10.05.2022 - 11.05.2022 on-line

Zapraszamy na kolejną edycję CMO Summit by Shortlist, konferencji skierowanej do CMOs i Dyrektorów Marketingu i top managerów marketingu, reklamodawców, organizowanej przez Shortlist Consulting.
CMO Summit by Shortlist to wydarzenie „by invitation only” i „must be” dla top managerów marketingu i reklamodawców. Podczas poprzednich edycji mieliśmy przyjemność gościć CMOs zarządzających marketingiem ponad 200 firm oraz wysłuchać kilkudziesięciu prelegentów, wybitnych ekspertów z Polski i ze świata. Za nami już 4 edycje CMO Summit Polska i 1 edycja CMO Summit CEE.
Tematem przewodnim CMO Summit 2022 jest “DIGITAL MATURITY”.

Zapraszamy do zapoznania się z naszymi prelegentami, agendą oraz do bezpłatnej rejestracji*

* rejestracja jest bezpłatna i zamknięta wyłącznie dla CEO, CMO i top managerów marketingu, reklamodawców.

Marcin Bruś

Advertising Director
ALLEGRO.pl

Maciej Szamowski

Brand Strategy Lead na Europę Centralną
TikTok

Anna Sierakowska

Senior Marketing Manager USA & CEE
DELVE

Michał Wrąbel

Senior Data Scientist
DELVE

Krzysztof Sobieszek

Business Transformation Practice Lead
PUBLICIS Groupe

Katarzyna Zborowska-Germann

Client Partner Marketing Cloud Solutions
SALESFORCE

Artur Jastrzębski

Chief Data Officer
USP Zdrowie

Piotr Piętka

CEO
Publicis Groupe Poland, Ukraine, Baltics

Paulina Rekosz

Director of Brand & Customer Experience,
T-Mobile Polska

Robert Nowakowski

Partner
Spencer Stuart, Executive Search

Magdalena Budziszewska

Head of Marketing B2B & Business Operations,
T-Mobile Biznes Polska

Mirosław Jędrych

Cyber Security Advisory Team Leader
T-Systems Polska

Filip Dawid

Head of Content & Technology
Leo Burnett Warszawa, Publicis Groupe

Bartosz Malinowski

Regional President CEE,MEA & APAC
ADFORM

Paweł Niziński

CEO
better
Partner Central and Eastern EuropePartner Central and Eastern Europe, Goodbrand

Susanna Romantsova

Equality, Diversity & Inclusion Leader
IKEA

Rafał Jakubowski

Marketing Director
mBank S.A. (Commerzbank)

Maciej Lissowski

Member Of The Management Board
indaHash

Michał Korejba

Event Creative Director
Allegro Brand Experience Agency

Adam Nowakowski

Creative Agency Partner CEE
META

Michał Michałowski

Client Partner
Stream Space

PROWADZENIE:
Marta Macke

CEO
Shortlist Consulting, CMO Summit & CMO Awards, Reklamiara.pl

Agenda

Dzień 1 – 10.05.2022

9:30-9:40 - Otwarcie CMO Summit

Marta Macke, CEO, Shortlist Consulting, CMO Summit & CMO Awards, Reklamiara.pl

9:40-10:10 - Maszyny w służbie marketingu czyli wartość biznesowa z marketing automation

Krzysztof Sobieszek, Business Transformation Practice Lead, Publicis Groupe + Katarzyna Zborowska-Germann, Client Partner Marketing Cloud Solutions, Salesforce + Artur Jastrzębski, Chief Data Officer, USP Zdrowie

Panel ekspertów bazujący na inspirujących case study

Konkretne zagadnienia takie jak wartość biznesowa, poziom skomplikowanie wdrożeń, niezbędne kompetencje, etc.

Interaktywna forma dyskusji z publicznością

10:10-10:40 - Kompetencje, które każdy CMO powinien zbudować już dziś by nadążyć za cyfrowym klientem.

Anna Sierakowska, Senior Marketing Manager USA & CEE, DELVE i Michał Wrąbel, Senior Data Scientist DELVE

Jak transformacja cyfrowa zmienia pozycję marketingu i CMO w firmie?

Jak marketing cyfrowy wykorzystujący dane i technologie zmienia biznes? – Przykłady działań marketingowych, które miały spektakularne przełożenie na wyniki biznesowe?

Czy CMO to przyszły Chief Digital Officer? Perspektywy dla rozwoju kariery Liderów Marketingu w świecie cyfrowych możliwości

10:40-11:10 - Metaverse - halo, czy tu przyszłość?

Michał Korejba, Event Creative Director, Allegro Brand Experience Agency, Adam Nowakowski Creative Agency Partner CEE, META, Michał Michałowski Client Partner, Stream Space

Dokąd zmierza świat spotkań i brand experience? Poznaj najnowsze trendy i inspiracje do kreowania skutecznej i nowoczesnej komunikacji dla zdigitalizowanego społeczeństwa. Sprawdź 3 kroki do tego, aby zaistnieć na rynku w zupełnie nowej odsłonie, wykorzystując trend i technologię Metaverse jako platformę dotarcia.

Liczy się pomysł – czyli jak możesz kreatywnie wykorzystać nową technologię, która cały czas rośnie i rozwija się.

W dyskusji panelowej przedstawimy przykłady wykorzystania Metaverse i nakreślimy roadmapę działań dla marek, które chcą zmaksymalizować swoją obecność w tym inspirującym i nowym świecie.

11:10-11:50 - Transformacja CMO - jakie wyzwania stoją dziś przed top managerami marketingu i jakie obszary są najważniejsze.

Paulina Rekosz, Director of Brand & Customer Experience, T-Mobile Polska, Robert Nowakowski, Partner Spencer Stuart, Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe Poland, Ukraine, Baltics. Moderacja: Marta Macke, CEO, Shortlist Consulting

Dyskusja ekspercka poświęcona wyzwaniom współczesnego CMO.
Odniesienie do kluczowych kompetencji współczesnego lidera marketingu w kontekście kategorii w CMO Awards:
Creative innovator,
Digital champion,
Commerce master,
Omnichannel leader,
Brand guardian,
Purpose ambassador.

11:50-12:20 - TikTok it's a match!

Maciej Szamowski, Brand Strategy Lead na Europę Centralną, TikTok

12:20-12:30 - Zakończenie dnia pierwszego CMO Summit

Marta Macke, CEO, Shortlist Consulting

Dzień 2 – 11.05.2022

9:30-9:40 - Otwarcie drugiego dnia CMO Summit

Marta Macke, CEO, Shortlist Consulting

9:40-10:40 - Brand activism - oczekiwanie? spełnienie? green washing?

Paweł Niziński, CEO, better; Partner Central and Eastern Europe, Goodbrand, Susanna Romantsova Equality, Diversity & Inclusion Leader IKEA, Rafał Jakubowski, Marketing Director at mBank S.A. (Commerzbank),Maciej Lissowski Member Of The Management Board, indaHash,

Wprowadzenie do pojęcia Brand Activism przez eksperta i doradcę strategicznego w dziedzinie zrównoważonego rozwoju, budowy marek z przesłaniem, CSR i innowacji społecznych.
Dyskusja z ekspertami o miejscu i roli Brand Activism w budowaniu marek i marketingu.
Na zakończenie opinia praktyka.

10:40-11:10 - Zakochać się na nowo: CMO, dane i personalizacja

Bartosz Malinowski, Regional President CEE,MEA & APAC, ADFORM

Digital Maturity to umiejętność przewidywania i dostosowywania się do zmian na rynku.

CMOs zainwestowały/li wiele zasobów w zdolność do identyfikacji użytkowników online na różnych domenach, urządzeniach i technologiach. Dzięki profilowaniu konsumenta w sieci, jako marketerzy mogą uzyskać wgląd w jego zachowania i zainteresowania w Internecie. W rezultacie reklama cyfrowa rozwinęła się w kierunku dostarczania wysoce spersonalizowanych reklam, bezpośrednio dostosowanych do potrzeb i zainteresowań klientów.

Czy ta szansa, na którą tak ciężko pracowaliśmy znika?

11:10-11:40 - Retail Media: nowe paliwo wzrostu dla CMO

Marcin Bruś, Advertising Director, ALLEGRO.pl

Tzw. “3. fala” mediów staje się nową normą w sieci. Po dekadach gwałtownego rozwoju search i social media, w 3 dekadzie XXI wieku nadchodzą retail media. Miejscem, w którym CMO coraz skuteczniej wygrywają zarówno serce, umysł, jak i… kartę kredytową klienta, jest marketplace.

W przyszłym roku w USA 1 na 5 dolarów wydanych w digitalu to będzie inwestycja w retail media. Większość trafi do platform handlowych. Dlaczego? Marketplace zaspokaja najwięcej potrzeb, największej liczby klientów, przy największej liczbie okazji. Klientom oferuje potężny asortyment, niskie ceny i wygodę zakupów. Marketerom zaś oferuje coraz częściej zaskakująco skuteczne narzędzia, by rozwijali nie tylko sprzedaż w wymagających czasach, ale też budowali silne marki. By z pełnym spokojem czekali na „cookie armageddon”, bo korzystanie z 1st party data stanie się paliwem rakietowym w nowej rzeczywistości.

Kto dziś skutecznie korzysta z retail media w Polsce i co to oznacza dla zapewnienia sukcesów CMO w 2023? Więcej na ten temat opowiem na CMO Summit.

11:40-12:10 - DCO czyli communication at scale w praktyce

Filip Dawid, Head of Content & Technology - Leo Burnett Warszawa

Technologia reklamowa rozwija się w zatrważająco szybkim tempie, często ciężko nam samym nadążyć za nowinkami technologicznymi oraz dostępnymi na rynku rozwiązaniami.

Jednak mówiąc o technologii, nieustannie skupiamy się na parametrach technicznych zapominając o warstwie emocjonalnej, o tym co widzi użytkownik i jak zareaguje on na wyświetlony mu komunikat?

Czy istnieje sposób na to, aby dotrzeć ze spersonalizowaną komunikacją do każdego z użytkowników i jak to zrobić nie tracąc skali swoich działań? Na to pytanie słyszycie odpowiedź podczas tego spotkania.

12:10-12:40 - Ochrona marki w czasach wojny informacyjnej

Magdalena Budziszewska, Head of B2B Marketing & Business Operations at T-Mobile Biznes Polska, Mirosław Jędrych, Cyber Security Advisory Team Leader, T-Systems Polska

12:40-12:50 - Zakończenie konferencji CMO Summit 2022

Marta Macke, CEO, Shortlist Consulting

10.05.2022
11.05.2022

on-line

Partnerzy technologiczni

Partnerzy mediowi