CMO AWARDS 2024

CO TO JEST CMO AWARDS?
CMO AWARDS to działanie Shortlist Consulting i Partnerów Strategicznych, które wpisuje się w sekwencję projektów integrujących środowisko Szefów/owych Marketingu, budowanie platformy komunikacji i wymiany doświadczeń pomiędzy liderami marketingu z firm/reklamodawców wszystkich branż.
Jest to cykliczna, coroczna nagroda w ramach której CMO-si, top managerowie marketingu, reklamodawcy wyróżniają ze swojego grona koleżanki/ kolegów marketerów, którzy wdrożyli, lub zainicjowali najlepsze projekty transformacyjne, wzmacniające rolę marketingu jako kontrybutora wzrostu biznesu.

W CMO AWARDS mogą uczestniczyć wszyscy CMOsi/ szefowie marketingu reprezentujący firmy działające na polskim rynku.

Wyróżnikiem konkursu CMO AWARDS jest mechanizm peer-to-peer – to sami CMO-si zgłaszają się oraz swoje osiągnięcia, a następnie środowisko, CMO-si nagradzają (głosując) te koleżanki i kolegów, których działania ich zdaniem wyróżniły się w minionym roku.
Każdy CMO głosuje tylko raz, klasyfikacja prowadzona jest w siedmiu kategoriach, przyznawane jest też Grand Prix.

KATEGORIE KONKURSOWE W CMO AWARDS?
KATEGORIE KONKURSOWE, w których mogą zgłaszać się* top managerki/egowie marketingu:

CREATIVE INNOVATOR
– za nowatorskie, oryginalne i kreatywne podejście do realizacji działań marketingowych, których efektem jest m.in. zmiana standardów branży, status quo i relacji z konsumentami

PURPOSE AMBASSADOR
– za przywództwo w inicjowaniu działań marketingowych, których celem jest realizacja ważnych celów społecznych/ CSR/ESG

DIGITAL CHAMPION
– za realizację zauważalnych, skutecznych, wyróżniających się działań w obszarze digital marketingu
– za realizację projektów które pozwalają lepiej wykorzystywać dane do budowania insightów konsumenckich, spersonalizowanych aktywacji i lepszej oceny skuteczności działań marketingowych
– brane są pod uwagę również projekty wewnętrzne np. rozwój martech

COMMERCE MASTER
– za działania które budują nowe kanały dystrybucji (np. ecommerce) lub wyraźnie wiążą działania marketingowe ze sprzedażą

OMNICHANNEL LEADER
– za całościowe podejście do ścieżki konsumenta i budowanie w całej firmie spójnego podejścia kliento-centrycznego które przekłada się na doświadczenie ludzi z markami
– za realizację działań, których efektem jest rozwój firmy, portfolio, marki

BRAND GUARDIAN
– za konsekwentne, długofalowe podejście do budowanej marki/ portfolio marek.

EVENT ARCHITECT
– za realizację wydarzeń, które angażują uczestników, wywołują emocje, wykorzystują nowe technologie
– wspierają realizację celów marketingowych, przekładają się na rozwój biznesu

GRAND PRIX
– szef/owa marketingu, który/a zmienia sposób pracy marketingu, podąża za światowymi trendami, wzmacnia rolę marketingu, wyznacza kierunki dla polskiego rynku, działa szeroko i wszechstronnie
– kryteria:  CMO, który/a zdobędzie najwięcej punktów w całym konkursie

*Każda osoba zgłaszająca się w konkursie może wybrać jedną lub więcej kategorii oraz zgłosić więcej niż jeden projekt/wdrożenie.

O POPRZEDNICH EDYCJACH CMO AWARDS by Shortlist

ZAPRASZAMY

23 listopada 2023 on-line

CMO SUMMIT CEE

SAVE THE DATE

CMO SUMMIT CEE by Shortlist is a „by invitation only” & „must be” ciclycal event for marketing top managers, advertisers. The aim of the conference is to discuss trends, gain inspiration and analyze the most difficult challenges of todays’ marketing and communication industry.

On November 23rd thanks to live streaming we will have the opportunity to reach marketing top managers from across CEE region, and above, during CMO Summit CEE.
This edition’s leitmotiv is:

BETTER STANDARDS = BETTER BUSINESS + BETTER FUTURE

What to expect?
Make sure to follow us on LINKED IN where we publish all news regarding the upcoming event & more.

 

25 maja 2023

CMO SUMMIT 2023

CMO = Confront what Matters Or…
Oto motyw przewodni zbliżającej się wielkimi krokami następnek edycji konferencji
CMO SUMMIT by Shortlist, która odbędzie się 25 MAJA w VUFinder Studios
w WFDiF przy ul. Chełmskiej 21 w Warszawie.

📣 Z czym muszą się skonfrontować współcześni top managerowie/managerki marketingu? Co dziś jest ważne i jakie są największe wyzwania?
Co się stanie jeśli się z tymi wyzwaniami nie skonfrontujemy?
Na te pytania w swoich wystąpieniach poszukają odpowiedzi eksperci z takich firm

jak m.in. Publicis Groupe Poland, Allegro.pl, Salesforce, Nielsen, Allegro Brand Experience.

📣 Podczas penelu dyskusyjnego porozmawiamy również z czołowymi CMO próbując odkodawać hasło Confront what Matters Or…

🤝 CMO SUMMIT to także szansa na networking peer-to-peer, bo wreszcie, po dłuższej przerwie, nasze wydarzenie odbędzie się w formule stacjonarnej – już podczas CMO Awards, CMO Breakfast i CMO Evening widzieliśmy jak ważne są spotkania środowiska marketingowców i Państwa rozmowy przy kawie.

ZAPRASZAMY DO BEZPŁATNEJ REJESTRACJI – na wydarzenie zapraszamy top management marketingu oraz zespoły seniorskie marketingu.

2023

CMO AWARDS 2023

CMO AWARDS by Shortlist konkurs peer-to-peer skierowany do szefowych i szefów marketingu, reklamodawców.

CMO AWARDS to działanie Shortlist Consulting i Partnerów Strategicznych, które wpisuje się w sekwencję projektów integrujących środowisko Szefów/owych Marketingu, budowanie platformy komunikacji i wymiany doświadczeń pomiędzy liderami marketingu ze wszystkich branż.
Jest to cykliczna, coroczna nagroda w ramach której CMO-si, top managerowie marketingu, reklamodawcy  wyróżniają ze swojego grona koleżanki/ kolegów marketerów, którzy wdrożyli, lub zainicjowali najlepsze projekty transformacyjne, wzmacniające rolę marketingu jako kontrybutora wzrostu biznesu.

W CMO AWARDS mogą uczestniczyć wszyscy CMOsi/ szefowie marketingu reprezentujący firmy (reklamodawców) działające na polskim rynku.
Wyróżnikiem konkursu jest mechanizm peer-to-peer – to sami CMO-si zgłaszają się oraz swoje osiągnięcia, a następnie środowisko, CMO-si nagradzają (głosując) te koleżanki i kolegów, których działania ich zdaniem wyróżniły się w minionym roku.
Każdy CMO głosuje tylko raz, klasyfikacja prowadzona jest w sześciu kategoriach, przyznawane jest też Grand Prix.
Kategorie, w których mogą zgłaszać się top manaregowie marketingu to:
– Creative Innovator
– Digital Champion
– Commerce Master
– Omnichannel Leader
– Brand Guardian
– Purpose Ambasador

A oto co powiedziała LAUREATKA GRAND PRIX w CMO AWARDS 2021 Olga Korolec CMO & Group Sustainability Director w Ringier Axel Springer Polska, odbierając nagrodę
https://youtu.be/ZCcmlFOK0Ko

Aby zapoznać się z pełną listą laureatów, nominowanych i wyróżnionych w poprzedniej edycji zapraszamy na stronę https://shortlist.com.pl/wydarzenia/cmo-awards/

15 listopada 2022 HYBRID = ONLINE & LIVE

CMO SUMMIT CEE – WIND OF CHANGE

SAVE THE DATE

CMO SUMMIT CEE by Shortlist is a „by invitation only” & „must be” ciclycal event for marketing top managers, advertisers. The aim of the conference is to discuss trends, gain inspiration and analyze the most difficult challenges of todays’ marketing and communication industry.

On November 15th we had the opportunity to reach marketing top managers from across CEE region, and above, during CMO Summit CEE both in person in the studio in Warsaw and online thanks to live streaming.
This edition’s leitmotiv was WIND OF CHANGE – we all live in the world and times of permanent change and uncertainty of what the future will bring, and the future is closer that we expect, it happens now! Today’s CMOs, in order to implement or initiate the best transformational projects, strengthening the role of marketing as a contributor to business growth, have to be agile and ahead with the constant change and development.

CMO Summit CEE speakers and panelists talked about important trends and insights crucial for today’s CMOs and focused on subjects such as sustainability, metaverse, data, new technologies, transformation of competences and many more.

Have a look and feel the atmosphere of the event:

https://youtu.be/PU0KuZKjO2s

 

 

21 czerwca 2022 OGŁOSZENIE WYNIKÓW CMO AWARDS

CMO AWARDS 2021

CMO AWARDS to kolejne działanie Shortlist Consulting i Partnerów Strategicznych, które wpisuje się w sekwencję projektów integrujących środowisko Szefów/owych Marketingu, budowanie platformy komunikacji i wymiany doświadczeń pomiędzy liderami marketingu ze wszystkich branż. Jest to cykliczna, coroczna nagroda w ramach której CMO-si wyróżniają ze swojego grona koleżanki/ kolegów marketerów, którzy wdrożyli, lub zainicjowali najlepsze projekty transformacyjne, wzmacniające rolę marketingu jako kontrybutora wzrostu biznesu.

W CMO Awards mogą uczestniczyć wszyscy CMOsi/ szefowie marketingu reprezentujący firmy działające na polskim rynku.
Wyróżnikiem konkursu jest mechanizm „peer to peer” – to sami CMO-si zgłaszają się oraz swoje osiągnięcia, a następnie środowisko, CMO-si nagradzają (głosując) te koleżanki i kolegów, których działania wyróżniły się w minionym roku. Każdy CMO głosuje tylko raz, klasyfikacja prowadzona jest w sześciu kategoriach, przyznawane jest też Grand Prix.

CMO Awards 2021 w liczbach

Zgłoszenia do CMO Awards przyjmowano w 6 kategoriach konkursowych, przyznano również Grand prix
Do konkursu przyjęto 39 zgłoszeń we wszystkich kategoriach
W zgłoszeniach opisano 21 różnych projektów/wdrożeń

WYNIKI CMO AWARDS 2021

  • 14 nominacji spośród których wyłoniono laureatów
  • 8 laureatów
  • 6 wyróżnień

LAUREACI, NOMINOWANI, WYRÓŻNIENI:

KATEGORIA Creative innovator

Laureatka:
Dorota Haller, HUAWEI (zgłoszenie: Włącz ochronę oczu)

Nominacja:
Jakub Barzak, Storytel (zgłoszenie: Wyjście poza kategorię książek “czytanych na głos”, oferowanie doświadczeń audio na najwyższym poziomie)

KATEGORIA Digital champion

Laureatka:
Magdalena Budziszewska, T-mobile (zgłoszenie: Technology walk- niezwykłe doświadczenie mające na celu zaprezentowanie portfolio usług ICT T-mobile i nowego obiektu Data Center z wykorzystaniem nowoczesnych form multimedialnych i interaktywnych)

Nominacja:
Patrycius Ziecik, Henkel (zgłoszenie: Henkel LAB – seria krótkich szkoleń produktowych – w stylu Galileo z Pawłem Orleańskim w moderacji, Krystyną Czubówną w narracji z elementami humorystycznymi i edukacyjnymi)

KATEGORIA Commerce master

Laureat:
Jakub Barzak, Storytel (zgłoszenie: Wyjście poza kategorię książek “czytanych na głos”, oferowanie doświadczeń audio na najwyższym poziomie)

Nominacje:
Dorota Haller, HUAWEI (zgłoszenie: Włącz ochronę oczu), oraz
Patrycius Zięcik, Henkel (zgłoszenie: Henkel LAB – seria krótkich szkoleń produktowych – w stylu Galileo z Pawłem Orleańskim w moderacji, Krystyną Czubówną w narracji z elementami humorystycznymi i edukacyjnymi)

KATEGORIA Omnichannel leader

Laureatka:
Olga Korolec, Ringier Axel Springer (zgłoszenie: Historia pięcioletniej transformacji Onetu i konsekwentnego budowania jego wizerunku jako ikony bycia na bieżąco – jak z agregatora treści stać się najbardziej zaufanym medium digitalowym w Polsce)

Nominacja:
Monika Leksowska, KRAMP (zgłoszenie: Odczarowanie polskiego rolnictwa)

KATEGORIA Brand guardian 

Laureatki ex aequo:
Dorota Haller, Huawei (zgłoszenie: Włącz ochronę oczu)
Maria Rosa, Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO-Hestia S.A. (zgłoszenie: Ergo Hestia tworzy z polskimi artystami nową strategię komunikacji)
Olga Korolec, Ringier Axel Springer (zgłoszenie: Jak z agregatora newsów stać się najbardziej zaufanym medium digitalowym w Polsce? Historia pięcioletniej transformacji Onetu i konsekwentnego budowania jego wizerunku jako ikony bycia na bieżąco)

KATEGORIA Purpose ambasador

Laureat:
Andrzej Mytych, YOPE (zgłoszenie: #YOPE FOR GOOD)

Nominacja:
Sabrina Naremska i Agata Kosmal – Veolia (zgłoszenie: Program Mentoringowy Energia Kobiet – wewnętrzny program mentoringowy dla kobiet)

GRAND PRIX

Olga Korolec, Ringier Axel Springer

Wyróżnienia

Patricius Ziecik, Henkel
Monika Leksowska, Kramp
Sabrina Naremska i Agata Kosmal, Veolia
Eliza Firkowska, Brown-Forman
Joanna Bujarska, Kravt & Co. Sp. z o.o.
Ewelina Robakowska, Kasa Stefczyka

___________________________________________________________________________

Rada Ekspertów CMO Awards 2021:

Krzysztof Sobieszek, Practice Lead, Business Transformation, Publicis Groupe,
Marcin Bruś, Advertising Director, Allegro.pl,
Rafał Drzewiecki, Head of Global Business Marketing, TikTok,
Anna Gogacz, CEO Allegro Brand Experience
Robert Nowakowski, Partner Spencer Stuart Executive Search,
Anna Sierakowska – Senior Marketing Manager USA & CEE, Delvedeeper,
Justyna Duszyńska – CEO, Httpool,
Adw. Szymon Chmielewski, Dubois i Wspólnicy
Marta Macke, CEO, Shortlist Consulting

Przedstawiciele Partnerów Merytorycznych zasiedli w Radzie Ekspertów konkursu. Zadaniem Rady Ekspertów było zadbanie żeby zgłoszenia wypełniały założenia CMO Awards. Zadaniem Rady Ekspertów nie był wybór najlepszych zgłoszeń, ani ich ocena.

Partner prawny CMO Awards 2021 – Dubois i Wspólnicy Kancelaria Adwokacko – Radcowska

Harmonogram – pierwsza edycja konkursu CMO Awards rozstrzygnięta

We wtorek 21 czerwca ogłoszono wyniki CMO Awards by Shortlist, konkursu do którego zgłaszano projekty i działania zrealizowane przez CMO-sów/ szefów marketingu w 2021 roku, lub takie których kluczowa część zrealizowana została w 2021 roku.
Zgłoszenia do konkursu przyjmowane były się w okresie od 11 kwietnia do 16 maja 2022.
Głosowanie odbywało się  w terminie od 6 czerwca do 16 czerwca.

10 maja 2022 - 11 maja 2022 on-line

CMO SUMMIT 2022 – DIGITAL MATURITY

Za nami kolejna edycja CMO Summit by Shortlist, konferencji skierowanej do CMOs i Dyrektorów Marketingu i top managerów marketingu, reklamodawców, organizowanej przez Shortlist Consulting.
CMO Summit by Shortlist to wydarzenie „by invitation only” i „must be” dla top managerów marketingu i reklamodawców. Podczas poprzednich edycji mieliśmy przyjemność gościć CMOs zarządzających marketingiem ponad 200 firm oraz wysłuchać kilkudziesięciu prelegentów, wybitnych ekspertów z Polski i ze świata. Za nami już 4 edycje CMO Summit Polska i 1 edycja CMO Summit CEE.
Tematem przewodnim CMO Summit 2022 było “DIGITAL MATURITY”.

Zapraszamy do zobaczenia krótkiej relacji i poczucia energii wydarzenia:
https://www.youtube.com/watch?v=W7hRmyKWpsg&t=46s

27 października 2021 on-line

CMO SUMMIT CEE

CMO SUMMIT by Shortlist is a „by invitation only” & „must be” ciclycal event for marketing top managers, advertisers. The aim of the conference is to discuss trends, gain inspiration and analyze the most difficult challenges of todays’ marketing and communication industry.
CMO Summit CEE will be the 5th edition of the event addressed to senior marketing leaders and the 1st edition organized for the whole region of Central Eastern Europe.
We started in 2018 with one day conference in Google Campus in Warsaw, then in 2019 in Space by Facebook. In March 2020 we had to cancel our event last minute, due to Covid-19 and upcoming lockdown. However we came back a few moths later, stronger and with new perspective gained over the period of #newnormal. 2 days CMO Summit conference in October and consequently 2 days conference in may 2021 gathered 200-300 CMOs from all over Poland.

Now it’s time to invite CMOs, top marketing managers, advertisers from all CEE region to join our event.
Topics and speakers of each edition of CMO Summit are deliberately selected according to the needs of the audience and so will be this time. The Leitmotif of the of CMO Summit CEE is Marketing with no boundaries and our speakers will share suitable cases and presentations with the audience.
Meet or speakers and check the agenda.
We are looking forward to host you during CMO Summit CEE on Oct 27th.

12 maja 2021 - 13 maja 2021 13.05.2021

CMO SUMMIT 2021 – THE FUTURE IS NOW

Już po raz czwarty spotykamy się na CMO Summit by Shortlist, konferencji skierowanej do CMOs i Dyrektorów Marketingu, reklamodawców, organizowanej przez Shortlist Consulting. CMO Summit by Shortlist to wydarzenie „by invitation only” i „must be” dla top managerów marketingu i reklamodawców. Podczas poprzednich edycji mieliśmy przyjemność gościć CMOs zarządzających marketingiem ponad 200 firm oraz wysłuchać kilkudziesięciu prelegentów, wybitnych ekspertów z Polski i ze świata. Nasi goście bardzo wysoko oceniają wartość merytoryczną i samą ideę CMO Summit by Shortlist jako wydarzenia skierowanego i zamkniętego właśnie dla tej grupy.
To opinie uczestników poprzednich edycji o wydarzeniu Grupy Żywiec, Piątnicy, Getin Noble Bank, BNP Paris Bank, Grupy ONET, Rainbow Tours czy Huawei CBG
Tematem przewodnim tegorocznej konferencji jest “THE FUTURE IS NOW”.
A oto nasi prelegenci:

15 października 2020 on-line

CMO SUMMIT – Talent, Technology, Transformation in post?covid era – DZIEŃ 2

CMO NEXT: talent, technology, transformation in post? COVID era

Już po raz trzeci spotykamy się na CMO Summit, konferencji skierowanej do CMOs i Dyrektorów Marketingu, reklamodawców, organizowanej przez Shortlist Consulting. CMO Summit to wydarzenie „by invitation only” i „must be” dla top managerów marketingu i reklamodawców. Ze względu na obostrzenia związane z COVID-19 CMO Summit tym razem odbędzie się w formie wirtualnej w dniach 14 i 15 października br.

Tematem przewodnim tegorocznej konferencji jest “CMO NEXT: talent, technology, transformation in post? COVID era”.

Jak zmienia się gospodarka w obliczu cyfrowej transformacji i ‘new normal’ spowodowane pandemią?
Jakie kompetencje będą kluczowe dla CMO w przyszłości?
Jak skutecznie wykorzystać dla siebie, firmy i konsumentów marek najnowsze technologie?
Podczas konferencji będziemy dyskutowali o roli dyrektora marketingu w firmie i o wyzwaniach stojących przed nim w przyszłości.
Prelegenci wraz z zaproszonymi gośćmi podzielą się z nami swoją wiedzą, doświadczeniem i najnowszymi studiami przypadków, a także postarają się zainspirować i zachęcić do wykorzystania nowych narzędzi w obszarach takich jak retail, e-commerce, media, data czy marketing management.

A na koniec zapraszamy do wirtualnego networkingu i dyskusji.

Wpiszcie w kalendarze – zostały 4 tygodnie!

Zapraszamy: Marta Macke i Rafał Karski, Shortlist Consulting

14 października 2020 on-line

CMO SUMMIT – Talent, Technology, Transformation in post?covid era – DZIEŃ 1

CMO NEXT: talent, technology, transformation in post? COVID era

Już po raz trzeci spotykamy się na CMO Summit, konferencji skierowanej do CMOs i Dyrektorów Marketingu, organizowanej przez Shortlist Consulting. CMO Summit to wydarzenie „by invitation only” i „must be” dla top managerów marketingu, reklamodawców. Ze względu na obostrzenia związane z COVID-19 CMO Summit tym razem odbędzie się w formie wirtualnej w dniach 14 i 15 października br.

Tematem przewodnim tegorocznej konferencji jest “CMO NEXT: talent, technology, transformation in post? COVID era”.

Jak zmienia się gospodarka w obliczu cyfrowej transformacji i ‘new normal’ spowodowane pandemią?
Jakie kompetencje będą kluczowe dla CMO w przyszłości?
Jak skutecznie wykorzystać dla siebie, firmy i konsumentów marek najnowsze technologie?
Podczas konferencji będziemy dyskutowali o roli dyrektora marketingu w firmie i o wyzwaniach stojących przed nim w przyszłości.
Prelegenci wraz z zaproszonymi gośćmi podzielą się z nami swoją wiedzą, doświadczeniem i najnowszymi studiami przypadków, a także postarają się zainspirować i zachęcić do wykorzystania nowych narzędzi w obszarach takich jak retail, e-commerce, media, realizacji wydarzeń i eventów w #newnormal, data czy marketing management.

A na koniec zapraszamy do wirtualnego networkingu i dyskusji.

Wpiszcie w kalendarze – zostały 4 tygodnie!

Zapraszamy: Marta Macke i Rafał Karski, Shortlist Consulting

09 czerwca 2020 on-LINE

Przetarg w #newnormal

Wszystkich zmagającym się z organizacją przetargów, szczególnie w obecnych, wyjątkowych warunkach, zapraszamy do udziału w webinarze:

👉🗓 9 czerwca (wtorek)
⏰ 11:00-11:45
💸 udział bezpłatny

1️⃣ Zarejestruj się: https://bit.ly/3bRIwyK

05 czerwca 2020 On-LINE

Brand Survival Kit

Epidemia koronawirusa nie zakończy się gwałtownie, lecz stopniowo – co przedłuży jej negatywny wpływ na gospodarkę. Klienci, agencje, media poszukują odpowiedzi na pytanie dotyczące potrzeb konsumentów, poszukiwania skutecznych metod dotarcia do niego z atrakcyjnym przekazem. To również czas i okazja, aby zmienić marketing i biznes eliminując historyczne mankamenty i budując odporność na przyszłe tego typu zdarzenia.

Brand Survival Kit (1-5 czerwca) to próba znalezienia odpowiedzi na pytanie o rolę i możliwości marketingu (agencje, marketerzy, media) w ożywieniu gospodarki w trakcie wychodzenia z pandemii koronawirusa. Przegląd trendów i rozwiązań w digitalu, mediach, kreacji, contencie.

Wydarzenie organizowane przez Shortlist Consulting i Dentsu Aegis Network.

Agenda: https://bit.ly/3dfm4B1
Zapisy: https://bit.ly/2M6KjFB

21 maja 2020 Warszawa

CMO SUMMIT 2020

UWAGA! ze względu na zaistniałą sytuację pandemii covid 19 i w trosce o bezpieczeństwo i komfort wszystkich uczestników i prelegentów, w połowie marca zdecydowaliśmy się na przełożenie CMO Summit na termin poźniejszy.

ZAPRASZAMY WIĘC 14 i 15 października na CMO SUMMIT w wersji ON-LINE.
SZCZEGÓŁY: https://shortlist.com.pl/kalendarz-wydarzen/

Pozdrawiamy i życzymy zdrowia,
Marta Macke i Rafal Karski, SHORTLIST CONSULTING

 

 

06 maja 2020 ON-LINE

CMO on-line breakfast – spotkanie z Wojciechem Eichelbergerem

6 MAJA 2020, godz. 9:30-11:00 spotykamy się on-line z WOJCIECHEM EICHELBERGEREM
PSYCHOLOGIEM BIZNESU, aby porozmawiać o tym JAK ZMIEŚCIĆ SIĘ W STARE/NOWE BUTY
czyli jak odnaleźć się w nowej, pocovidowej rzeczywistości niosąc bagaż doświadczeń/wiedzy z poprzedniej rzeczywistości.

Prowadzą: Marta Mackei Rafał Karski, SHORTLISTCONSULTING

27 kwietnia 2020 On-line

SZKOLENIE Przetarg w czasach epidemii – jak w świecie VUCA przeprowadzić proces przetargowy na wybór agencji komunikacji marketingowej i jak dostosować go do warunków zdalnych?

W połowie marca, z dnia na dzień, wszyscy zostaliśmy zmuszeni do pozostania w domach przejścia w tryb pracy zdalnej. Wiele projektów zostało wstrzymanych lub przesuniętych w czasie. Jadnak wiele musi być realizowanych dalej, w trybie wirtualnym. Dotyczy to również przetargów marketingowych. Z 1szej tury badania, które Shortlist Consulting przeprowadziło w 1szym tygodniu lock down spowodowanego pandemią covid 19 wynika, że 100% agencji komunikacji marketingowej deklaruje chęć udziału w przetargach organizowanych zdalnie. Również klienci są gotowi przyjąć wyzwanie organizacji przetargów w takiej formie: 82% respondentów z działów marketingu i 73% procurementu.
Link od wyników 1 tury badania https://shortlist.com.pl/raport-pandemia-2020-i-jej-wplyw-na-branze-komunikacji-marketingowej/

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W SZKOLENIU – Przetarg w czasach epidemii – jak w świecie VUCA przeprowadzić proces przetargowy na wybór agencji komunikacji marketingowej i jak dostosować go do warunków zdalnych?

Profil uczestnika: Managerowie działów zakupów oraz marketingu, którzy mają/ chcą pogłębić ekspertyzę w zakresie zakupów Indirect- kat. marketingowe
Metody warsztatowe: Wykłady eksperckie poświęcone poszczególnym blokom tematycznym, ćwiczenia domowe, sesja Q&A

Tryb warsztatu: ONLINE za pośrednictwem dedykowanego streamingu – szkolenie organizowane jest we współpracy z firmą Optibuy

Czas trwania 27-29 kwietnia 2020: warsztat został podzielony na 3 bloki po 1,5-2h/ dzień

——————————————————————————-
PROGRAM:
Dzień 1 – Etap I czyli etap pracy nad przetargiem po stronie Klienta.
Kluczowe zagadnienia i ich dostosowanie do warunków pracy zdalnej
·      po co klient robi przetarg i czy powinno się planować przetargi w dobie kryzysu
·      shortlistowanie i kryteria ewaluacji – jak i gdzie szukać agencji, jak przeprowadzać RFI i oceniać agencje, szczególnie w systemie zdalnym
·      rola briefu i role w procesie – jak optymalnie zaplanować pracę w zespole i dlaczego precyzyjny brief jest kluczowy, szczególnie teraz
Sesja Q&A:seria krótkich komentarzy eksperckich, w których poznasz odpowiedzi na zadawane pytania przez Ciebie i pozostałych Uczestników.

Dzień 2 – Etap II czylietap pracy nad przetargiem po stronie Agencji.
Kluczowe zagadnienia i ich dostosowanie do warunków pracy zdalnej
·      analiza szans i ryzyka udziału w przetargu – jak agencje powinny oceniać ROI przetargu i podjąć odpowiedzialną decyzję o udziale
·      budowanie zespołu i procesu wczoraj i dziś
·      brief, de‐brief, tissue meeting – jak zorganizować wartościowe spotkania nie wychodząc z domu I dlaczego nie wolno z nich rezygnować
·      proces twórczy – agencja w systemie wirtualnym
·      „dobre wrażenie robi się tylko raz” – czyli jak przeprowadzić zdalną prezentację przetargową i nic nie stracić
Sesja Q&A:seria krótkich komentarzy eksperckich, w których poznasz odpowiedzi na zadawane pytania przez Ciebie i pozostałych Uczestników.

Dzień 3 – Etap III czyli etap pracy nad przetargiem po stronie Klienta i Agencji.
Kluczowe zagadnienia i ich dostosowanie do warunków pracy zdalnej
·      przygotowanie ofert/benchmark – jakie dokumenty przygotować i jak ocenić prezentacje i oferty komercyjne każdy ze swojej kanapy
·      ewaluacja – jak precyzyjne kryteria oceny i spójny arkusz ewaluacyjny pomoże podjąć optymalną decyzję o wyborze agencji
·      negocjacje umowy, stawek i wynagrodzeń – czyli najważniejsze aspekty prawne, modele rozliczeń, przygotowanie celów negocjacyjnych i negocjacje bez bezpośredniego patrzenia w oczy
·      feedback w czasach kryzysu – czyli jak przekazać przegranym rzetelną i niedemotywującą informację zwrotną
Sesja Q&A:seria krótkich komentarzy eksperckich, w których poznasz odpowiedzi na zadawane pytania przez Ciebie i pozostałych Uczestników.

Prosimy o kontakt: marta.macke@shortlist.com.pl i info@myprocon.pl

04 grudnia 2019 Warszawa

EFFECTIVE CAFFEE – Śniadanie zakupowe o EFFIE AWARDS

Jako doradcy klientów w procesach przetargowych doskonale wiemy, że efektywność agencji komunikacji marketingowej to kluczowe kryterium w wyborze listy dostawców w tej kategorii.
Innym ważnym kryterium jest ilość nagród i pozycja na rynku.
EFFIE AWARDS to najważniejszy konkurs w branży reklamowej, który nagradza najbardziej efektywne kampanie, a więc i najbardziej efektywne agencje i domy mediowe.

Zaprosiliśmy managerów działów zakupów na bezpłatne spotkanie poświęcone EFFIE AWARDS, podczas którego przedstawiciele agencji DDB oraz agencji mediowej Wavemaker, laureci rankingu 20-lecia EFFIE AWARDS w Polsce przeprowadzili uczestników przez tajniki konkursu, kryteria oceny i case studies.

26 listopada 2019 Warszawa

MARKETING BENCHMARKS SUMMIT 2019

Marketing Benchmarks Summit – Effectiveness in Production Chain to kolejna konferencja Shortlist Consulting dla managerów i profesjonalistów z działów zakupów. Tegoroczna edycja poświęcona jest efektywności w zakupach szeroko pojętej produkcji reklamowej, począwszy od materiałów ATL i BTL przez e-commerce i web development po eventy i platformy zakupowe dla usług marketingowych.

Zapraszamy do udziału również przedstawicieli działów marketingu, agencji komunikacji marketingowej i domów produkcyjnych zainteresowanych dobrymi praktykami, efektywnymi narzędziami i skutecznymi rozwiązaniami wdrożonymi w innych firmach.

Prelegenci skupią się na wyjaśnieniu tego co trudne i skomplikowane, pokażą trendy i innowacje w zakupach usług marketingowych i efektywnym zarządzaniu produkcyjnym budżetem marketingowym.

×

Napisz do nas - ChatGPT