15.10.2020 on-line ,

CMO NEXT: talent, technology, transformation in post? COVID era

Już po raz trzeci spotykamy się na CMO Summit, konferencji skierowanej do CMOs i Dyrektorów Marketingu, reklamodawców, organizowanej przez Shortlist Consulting. CMO Summit to wydarzenie „by invitation only” i „must be” dla top managerów marketingu i reklamodawców. Ze względu na obostrzenia związane z COVID-19 CMO Summit tym razem odbędzie się w formie wirtualnej w dniach 14 i 15 października br.

Tematem przewodnim tegorocznej konferencji jest “CMO NEXT: talent, technology, transformation in post? COVID era”.

Jak zmienia się gospodarka w obliczu cyfrowej transformacji i ‘new normal’ spowodowane pandemią?
Jakie kompetencje będą kluczowe dla CMO w przyszłości?
Jak skutecznie wykorzystać dla siebie, firmy i konsumentów marek najnowsze technologie?
Podczas konferencji będziemy dyskutowali o roli dyrektora marketingu w firmie i o wyzwaniach stojących przed nim w przyszłości.
Prelegenci wraz z zaproszonymi gośćmi podzielą się z nami swoją wiedzą, doświadczeniem i najnowszymi studiami przypadków, a także postarają się zainspirować i zachęcić do wykorzystania nowych narzędzi w obszarach takich jak retail, e-commerce, media, data czy marketing management.

A na koniec zapraszamy do wirtualnego networkingu i dyskusji.

Wpiszcie w kalendarze – zostały 4 tygodnie!

Zapraszamy: Marta Macke i Rafał Karski, Shortlist Consulting

Anette Hasling Jæger

Chief Strategy Officer EMEA, DENTSU

Dariusz Sobczak

Członek Zarządu, Nanovo

Michał Buszko

Client Team Leader, Nielsen Media

Robert T Nowakowski

Partner, Spencer Stuart

Jacek Olechowski

Prezes Zarządu IAA Polska

Maciej Herman

CEO, LOTTE Wedel

Agnieszka Sora

CEO, GFK Polonia

Stanisław Janowski

CEO, Polsat

Sławomir Stępniewski

CEO, CEE Dentsu Polska i CEE

Agenda

9:00-9:15 - ROZPOCZĘCIE 2GO DNIA WYDARZENIA I KEY INSIGHTS Z 1GO DNIA WYSTĄPIEŃ

Marta Macke i Rafał Karski, Shortlist Consulting

9:15-9:45 - PANEL DYSKUSYJNY IAA Polska

Jacek Olechowski, Prezes Zarządu IAA Polska i jego goście: Agnieszka Sora, CEO GfK Polonia, Maciej Herman, CEO LOTTE Wedel, Stanisław Janowski, CEO Polsat, Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Polska i CEE

Jacek Olechowski, Prezes Zarządu IAA Polska zaprasza na panel dyskusyjny, podczas którego porozmawia ze swoimi gośćmi CEO.

9:45-10:15 - ADDRESSABLE TV - następny krok rozwoju telewizji w Polsce

Michał Buszko, Client Team Leader, Nielsen Media

  • Addressable TV jako kolejny kok rozwoju reklamy telewizyjnej.
  • Doświadczenia innych krajów (UK, US, Australia, Kanada itd.). A jak to wygląda w Polsce?
  • Główne czynniki rozwoju Addressable TV.

10:15-10:45 - MODIVO CZYLI JAK SKLEP STACJONARNY STAJE SIĘ FORMATEM PHYGITAL

Dariusz Sobczak, Członek Zarządu, Nanovo

  • Idea formatu sklepu Phygital
  • Case studies Modivo CH Młociny Warszawa
  • Przyszłość dla formatów sklepów stacjonarnych

10:45-11:15 - HOW TO SUCCEED AS A CMO TODAY WHEN CHANGE IS A CONSTANT - LOCAL vs GLOBAL

Anette Hasling Jæger, Chief Strategy Officer EMEA, DENTSU

  • The customers’ expectations is constantly changing and now even more because of Covid-19
  • How can local markets play a vital role in a global set up

11:15-11:45 - CMO 2025

Robert T. Nowakowski, Partner, Spencer Stuart

  • Podział marketerów na różne typy, z mocniejszym rozwinięciem wokół typu budującego kulturę
  • Pożądane cechy dobrego CMO
  • Refleksja n/t COVID – wpływ na szczególnie poszukiwane kompetencje marketerów w nowych czasach

11:45-13:00 - POKOJE WIRTUALNE

Po wysłuchaniu wszystkich prelekcji z pewnością pojawi się wiele pytań i będą Państwo chcieli pogłębić swoją wiedzę dot poszczególnych zagadnień lub porozmawiać z prelegentami. W tym celu stworzyliśmy specjalne pokoje wirtualne, w których można się spotkać z każdym z prezentujących.

13:00 - ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI

Moderatorzy

Marta Macke

Founder & Managing Partner, Shortlist Consulting

Rafał Karski

Partner, Shortlist Consulting

15.10.2020

on-line

Partnerzy