15 października 2020 on-line

CMO SUMMIT – Talent, Technology, Transformation in post?covid era – DZIEŃ 2

CMO NEXT: talent, technology, transformation in post? COVID era

Już po raz trzeci spotykamy się na CMO Summit, konferencji skierowanej do CMOs i Dyrektorów Marketingu, reklamodawców, organizowanej przez Shortlist Consulting. CMO Summit to wydarzenie „by invitation only” i „must be” dla top managerów marketingu i reklamodawców. Ze względu na obostrzenia związane z COVID-19 CMO Summit tym razem odbędzie się w formie wirtualnej w dniach 14 i 15 października br.

Tematem przewodnim tegorocznej konferencji jest “CMO NEXT: talent, technology, transformation in post? COVID era”.

Jak zmienia się gospodarka w obliczu cyfrowej transformacji i ‘new normal’ spowodowane pandemią?
Jakie kompetencje będą kluczowe dla CMO w przyszłości?
Jak skutecznie wykorzystać dla siebie, firmy i konsumentów marek najnowsze technologie?
Podczas konferencji będziemy dyskutowali o roli dyrektora marketingu w firmie i o wyzwaniach stojących przed nim w przyszłości.
Prelegenci wraz z zaproszonymi gośćmi podzielą się z nami swoją wiedzą, doświadczeniem i najnowszymi studiami przypadków, a także postarają się zainspirować i zachęcić do wykorzystania nowych narzędzi w obszarach takich jak retail, e-commerce, media, data czy marketing management.

A na koniec zapraszamy do wirtualnego networkingu i dyskusji.

Wpiszcie w kalendarze – zostały 4 tygodnie!

Zapraszamy: Marta Macke i Rafał Karski, Shortlist Consulting

14 października 2020 on-line

CMO SUMMIT – Talent, Technology, Transformation in post?covid era – DZIEŃ 1

CMO NEXT: talent, technology, transformation in post? COVID era

Już po raz trzeci spotykamy się na CMO Summit, konferencji skierowanej do CMOs i Dyrektorów Marketingu, organizowanej przez Shortlist Consulting. CMO Summit to wydarzenie „by invitation only” i „must be” dla top managerów marketingu, reklamodawców. Ze względu na obostrzenia związane z COVID-19 CMO Summit tym razem odbędzie się w formie wirtualnej w dniach 14 i 15 października br.

Tematem przewodnim tegorocznej konferencji jest “CMO NEXT: talent, technology, transformation in post? COVID era”.

Jak zmienia się gospodarka w obliczu cyfrowej transformacji i ‘new normal’ spowodowane pandemią?
Jakie kompetencje będą kluczowe dla CMO w przyszłości?
Jak skutecznie wykorzystać dla siebie, firmy i konsumentów marek najnowsze technologie?
Podczas konferencji będziemy dyskutowali o roli dyrektora marketingu w firmie i o wyzwaniach stojących przed nim w przyszłości.
Prelegenci wraz z zaproszonymi gośćmi podzielą się z nami swoją wiedzą, doświadczeniem i najnowszymi studiami przypadków, a także postarają się zainspirować i zachęcić do wykorzystania nowych narzędzi w obszarach takich jak retail, e-commerce, media, realizacji wydarzeń i eventów w #newnormal, data czy marketing management.

A na koniec zapraszamy do wirtualnego networkingu i dyskusji.

Wpiszcie w kalendarze – zostały 4 tygodnie!

Zapraszamy: Marta Macke i Rafał Karski, Shortlist Consulting

09 czerwca 2020 on-LINE

Przetarg w #newnormal

Wszystkich zmagającym się z organizacją przetargów, szczególnie w obecnych, wyjątkowych warunkach, zapraszamy do udziału w webinarze:

👉🗓 9 czerwca (wtorek)
⏰ 11:00-11:45
💸 udział bezpłatny

1️⃣ Zarejestruj się: https://bit.ly/3bRIwyK

05 czerwca 2020 On-LINE

Brand Survival Kit

Epidemia koronawirusa nie zakończy się gwałtownie, lecz stopniowo – co przedłuży jej negatywny wpływ na gospodarkę. Klienci, agencje, media poszukują odpowiedzi na pytanie dotyczące potrzeb konsumentów, poszukiwania skutecznych metod dotarcia do niego z atrakcyjnym przekazem. To również czas i okazja, aby zmienić marketing i biznes eliminując historyczne mankamenty i budując odporność na przyszłe tego typu zdarzenia.

Brand Survival Kit (1-5 czerwca) to próba znalezienia odpowiedzi na pytanie o rolę i możliwości marketingu (agencje, marketerzy, media) w ożywieniu gospodarki w trakcie wychodzenia z pandemii koronawirusa. Przegląd trendów i rozwiązań w digitalu, mediach, kreacji, contencie.

Wydarzenie organizowane przez Shortlist Consulting i Dentsu Aegis Network.

Agenda: https://bit.ly/3dfm4B1
Zapisy: https://bit.ly/2M6KjFB

21 maja 2020 Warszawa

CMO SUMMIT 2020

UWAGA! ze względu na zaistniałą sytuację pandemii covid 19 i w trosce o bezpieczeństwo i komfort wszystkich uczestników i prelegentów, w połowie marca zdecydowaliśmy się na przełożenie CMO Summit na termin poźniejszy.

ZAPRASZAMY WIĘC 14 i 15 października na CMO SUMMIT w wersji ON-LINE.
SZCZEGÓŁY: https://shortlist.com.pl/kalendarz-wydarzen/

Pozdrawiamy i życzymy zdrowia,
Marta Macke i Rafal Karski, SHORTLIST CONSULTING

 

 

06 maja 2020 ON-LINE

CMO on-line breakfast – spotkanie z Wojciechem Eichelbergerem

6 MAJA 2020, godz. 9:30-11:00 spotykamy się on-line z WOJCIECHEM EICHELBERGEREM
PSYCHOLOGIEM BIZNESU, aby porozmawiać o tym JAK ZMIEŚCIĆ SIĘ W STARE/NOWE BUTY
czyli jak odnaleźć się w nowej, pocovidowej rzeczywistości niosąc bagaż doświadczeń/wiedzy z poprzedniej rzeczywistości.

Prowadzą: Marta Mackei Rafał Karski, SHORTLISTCONSULTING

27 kwietnia 2020 On-line

SZKOLENIE Przetarg w czasach epidemii – jak w świecie VUCA przeprowadzić proces przetargowy na wybór agencji komunikacji marketingowej i jak dostosować go do warunków zdalnych?

W połowie marca, z dnia na dzień, wszyscy zostaliśmy zmuszeni do pozostania w domach przejścia w tryb pracy zdalnej. Wiele projektów zostało wstrzymanych lub przesuniętych w czasie. Jadnak wiele musi być realizowanych dalej, w trybie wirtualnym. Dotyczy to również przetargów marketingowych. Z 1szej tury badania, które Shortlist Consulting przeprowadziło w 1szym tygodniu lock down spowodowanego pandemią covid 19 wynika, że 100% agencji komunikacji marketingowej deklaruje chęć udziału w przetargach organizowanych zdalnie. Również klienci są gotowi przyjąć wyzwanie organizacji przetargów w takiej formie: 82% respondentów z działów marketingu i 73% procurementu.
Link od wyników 1 tury badania https://shortlist.com.pl/raport-pandemia-2020-i-jej-wplyw-na-branze-komunikacji-marketingowej/

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W SZKOLENIU – Przetarg w czasach epidemii – jak w świecie VUCA przeprowadzić proces przetargowy na wybór agencji komunikacji marketingowej i jak dostosować go do warunków zdalnych?

Profil uczestnika: Managerowie działów zakupów oraz marketingu, którzy mają/ chcą pogłębić ekspertyzę w zakresie zakupów Indirect- kat. marketingowe
Metody warsztatowe: Wykłady eksperckie poświęcone poszczególnym blokom tematycznym, ćwiczenia domowe, sesja Q&A

Tryb warsztatu: ONLINE za pośrednictwem dedykowanego streamingu – szkolenie organizowane jest we współpracy z firmą Optibuy

Czas trwania 27-29 kwietnia 2020: warsztat został podzielony na 3 bloki po 1,5-2h/ dzień

——————————————————————————-
PROGRAM:
Dzień 1 – Etap I czyli etap pracy nad przetargiem po stronie Klienta.
Kluczowe zagadnienia i ich dostosowanie do warunków pracy zdalnej
·      po co klient robi przetarg i czy powinno się planować przetargi w dobie kryzysu
·      shortlistowanie i kryteria ewaluacji – jak i gdzie szukać agencji, jak przeprowadzać RFI i oceniać agencje, szczególnie w systemie zdalnym
·      rola briefu i role w procesie – jak optymalnie zaplanować pracę w zespole i dlaczego precyzyjny brief jest kluczowy, szczególnie teraz
Sesja Q&A:seria krótkich komentarzy eksperckich, w których poznasz odpowiedzi na zadawane pytania przez Ciebie i pozostałych Uczestników.

Dzień 2 – Etap II czylietap pracy nad przetargiem po stronie Agencji.
Kluczowe zagadnienia i ich dostosowanie do warunków pracy zdalnej
·      analiza szans i ryzyka udziału w przetargu – jak agencje powinny oceniać ROI przetargu i podjąć odpowiedzialną decyzję o udziale
·      budowanie zespołu i procesu wczoraj i dziś
·      brief, de‐brief, tissue meeting – jak zorganizować wartościowe spotkania nie wychodząc z domu I dlaczego nie wolno z nich rezygnować
·      proces twórczy – agencja w systemie wirtualnym
·      „dobre wrażenie robi się tylko raz” – czyli jak przeprowadzić zdalną prezentację przetargową i nic nie stracić
Sesja Q&A:seria krótkich komentarzy eksperckich, w których poznasz odpowiedzi na zadawane pytania przez Ciebie i pozostałych Uczestników.

Dzień 3 – Etap III czyli etap pracy nad przetargiem po stronie Klienta i Agencji.
Kluczowe zagadnienia i ich dostosowanie do warunków pracy zdalnej
·      przygotowanie ofert/benchmark – jakie dokumenty przygotować i jak ocenić prezentacje i oferty komercyjne każdy ze swojej kanapy
·      ewaluacja – jak precyzyjne kryteria oceny i spójny arkusz ewaluacyjny pomoże podjąć optymalną decyzję o wyborze agencji
·      negocjacje umowy, stawek i wynagrodzeń – czyli najważniejsze aspekty prawne, modele rozliczeń, przygotowanie celów negocjacyjnych i negocjacje bez bezpośredniego patrzenia w oczy
·      feedback w czasach kryzysu – czyli jak przekazać przegranym rzetelną i niedemotywującą informację zwrotną
Sesja Q&A:seria krótkich komentarzy eksperckich, w których poznasz odpowiedzi na zadawane pytania przez Ciebie i pozostałych Uczestników.

Prosimy o kontakt: marta.macke@shortlist.com.pl i info@myprocon.pl

04 grudnia 2019 Warszawa

EFFECTIVE CAFFEE – Śniadanie zakupowe o EFFIE AWARDS

Jako doradcy klientów w procesach przetargowych doskonale wiemy, że efektywność agencji komunikacji marketingowej to kluczowe kryterium w wyborze listy dostawców w tej kategorii.
Innym ważnym kryterium jest ilość nagród i pozycja na rynku.
EFFIE AWARDS to najważniejszy konkurs w branży reklamowej, który nagradza najbardziej efektywne kampanie, a więc i najbardziej efektywne agencje i domy mediowe.

Zaprosiliśmy managerów działów zakupów na bezpłatne spotkanie poświęcone EFFIE AWARDS, podczas którego przedstawiciele agencji DDB oraz agencji mediowej Wavemaker, laureci rankingu 20-lecia EFFIE AWARDS w Polsce przeprowadzili uczestników przez tajniki konkursu, kryteria oceny i case studies.

26 listopada 2019 Warszawa

MARKETING BENCHMARKS SUMMIT 2019

Marketing Benchmarks Summit – Effectiveness in Production Chain to kolejna konferencja Shortlist Consulting dla managerów i profesjonalistów z działów zakupów. Tegoroczna edycja poświęcona jest efektywności w zakupach szeroko pojętej produkcji reklamowej, począwszy od materiałów ATL i BTL przez e-commerce i web development po eventy i platformy zakupowe dla usług marketingowych.

Zapraszamy do udziału również przedstawicieli działów marketingu, agencji komunikacji marketingowej i domów produkcyjnych zainteresowanych dobrymi praktykami, efektywnymi narzędziami i skutecznymi rozwiązaniami wdrożonymi w innych firmach.

Prelegenci skupią się na wyjaśnieniu tego co trudne i skomplikowane, pokażą trendy i innowacje w zakupach usług marketingowych i efektywnym zarządzaniu produkcyjnym budżetem marketingowym.

25 października 2019 Warszawa

CMO BREAKFAST

Świeżo po wakacjach ruszyliśmy z nowym cyklem spotkań/śniadań biznesowych skierowanych do CMO i Dyrektorów Marketingu reklamodawców!

Temat spotkania:
„DLACZEGO JEDNI ODNOSZĄ SUKCES W IMPLEMENTACJI DATA DRIVEN MARKETING i EKOSYSTEMU DMP, A INNI NIE? 5 RAD SKUTECZNEGO WDROŻENIA!”

Na te pytania odpowiedzą zaproszeni przez Shortlist Consulting eksperci Rafał Wyszyński, CEO w DataTech Advisory i Igor Ruszyński, Partner w DataTech Advisory.

07 maja 2019 Warszawa

CMO SUMMIT 2019

CMO SUMMIT 2019 to kolejna edycja merytorycznej konferencji skierowanej do CMOs i Dyrektorów Marketingu, organizowana przez firmę doradczą Shortlist Consulting we współpracy z IAA Polska.
CMO SUMMIT to wydarzenie ‘by invitation only’ i ‘must be’ dla top managerów marketingu reklamodawców.

Tematem przewodnim CMO Summit 2019 jest “Meet the digital citizens”. Czy spotkaliście się już z hasłami: cyfrowi obywatele lub digital citizenship? Jakie zmiany zaszły w cyfrowych zachowaniach obywateli, konsumentów mediów, marek czy też ‘shopperów’ w naszym kraju na przestrzeni ostatnich lat?
Podczas konferencji będziemy dyskutowali o roli dyrektora marketingu w firmie i o wyzwaniach stojących dziś przed nim w tym kontekście.
Prelegenci skoncentrują się na tym, jak z perspektywy CMO nawigować marką w coraz bardziej złożonym świecie cyfrowym, jak odczytywać i reagować na potrzeby konsumentów w oparciu o dane i technologie, a także omówią coraz bardziej znaczącą rolę e-commerce i wykorzystania nowych narzędzi takich jak influencer marketing czy obecność marki w gaming/e-sport

04 grudnia 2018 Warszawa

Zamknięty pokaz filmu “JESZCZE DZIEŃ ŻYCIA”

Wspólnie z naszym partnerem, firmą produkcyjną Platige Image zorganizowaliśmy zamknięty pokaz filmu Jeszcze dzień z życia.
Film, wyprodukowany przez Platige Image, jest pełnometrażowym animowanym filmem pokazującym historię trzymiesięcznej wyprawy wybitnego reportera Ryszarda Kapuścińskiego do ogarniętej wojną i chaosem Angoli.
Podczas spotkania nasi goście, klienci i partnerzy biznesowi mieli okazję nie tylko zobaczyć ten znakomity film, ale również poznać szczegóły jego realizacji dzięki spotkaniu z reżyserem, Damianem Netowem.
Po projekcji zaprosiliśmy gości na wino i miłe rozmowy w foyer kina Muranów.

14 listopada 2018 WARSZAWA

MARKETING BENCHMARKS SUMMIT – MEDIA PROCUREMENT

Marketing Benchmarks Summit – Media Procurement to pierwsza konferencja z nowego cyklu wydarzeń organizowanych przez Shortlist Consulting poświęcona odkodowaniu świata mediów.

Zapraszamy do udziału wszystkich managerów działów zakupów zainteresowanych poznaniem praw rządzących mediami i zaangażowanych w wybór i ocenę agencji mediowych.

Prelegenci skupią się na wyjaśnieniu tego co trudne i skomplikowane, pokażą trendy i innowacje w planowaniu, kupowaniu i rozliczaniu kampanii mediowych.

W trakcie wydarzenia poznany pełen obraz rynku zaprezentowany przez wszystkich jego uczestników czyli przedstawicieli świata mediów, domów mediowych jak i klientów.

GŁÓWNE TEMATY KONFERENCJI TO M.IN.:

  • „Pieniądz wart jest tyle, ile doświadczenia, których może dostarczyć”, Anna Bartoszewska, General Manager,  Zenith
  • „Mierzenie efektów w erze digital”, Agnieszka Gosiewska, New Project Leader, Nielsen
  • „Czy duża agencja mediowa może więcej?”,panel dyskusyjny, Piotr Pietka CEO Publicis, Weronika Szwarc Bronikowska, Prezeska Media People, Stanisław Janowski Dyrektor Zarządzający Polsat Media
  • „Przetarg mediowy – tabelka to nie wszystko – jakość vs. cena”, Renata Wasiak Managing Director, Havas Media i Maciej Kita Head of Middle Office, Havas Group Media
  • “Biała księga mediów”, Jakub Bierzyński, CEO OMD Group, członek SKM SAR
  • „Odczarujmy audyt mediowy”, Jacek Dzięcielak, CEO, Double Check
  • „Transformacja konsumenta, marketingu i modelu współpracy z partnerami”, Arkadiusz Marszałek, Agency Head Poland, Google Polska
  • „Wyzwania zakupowe w programatiku z perspektywy reklamodawcy”, Paweł Kuczma, Managing Director, Pure Play
  • NETWORKING

14 marca 2018 Warszawa

CMO SUMMIT

CMO SUMMIT 2018 to merytoryczna konferencja skierowana do CMOs i Dyrektorów Marketingu organizowana przez Shortlist Consulting we współpracy z IAA Polska.

Konferencja będzie bezpłatnym wydarzeniem dla zaproszonych top managerów marketingu.

27 kwietnia 2017 Warszawa

W przetargowym trójkącie III

Konferencja była kontynuacją rozpoczętego w kwietniu 2016 (podczas pierwszej edycji W przetargowym trójkącie) dialogu i odpowiedzią na potrzebę dalszej integracji środowiska zakupowego, marketingowego i agencji komunikacji marketingowej.

29 listopada 2016 Warszawa

W przetargowym trójkącie II

Podczas drugiej edycji konferencji W przetargowym trójkącie na scenie oraz na sali w warszawskiej Galerii Zachęta zebrali się reprezentanci działów zakupów, działów marketingu oraz dostawców usług marketingowych aby kontynuować rozpoczęty w kwietniu dialog i wymianę doświadczeń.

15 kwietnia 2016 Warszawa

W przetargowym trójkącie I

Konferencja W przetargowym trójkącie to rozpoczęcie dialogu i odpowiedź na potrzebę integracji środowiska zakupowego, marketingowego i agencji komunikacji marketingowej.