kąkolewska

Prezeska Fundacji Artystyczna Podróż Hestii, dyrektorka ds. Art Brandingu w STU ERGO Hestia SA

Sylwia Chada

General Manager, ‎TikTok

Sanjay Nazerali

Global Client and Brand President, dentsu x

Kamila Cichocka

Central Marketing Organization Lead, Microsoft

Jowita Michalska

Założycielka Digital University

Barbara Michalska

Business Leader, Modern Workplace, Microsoft

Łukasz Kosuniak

Grow Consulting

Kama Kowalczyk

Client Service Director, Allegro Brand Experience Agency

Marcin Maćkiewicz

Event Division Manager EMPIK

Michał Skowroński

Microsoft

Zuzanna Ciurzyńska

Head of Trade Marketing for Modern Trade, Coca-Cola HBC Poland&Baltics

Ben Stuart

Head of Growth & Transformation and CMO at Bank of the West BNP - PARIBAS

Darek Maciołek

Managing Director - CMO, BNP Paribas Bank Polska S.A

Bartek Pucek

Strategy & Operations Manager, IKEA

Robert T. Nowakowski

Partner, Spencer Stuart

MODERACJA: Marta Macke

Founder & Managing Partner, SHORTLIST CONSULTING & CMO Summit by Shortlist

Agenda

Dzień 1 – 12.05.2021

09:00 - 09:30 - ROZPOCZĘCIE KONFERENCJI - DA VINCI CODE! What's in it for CMOs?

Marta Macke, Founder & Managing Partner, SHORTLIST CONSULTING & CMO Summit

Kolejną edycję CMO Summit by Shortlist rozpocznie rozmowa Marty Macke, Założycielki Shortlist Consulting i CMO Summit by Shortlist, z Robertem T. Nowakowskim, Partnerem w firmie Executive Search, Spencer Stuart.
DA VINCI CODE! What’s in it for CMOs – czyli o podstawowych rekomendacjach dla współczesnych CMO.

09:30 - 10:10 - Falling Back in Love: CMOs, Data and Identity

Louise Kloster, SVP Marketing, Adform

10:10-10:50 - SILVER LININGS: unlocking the future

Sanjay Nazerali, Global Client and Brand President, dentsu x

10:50-11:30 - PANEL: Czy przyszłość eventów jest hybrydą? Nadchodzi nowy wymiar wydarzeń live

Kama Kowalczyk, Client Service Director, Allegro Brand Experience Agency, Zuzanna Ciurzyńska, Head of Trade Marketing for Modern Trade, Coca-Cola HBC Poland&Baltics, Marcin Maćkiewicz – Event Division Manager w Empik - moderacja Marta Macke

11:30-12:10 - JAK REWOLUCJA KULTUROWA SPRAWIA, ŻE ROBIENIE REKLAM TO ZNOWU FUN

Sylwia Chada, General Manager, ‎TikTok

12:10-12:50 - DIGITAL MARKETING – JAK ZAANGAŻOWAĆ KLIENTA W CYFROWYCH CZASACH?

Moderator: Łukasz Kosuniak, goście: Barbara Michalska Microsoft, Michał Skowroński Microsoft

12:50-13:30 - Budowanie zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż: REVENUE TEAM - marketing ramię w ramię ze sprzedażą

Marcin Morawski, Country Marketing Manager, DELL Technologies Poland

13:30-14:30 - POKOJE WIRTUALNE

ADFORM, DENTSU, ALLEGRO BRAND EXPERIENCE AGENCY, TIKTOK, MICROSOFT, DELL TECHNOLOGIES

Po wysłuchaniu wszystkich prelekcji zapraszamy Państwa do pokojów wirtualnych i spotkań z naszymi prelegentami.
W pokojach wirtualnych czekają na Państwa ciekawe spotkania, warsztaty i prezentacje.

 

Dzień 2 – 13.05.2021

9:00 - 9:15 - Powitanie i rozpoczęcie drugiego dnia konferencji

Marta Macke, Founder & Managing Partner, SHORTLIST CONSULTING & CMO Summit

9:15-9:55 - JAK BUDOWAĆ MARKĘ I SPRZEDAŻ 24/7 PO PANDEMII - LEKCJE PRZYSPIESZENIA Z KANAŁU MARKETPLACE

Marcin Bruś, Advertising Director ALLEGRO

09:55-10:35 - MYŚLENIE PRZEZ SZTUKĘ

Magdalena Kąkolewska, Prezeska Fundacji Artystyczna Podróż Hestii, dyrektorka ds. Art Brandingu w STU ERGO Hestia SA

10:35-11:05 - VIRTUAL INSANITY – THE WORLD WE’RE LIVING IN

Łukasz Urbański, business development director, Polsat Media i Marcin Zdanowicz, TV production director, Telewizja Polsat

11:05-11:45 - HEAD OF MARKETING ​– LIDER ZMIANY W ORGANIZACJI - panel

Moderacja: Jowita Michalska, Digital University, Kamila Cichocka, Microsoft, Bartek Pucek, Strategy & Operations Manager, IKEA

11:45-12:25 - COMMERCE'S ROARING ‘20s

Jon Reily SVP, Global Chief Strategy Officer, Dentsu Commerce

12:25-12:55 - SUSTANABILITY IS NOW, IT'S NOT A FUTURE

Ben Stuart, Head of Growth & Transformation and CMO at Bank of the West BNP PARIBAS + Darek Maciołek, Managing Director - CMO, BNP Paribas Bank Polska S.A

12:55-13:00 - ZAKOŃCZENIE CZĘŚCI PREZENTACYJNEJ CMO SUMMIT 2021 I ZAPROSZENIE DO POKOJÓW WIRTUALNYCH

Marta Macke, Founder & Managing Partner, SHORTLIST CONSULTING & CMO Summit

13:00-14:00 - POKOJE WIRTUALNE

ALLEGRO.PL, Fundacja Artystyczna Podróż Hestii, POLSAT Media, MICROSOFT, DENTSU

Po wysłuchaniu wszystkich prelekcji zapraszamy Państwa do pokojów wirtualnych i spotkań z naszymi prelegentami.

12.05.2021

13.05.2021

on-line

Technological partners