Połączyliśmy unikalne kompetencje, wiedzę i doświadczenia w obszarach kluczowych dla budowania relacji klient-agencja:

BUSINESS DEVELOPMENT & NEW BUSINESS

MARKETING & PROCESS MANAGEMENT

PROCUREMENT MANAGEMENT

Marta Macke

Założycielka i Managing Partner

Shortlist Consulting i CMO Summit

marta.macke@shortlist.com.pl

+48 502 595 972

Założycielka i Managing Partner Shortlist Consulting i CMO Summit ma 25-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej i w business development/new business.
W latach 1995-2012 pracowała w polskich i międzynarodowych strukturach agencji reklamowych, m.in. w Client Service i New Business w Gruppie 66 (dzisiejsze Ogilvy&Mather), Saatchi&Saatchi oraz przez 15 lat w DDB Group, gdzie jako Business Development Director była odpowiedzialna za strategiczny rozwój spółek z grupy.

W 2013 stworzyła Shortlist Consulting, pierwszą na rynku firmę skupiającą się na doradztwie przetargowym, wsparciu w rozwoju i wdrażaniu strategii business development oraz w budowaniu relacji klient-agencja. Od 2018 organizuje konferencje CMO Summit, wydarzenie „by invitation only” i „must be” dla top managerów marketingu i reklamodawców.
Pomysłodawczyni i organizatorka cyklicznych konferencji  Marketing Benchmarks Summit oraz śniadań biznesowym CMO Breakfast i Procurement Caffee Talks, zarówno w formie tradycyjnej jak i on-line.

Jest inicjatorką procesu integracji środowisk procuremetu, marketingu i komunikacji marketingowej oraz współtwórczynią i organizatorką cyklicznych wydarzeń i konferencji “W przetargowym trójkącie”, poświęconych tematyce przetargowej i dialogowi międzybranżowemu.

Tworzy i prowadzi szkolenia z zakresu postępowań przetargowych, business development/sprzedaży i budowania relacji klient-agencja (m.in. w Szkole Strategii Marki przy SKM SAR, Procon i w ramach oferty Shortlist Consulting).

Prelegentka na konferencjach biznesowych Forum Zakupy, Procon Polzak, Procon Indirect, Proebiz w Ostrawie. Współorganizatorka i współprowadząca cykl konferencji Dentsu Group pt. Brand Survival Kit.

Prowadzi wywiady merytoryczne w ramach cyklu Shortlist Relacje i CMO Talks.

Od 2014 jest arbitrem Komisji Etyki Reklamy przy Stowarzyszeniu Rada Reklamy.
Członkini Rady Marek Superbrands, kapituły Procon Awards, kapituły 50 Kreatywnych w Biznesie.
Mentorka w Klubie Mentorek Sieci Przedsiębiorczych Kobiet oraz Programu Mentoringowego Kobiety w Reklamie.
W latach 2016-18 była Wice Prezeską Zarządu Warszawskiego Klubu Narciarskiego WKN.

https://www.linkedin.com/in/marta-macke-2433891/

 

EKSPERCI SHORTLIST CONSULTING

Grzegorz Ejchart

Business Development Executive

Manager skoncentrowany na sprzedaży i rozwoju biznesu z ponad 25 letnim doświadczeniem w pracy w  różnych branżach, a także jako przedsiębiorca i konsultant.
Jako ekspert i doradca specjalizuje się w:

• Opracowaniu i wdrażaniu strategii business development
oraz opracowywaniu i wdrażaniu procesów zarządzania sprzedażą
• Budowaniu bliskich relacji z kluczowymi klientami docelowymi i rozwoju nowych kanałów
• Wykorzystaniu badań klientów w celu uzyskania spostrzeżeń i rozwiązań sprzedażowych.
Jest również zaangażowany w rozwijanie projektów zrównoważonego rozwoju (aktywny udział w projektach: Dekarbonizacja transportu ciężkiego w Polsce, European Clean Trucking Alliance, współpracuje z Fundacją Promocji Pojazdów Elektrycznych FPPE)

W latach 1992-2001 pracował jako Sales & Marketing Solutions Director w CAL Company (dzisiejsze GFK).
W latach 2002-2004 był Doradcą Zarządu PKN Orlen
Następnie jako przedsiębiorca wprowadzał na polski rynek takie marki jak np. Michel Montignac i Dukan Diet.
Od 2016 wspiera firmy w rozwoju biznesu i w obszarach sprzedaży doradzając m.in  CMR Centrum Monitorowania Rynku, No Limit Logistyka, UOTT Uniwersytecki Instytut Rozwoju Technologii, Talkin’ Thigs (IoT)

https://www.linkedin.com/in/grzegorz-ejchart-a8a93410/

Kamila Simura

Rozwój kompetencji/HR

Ponad 20 lat pracowała dla największych międzynarodowych
korporacji z różnych branż [prawniczej, petrochemicznej,
wydawniczej, IT, marketingowej], zdobywając doświadczenie
biznesowe w zarządzaniu firmą, procesami HR – w tym w projektach z zakresu employer branding, marketingu, zarządzaniu marką, a także w sprzedaży B2B i obsłudze klienta.
Zarządzaniem procesami HR zajmowała się przez  10 lat
pracując w globalnej kancelarii prawnej na stanowisku HR Managera, gdzie była odpowiedzialna za całokształt działań w obszarze miękkiego HR – rekrutację i zatrudnienie, oceny okresowe, talent management, szkolenia i rozwój, employer branding, administrację personalną.

Shortlist wspiera w projektach doradczych, warsztatach oraz szkoleniach. W pracy wykorzystuje swoje praktyczne doświadczenie menadżerskie wspierając firmy przy optymalizacji procesów HR i wdrażaniu nowych rozwiązań.
Jest absolwentką wydziału Handlu Zagranicznego SGH oraz Summer School of Management University of Minnesota. Ukończyła Studium Zarządzania Kapitałem Ludzkim (Most Wanted!), Introduction to Coach (Noble Manhattan) oraz HR Professional Development Series (United Business Development i American Chamber of Commerce of Poland).

Katarzyna Tilszer

Zarządzanie Projektami

Wspiera Shortlist Consulting w koordynacji i organizacji cyklu konferencji Marketing Benchmarks Summit i CMO Summit oraz wydarzeń specjalnych dla klientów i partnerów biznesowych spółki.

Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. jako Event & Media Manager  Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet /Sieć Przedsiębiorczych Kobiet, Koordynatorka programów publicznych w Muzeum Historii Żydów Polskich „POLIN” czy Manager w NZOZ Klinika Specjalistyczna „Medycyna Estetyczna”

 

 

Rafał Karski

Marketing i zarządzanie

Manager z ponad 25-letnie doświadczeniem w marketingu i zarządzaniu.
Swoją karierę rozpoczął w firmie Procter & Gamble w 1994 roku, następnie w latach 2002-2006 zarządzał Działami Marketingu w Opoczno SA i Żywiec Zdrój. Od 2007 roku współtworzył polski oddział Liberty Mutual Insurance, właściciela marki Liberty Direct, gdzie pierwsze dwa lata kierował Działem Marketingu. W latach 2009-2013 pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży i Marketingu, w tym samym czasie kierując Biurem Obsługi Klienta. W okresie 2014-2017 pełnił funkcję COO i Członka Zarządu Media Impact, spółki z grupy Rignier Axel Springer.
W latach 2017-2020 partner w Shortlist Consulting.
Prelegent na konferencjach biznesowych Procon Polzak, Procon Indirect, Proebiz w Ostrawie oraz konferencjach stworzonych przez Shortlist Consulting: CMO Summit i Marketing Benchmarks Summit.
Jest zdobywcą nagród EFFIE, IPRA Golden World Awards i SABRE Award.
Ukończył studia na Politechnice Warszawskiej i MBA na INSEAD we Francji i Singapurze.

 

 

Joanna Piątkowska

Adwokat

Członek Izby Adwokackiej w Warszawie.
Zastępca Rzecznika Dyscyplinarnego przy Okręgowej Radzie Adwokackiej.
Ukończyła studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego oraz Podyplomowe Studium Prawa Własności Intelektualnej na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.
Posiada wieloletnie doświadczenie w reprezentowaniu klientów w sprawach z zakresu szeroko pojętego prawa cywilnego i gospodarczego.
Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej, prawie autorskim, ochronie dóbr osobistych. Doświadczenie zdobyła podczas pracy w renomowanych kancelariach prawniczych w Łodzi i w Warszawie.
W latach 2014-19 na stałe współpracowała z Kancelarią Dubois, Kosińska – Kozak.
Swoim doświadczeniem wspiera klientów w toku zawiłych procesów sądowych, jak również w zakresie doradztwa prawnego przy zawieraniu kontraktów oraz prowadzeniu negocjacji.
Zwolenniczka poszukiwania w swej pracy efektywnych rozwiązań prawnych wychodzących na przeciw szeroko pojętemu interesowi Klienta.

https://www.linkedin.com/in/joanna-piątkowska-2003a8b1/

Katarzyna Grupińska

Nauczycielka jogi/zarządzanie stresem

Katarzyna jako certyfikowana nauczycielka jogi Iyengara i Ashtangi oraz absolwentka szkoły psychotroniki przy Instytucie Psychologii Stosowanej prowadzi wspólnie z Shortlist Consulting warsztaty “Be normal in #newnormal”.
Z wykształcenia jest graficzką.
Jogi uczyła się u nauczycieli jogi takich jak Konrad Kocot, Jurek Jagucki, Henryk Liskiewicz. Wiedzę pogłębia z najważniejszymi nauczycielami z całego świata. Praktykuje jogę od ponad 20 lat. Jej nauczycielem duchowym jest amerykanin Roshi Grover Genro Gauntt, który oprócz bycia Mistrzem Zen swój wgląd w istotę rzeczywistości czerpie z wiedzy rdzennych Amerykanów. Wcześniejsi jej nauczyciele to Roshi Małgosia Braunek i Roshi Genpo, twórca metody Big Mind.
Regularnie bierze udział w warsztatach i szkoleniach jogi, medytacji, warsztatach rozwojowych.
Ukończyła szkołę Eckharta Tolle „School of Awakening“.
Od 10 lat uczestniczy w „Auschwitz Retreat“ organizowanym corocznie przez Amerykańską organizację Zen Peacemakers (Zen zaangażowany społecznie), a także w tzw. Street Retreats.
Od conajmniej 12 lat bierze udział w odosobnieniach takich jak Vipasana (medytacja z uważnością na ciało), Sessin (medytacja Zen). Od roku praktykuje  „core shamanism“ jako formę docierania do informacji zawartych w podświadomości.
W swojej praktyce łączy doświadczenia i wiedzę zdobywaną przez lata.
Prowadzi zajęcia jogi w Warszawie. Organizuje warsztaty jogi, medytacji, pranayamy.
Współpracuje z Fundacją Małgosi Braunek „Bądź“, krzewiącą holistyczne podejście do zdrowia.
Wraz z prof. Pawłem Naumanem, ordynatorem szpitala w Siedlcach współtworzy projekt łączący medytację, oddech, techniki relaksujące i jogę w leczeniu bólu, na podstawie którego prowadzone będą pierwsze w Polsce badania nad wpływem jogi i medytacji na poprawę zdrowia.
Jest mamą dwójki dzieci.

Justyna Olszańska

Psycholog Biznesu

Ukończyła Wydział Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim. Przez kilka lat pracowała na Uniwersytecie, równolegle prowadząc działalność jako trener tzw. „umiejętności miękkich”. Na początku lat 90tych współtworzyła Ośrodek Negocjacji i Rozwiązywania Konfliktów UW, od 1994 roku jest współwłaścicielem firmy szkoleniowo-doradczej Yes-Consensus.

Od ponad 25 lat kieruje projektami szkoleniowymi, prowadząc je jako trener, a także opracowując programy, materiały, ćwiczenia. Specjalizuje się w szkoleniach w zakresie przywództwa i kierowania ludźmi, motywowania, pracy zespołowej, komunikacji i budowy relacji, skuteczności osobistej, prowadzenia spotkań, negocjacji i rozwiązywania konfliktów, warsztatów dla trenerów.

Wspomaga menedżerów różnych szczebli i specjalistów w formule coachingu indywidualnego. Ukończyła akredytowaną przez ICF szkołę CoachWise – poziom Equipped.

Prowadzi programy typu Development Centre ukierunkowane na diagnozę potencjału zawodowego i rozwojowego oraz programy oceny 360 stopni. Jest akredytowanym konsultantem metody Insights Discovery, zajmując się doradztwem indywidualnym w tym zakresie oraz prowadząc szkolenia dla zespołów.

Nasze doświadczenie w liczbach:

9

Konferencje

7 +

Lat na rynku

99 +

Zrealizowanych projektów

50 +

Publikacji i wywiadów

25 +

Lat doświadczenia

Dlaczego warto skorzystać z usług Shortlist Consulting?

Doświadczenie i wiedza

Skuteczna realizacja celów klienta wynikająca z unikalnego połączenia kompetencji, wiedzy i doświadczenia z obszarów business development, komunikacji marketingowej, marketingu i procurementu.

Oszczędność czasu i pieniędzy

Dogłębna znajomość rynku agencji komunikacji marketingowej, sprawdzone narzędzia i dopasowane do indywidualnych potrzeb procesy pozwalają uniknąć nieefektywnej pracy i oszczędzić zasoby, czas i budżet Klienta.

Obiektywna ocena

Gwarantujemy pełną transparentność i obiektywność przeprowadzanych procesów, używając jednakowych narzędzi do analiz i oceny wszystkich pozyskiwanych z rynku ofert. Efekty naszej pracy są w pełni weryfikowalne.