CMO NEXT: talent, technology, transformation in post? COVID era
Już po raz trzeci spotykamy się na CMO Summit, konferencji skierowanej do CMOs i Dyrektorów Marketingu, reklamodawców, organizowanej przez Shortlist Consulting. CMO Summit to wydarzenie „by invitation only” i „must be” dla top managerów marketingu i reklamodawców. Ze względu na obostrzenia związane z COVID-19 CMO Summit tym razem odbędzie się w formie wirtualnej w dniach 14 i 15 października br.
Tematem przewodnim tegorocznej konferencji jest “CMO NEXT: talent, technology, transformation in post? COVID era”.
Jak zmienia się gospodarka w obliczu cyfrowej transformacji i ‘new normal’ spowodowane pandemią?
Jakie kompetencje będą kluczowe dla CMO w przyszłości?
Jak skutecznie wykorzystać dla siebie, firmy i konsumentów marek najnowsze technologie?
Podczas konferencji będziemy dyskutowali o roli dyrektora marketingu w firmie i o wyzwaniach stojących przed nim w przyszłości.
Prelegenci wraz z zaproszonymi gośćmi podzielą się z nami swoją wiedzą, doświadczeniem i najnowszymi studiami przypadków, a także postarają się zainspirować i zachęcić do wykorzystania nowych narzędzi w obszarach takich jak retail, e-commerce, media, data czy marketing management.
A na koniec zapraszamy do wirtualnego networkingu i dyskusji.
Wpiszcie w kalendarze – zostały 4 tygodnie!
Zapraszamy: Marta Macke i Rafał Karski, Shortlist Consulting
Anette Hasling Jæger
Chief Strategy Officer EMEA, DENTSU
Chief Strategy Officer EMEA, DENTSU
Anette has worked with marketing, e-commerce and digital transformation both as a consultant and as P&L owner for consumer brands within fashion and lifestyle. She has a proven track record of running large cross-functional change projects End2End.Latest Anette was responsible for building ECCO’s e-commerce channel in Europe End2End in 19 markets from fulfillment, call-center, website, shop, online marketing and operations.
Dariusz Sobczak
Członek Zarządu, Nanovo
Współzałożyciel Nanovo. Przed Nanovo był ponad 15 lat w branży marketingowej i rebrandingowej. W Nanovo wraz z zespołem buduje sprzedaż, rozwija obsługę klientów oraz strategie wykorzystania rozwiązań Nanovo i ich funkcje. Ukończył Politechnikę Warszawską oraz podyplomowe studia z zakresu Design Management wydziału Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie oraz Warszawskiej Wyższej Szkoły Handlowej.
Michał Buszko
Client Team Leader, Nielsen Media
Client Team Leader, Nielsen Media
dołączył do firmy w sierpniu 2019 roku. Na obecnym stanowisku odpowiedzialny za współpracę z domami mediowymi, reklamodawcami i audytorami oraz prace rozwojowe w zakresie nowych technologii. Wcześniej przez blisko 12 lat zdobywał swoje doświadczenie w domach mediowych w Warszawie i w Londynie (Wavemaker, MediaCom), gdzie prowadził projekty dotyczące rozwoju wideo w Polsce i na całym świecie (np. Addressable TV, czy też z łączenie danych tradycyjnej telewizji z danymi internetowymi). Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie
Robert T Nowakowski
Partner, Spencer Stuart
Robert T. Nowakowski kieruje praktyką konsumencką i farmaceutyczną w Europie Centralnej i Wschodniej. Specjalizuje się w projektach rekrutacyjnych na najwyższe stanowiska menedżerskie dla klientów międzynarodowych, spółek notowanych na giełdzie, spółek portfelowych funduszy inwestycyjnych (private equity)i firm prywatnych i właścicielskich.
Robert jest członkiem globalnych praktyk Consumer Goods i Life Science oraz praktyki funkcyjnej Marketing & Sales Officer, w ramach których niejednokrotnie realizuje również zlecenia międzynarodowe. Przed rozpoczęciem pracy w Spencer Stuart, Robert pracował, jako Dyrektor HR na region Europy Centralnej i Wschodniej w firmie PepsiCo, Frito-Lay, gdzie był odpowiedzialny za strategię HR, rozwój zawodowy kadry kierowniczej, rekrutację na kluczowe role w firmie na wszystkich rynkach w tej geografii oraz sukcesję dla zarządów w poszczególnych krajach. Pracował również przy licznych projektach fuzji i przejęć oraz projektach rozwoju kompetencji pracowników w Polsce, Rosji, Krajach Bałtyckich i na Ukrainie.
W swojej wcześniejszej karierze Robert kierował projektem otwarcia nowej fabryki Frito-Lay w Rosji, a następnie przez 4 lata pracował jako Dyrektor Personalny PepsiCo w Rosji,WNP.
Robert ukończył filologię angielską na Uniwersytecie Łódzkim i biegle włada językiem angielskim oraz rosyjskim.
Jacek Olechowski
Prezes Zarządu IAA Polska
Prezes Zarządu IAA Polska
Jest prywatnym inwestorem działającym na rynku technologii i mediów od 1996 roku, a także założycielem i prezesem holdingu MEDIACAP SA, w skład którego wchodzą firmy pracujące dla prawie 500 klientów i zatrudniające ponad 400 osób. Mediacap jest notowana na parkiecie głównym GPW. W przeszłości Olechowski współtworzył szereg firm m.in. rankomat.pl (ubezpieczenia online) czy Group One (usługi reklamowe). Osiągnięcia Olechowskiego niejednokrotnie zostały docenione zarówno w Polsce, jak i na świecie. W 2005 dołączył do grona Young Global Leaders przy Światowym Forum Ekonomicznym w Davos. Jest wiceprezesem zarządu Global Dignity – organizacji pro publico bono założonej przez JE Haakona Księcia Koronnego Norwegii. Od 2017 jest też wiceprezesem Polskiej Rady Biznesu.
Od 2012 roku jest prezesem IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy i jednym z pomysłodawców reklamowego Okrągłego Stołu.
Maciej Herman
CEO, LOTTE Wedel
Agnieszka Sora
CEO, GFK Polonia
Agnieszka Sora posiada wieloletnie doświadczenie w marketingu, badaniach rynku, zarządzaniu oraz konsultingu. Od ponad 20 lat zarządza instytutem GfK Polonia. Jest odpowiedzialna za wzmocnienie pozycji lokalnego rynku w zakresie commercial excellence, koncentrując się na rozwoju kluczowych klientów, wprowadzaniu na rynek nowych produktów GfK oraz zwiększaniu możliwości biznesowych.
Członek ESOMAR, Prezes Zarządu OFBOR od 2017 roku, reprezentuje OFBOR w Zarządzie IAA Polska – Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy.
Stanisław Janowski
CEO, Polsat
Sławomir Stępniewski
CEO, CEE Dentsu Polska i CEE
CEO, CEE Dentsu Polska i CEE
Agenda
15.10.2020
9:00-9:15 - ROZPOCZĘCIE 2GO DNIA WYDARZENIA I KEY INSIGHTS Z 1GO DNIA WYSTĄPIEŃ
Marta Macke i Rafał Karski, Shortlist Consulting
9:15-9:45 - PANEL DYSKUSYJNY IAA Polska
Jacek Olechowski, Prezes Zarządu IAA Polska i jego goście: Agnieszka Sora, CEO GfK Polonia, Maciej Herman, CEO LOTTE Wedel, Stanisław Janowski, CEO Polsat, Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Polska i CEE
Jacek Olechowski, Prezes Zarządu IAA Polska zaprasza na panel dyskusyjny, podczas którego porozmawia ze swoimi gośćmi CEO.
9:45-10:15 - ADDRESSABLE TV - następny krok rozwoju telewizji w Polsce
Michał Buszko, Client Team Leader, Nielsen Media
- Addressable TV jako kolejny kok rozwoju reklamy telewizyjnej.
- Doświadczenia innych krajów (UK, US, Australia, Kanada itd.). A jak to wygląda w Polsce?
- Główne czynniki rozwoju Addressable TV.
10:15-10:45 - MODIVO CZYLI JAK SKLEP STACJONARNY STAJE SIĘ FORMATEM PHYGITAL
Dariusz Sobczak, Członek Zarządu, Nanovo
- Idea formatu sklepu Phygital
- Case studies Modivo CH Młociny Warszawa
- Przyszłość dla formatów sklepów stacjonarnych
10:45-11:15 - HOW TO SUCCEED AS A CMO TODAY WHEN CHANGE IS A CONSTANT - LOCAL vs GLOBAL
Anette Hasling Jæger, Chief Strategy Officer EMEA, DENTSU
- The customers’ expectations is constantly changing and now even more because of Covid-19
- How can local markets play a vital role in a global set up
Robert T. Nowakowski, Partner, Spencer Stuart
- Podział marketerów na różne typy, z mocniejszym rozwinięciem wokół typu budującego kulturę
- Pożądane cechy dobrego CMO
- Refleksja n/t COVID – wpływ na szczególnie poszukiwane kompetencje marketerów w nowych czasach
11:45-13:00 - POKOJE WIRTUALNE
Po wysłuchaniu wszystkich prelekcji z pewnością pojawi się wiele pytań i będą Państwo chcieli pogłębić swoją wiedzę dot poszczególnych zagadnień lub porozmawiać z prelegentami. W tym celu stworzyliśmy specjalne pokoje wirtualne, w których można się spotkać z każdym z prezentujących.
13:00 - ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI
Moderation
Marta Macke
Founder & Managing Partner, Shortlist Consulting
Founder & Managing Partner, Shortlist Consulting
Założycielka i Managing Partner Shortlist Consulting ma prawie 25-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej i business development.
W latach 1995-2012 pracowała w polskich i międzynarodowych strukturach agencji reklamowych, m.in. w Client Service i New Business w Gruppie 66 (dzisiejsze Ogilvy&Mather), Saatchi&Saatchi oraz 15 lat w DDB Group, gdzie jako Business Development Director była odpowiedzialna za strategiczny rozwój spółek z grupy.
W 2013 stworzyła pierwszą na rynku firmę skupiającą się na doradztwie przetargowym, wsparciu rozwoju business development i budowaniu relacji klient-agencja.
Jest inicjatorką procesu integracji środowisk procuremetu, marketingu i komunikacji marketingowej oraz współtwórczynią i organizatorką cyklicznych wydarzeń i konferencji.
Tworzy i prowadzi szkolenia z zakresu postępowań przetargowych i budowania relacji klient-agencja (m.in. w Szkole Strategii Marki przy SKM SAR, Procon).
Prelegentka na konferencjach biznesowych Forum Zakupy, Procon Polzak, Procon Indirect, Proebiz w Ostrawie oraz konferencjach stworzonych przez Shortlist Consulting W przetargowym trójkącie, CMO Summit i Marketing Benchmarks Summit.
Od 2014 jest arbitrem Komisji Etyki Reklamy.
Członkini Rady Marek Superbrands.
Członkini kapituły Procon Awards.
Była mentorką w Klubie Mentorek Sieci Przedsiębiorczych Kobiet.
Kiedy nie pracuje spędza czas z rodziną i przyjaciółmi – jeździ na nartach i aktywnie działa w środowisku narciarskim.
W latach 2016-18 była Wice Prezesem Zarządu Warszawskiego Klubu Narciarskiego WKN, współtworzy profil Ski Message.
https://www.linkedin.com/in/marta-macke-2433891/
Rafał Karski
Partner, Shortlist Consulting
Partner, Shortlist Consulting
Partner Shortlist Consulting ma ponad 25-letnie doświadczenie w marketingu i zarządzaniu.
Swoją karierę rozpoczął w firmie Procter & Gamble w 1994 roku, następnie w latach 2002-2006 zarządzał Działami Marketingu w Opoczno SA i Żywiec Zdrój. Od 2007 roku współtworzył polski oddział Liberty Mutual Insurance, właściciela marki Liberty Direct, gdzie pierwsze dwa lata kierował Działem Marketingu. W latach 2009-2013 pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży i Marketingu, w tym samym czasie kierując Biurem Obsługi Klienta.
W latach 2014-2017 pełnił funkcje Chief Operating Officer i Członka Zarządu Media Impact Polska, spółki z grupy Rignier Axel Springer.
Jest zdobywcą nagród EFFIE, IPRA Golden World Awards i SABRE Award.
Ukończył studia na Politechnice Warszawskiej i MBA na INSEAD we Francji i Singapurze.
Do Shortlist Consulting dołączył jako wspólnik w 2017 roku
Prelegent na konferencjach biznesowych Procon Polzak, Procon Indirect, Proebiz w Ostrawie oraz konferencjach stworzonych przez Shortlist Consulting: CMO Summit i Marketing Benchmarks Summit.
Kiedy nie pracuje aktywnie spędza czas z rodziną jeżdżąc na wyprawy offraod’owe, trekkingi czy żeglując. Nie wyobraża sobie zimy bez wyjazdów narciarskich i długich wieczorów nad ciekawą książką.