21.05.2020 Warszawa The Heart, Warsaw Spire , plac Europejski 1, 00-844 Warszawa

UWAGA! ze względu na zaistniałą sytuację pandemii covid 19 i w trosce o bezpieczeństwo i komfort wszystkich uczestników i prelegentów, w połowie marca zdecydowaliśmy się na przełożenie CMO Summit na termin poźniejszy.

ZAPRASZAMY WIĘC 14 i 15 października na CMO SUMMIT w wersji ON-LINE.
SZCZEGÓŁY: https://shortlist.com.pl/kalendarz-wydarzen/

Pozdrawiamy i życzymy zdrowia,
Marta Macke i Rafal Karski, SHORTLIST CONSULTING

 

Jacek Olechowski

Prezes IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy

Wojciech Eichelberger

Psycholog

Robert T Nowakowski

Partner, Spencer Stuart

Piotr Piętka

CO-CEO, Publicis Groupe Polska

Łukasz Urbański

Business Development Director, Polsat Media

Marcin Zdanowicz

TV Production Director, Telewizja Polsat

Dariusz Sobczak

CCO, Nanovo

Luís Silva Dias

CEO FCB International

Agnieszka Klimczak

Executive Creative Director, Bridge2Fun

Małgorzata Drozdowska

Executive Creative Director, Bridge2Fun

Wojciech Szymczyk

Group Digital Leader w VUE International

Rafał Siemasz

Co-Founder i Client Service Director, Brand Oriented

Prof. Katarzyna Śledziewska

Dyrektor Zarządzająca DELab UW

Agenda

21.05.2020

8:15-9:00 - REJESTRACJA i PORANNA KAWA

9:00-9:10 - ROZPOCZĘCIE KONFERENCJI I POWITANIE PRZEZ ORGANIZATORÓW

Marta Macke, Managing Partner Shortlist Consulting i Rafał Karski, Partner Shortlist Consulting

9:10-9:30 - DLACZEGO JAKO CMO POWINIENEŚ ZAANGAŻOWAĆ SIĘ W KWESTIE BRANŻOWE

Jacek Olechowski, Prezes IAA Polska

9:30-10:00 - WYPALENIE ZAWODOWE I CO DALEJ

Wojciech Eichelberger, Psycholog, Coach, Doradca Biznesu

Według badaczy:„wypalenie zawodowe jest stopniowo zachodzącym procesem utraty, podczas którego brak dopasowania między potrzebami osoby, a wymaganiami związanymi z wykonywaną pracą staje się coraz większy.” Wypalenie zawodowe objawia się poczuciem skrajnego wyczerpania fizycznego, duchowego i emocjonalnego. Jest ono wynikiem długotrwałego stresu wynikającego zarówno z braku dopasowania sił do zadań czyli czysto fizycznego przemęczenia, jak również ze złych relacji międzyludzkich w miejscu pracy, presji psychicznej spowodowanej przez nadmiar  zadań do wykonania, destruktywnych emocji, złej organizacji, a także utraty poczucia sensu tego, co się robi.

  • Konsekwencje osobiste i społeczne wypalenia.
  • Jak  radzić sobie ze skutkami wypalenia?
  • Jak się uchronić przed wypaleniem zawodowym?
  • Osobisty program radzenie sobie ze stresem i wypaleniem.

10:00-10:30 - CMO 2025

Robert Nowakowski, Partner Spencer Stuart

Jakie wyzwania stoją przed CMOs dzisiaj a jakie one będą za 5 lat? Jak zmieniają się wymagania jakie stawiają Prezesi swoim szefom marketingu? Jakie nowe umiejętności i kompetencje CMO muszą nabyć w najbliższych latach aby dotrzymać kroku lub wyprzedzić oczekiwania konkurencji i klientów? Jaki jest idealny profil CMO 2025 r.?

Te i inne pytania dotyczące CMO 2025 zadaliśmy ponad 40 CMO i Prezesom z wiodących międzynarodowych firm i podzielimy się wnioskami i rekomendacjami zawodowymi.

10:30-11:00 - CMO W ROLI LIDERA TRANSFORMACJI, CZYLI CO ZROBIĆ ABY PREZES SAM CHCIAŁ ZE MNĄ ROZMAWIAĆ?

Piotr Piętka, CO-CEO Publicis Groupe Polska

Będzie to część trzecia opowieści, która klamrą zamyka cała narrację – zaczynaliśmy od zdefiniowania nowych szans i możliwości drzemiących przed CMO, potem zbadaliśmy najistotniejsze z ich punktu widzenia obszary rozwoju, by następnie zderzyć to z perspektywą CEO i dać do ręki konkretne narzędzia pozwalające transformować biznes i budować swoja pozycję.

  • Kluczowymi wyzwaniami dzisiejszych przedsiębiorstw jest zapewnienie zrównoważonego wzrostu i transformacja cyfrowa.
  • Nowoczesny marketing daje szansę na budowanie przewagi konkurencyjnej, a CMO niewątpliwie ma szansę być liderem transformacji w firmie wzmacniając także swoją pozycję.
  • Jakie zadania stoją obecnie przed marketingiem? (podsumowanie wyników badań). Jakie kluczowe obszary rezonują w głowie CEO i co zaprząta ich uwagę?
  • Określenie 4 obszarów, które pozwolą inicjować i prowadzić konwersację z Prezesem, na tematy którymi jest najbardziej zainteresowany.
  • Przedstawienie realnych programów, które wdrożone w poszczególnych obszarach, pozwalają organizacji stawać się zaawansowaną i dojrzałą.

11:00-11:20 - HOW TO BUY LOVE , NOT JUST GRPS

Luis Dias, CEO FCB International & Agnieszka Klimczak i Małgorzata Drozdowska, Executive Creative Directors, Bridge2Fun

Miłości nie można kupić, ale co kupić, żeby konsumenci zauważyli i pokochali markę? Jak zamiast klientów zyskać fanów, a zamiast reklam tworzyć hity? Czyli jak zostać sławnym, kochanym i bogatym w 4 minuty i 52 sekundy.

11:20-11:50 - PRZERWA KAWOWA

11:50-12:20 - WITAMY W SKLEPIE PRZYSZŁOŚCI CZYLI JAK eobuwie.pl NA NOWO DEFINIUJE SKLEP STACJONARNY

Dariusz Sobczak, CCO / Business & Growth Officer, Nanovo

– Zmiana paradygmatu
– Dojrzałość technologii
– Przepis na retail przyszłości

12:20-12:50 - JAK Z BUDŻETU MARETINGOWEGO DUŻEJ FIRMY WYCISNĄĆ 30% WIĘCEJ Z TYM SAMYM ZESPOŁEM?

Rafał Siemasz, Co-Founder i Client Service Director, Brand Oriented

Podczas naszej prelekcji dowiesz się, jak zwiększyć efektywność budżetu marketingowego o 15-30 proc, dzięki wdrożeniu systemu do zarządzania marketingiem. Pokażemy, jakie systemy wykorzystywane są przez najlepszych CMO. Jak zapewniają ROI na poziomie kilkuset procent każdego roku. Jak wybrać system i wdrożyć go bezboleśnie w organizacji. Pokażemy też jak zapewniają CMO możliwość podejmowania szybkich i zawsze optymalnych decyzji, pełną kontrolę, wzrost efektywności działań i budżetu oraz oszczędność czasu całego zespołu. Zobacz jak robią to liderzy rynku i dlaczego nie warto czekać.

12:50-13:20 - TRADYCYJNA TELEWIZJA W EPOCE TRANSFORMACJI TECHNOLOGICZNEJ

Łukasz Urbański, Busines Development Director, Polsat Media i Marcin Zdanowicz, TV Production Director, Telewizja Polsat

Transformacja technologiczna przyniosła za sobą rewolucyjne zmiany w konsumpcji treści, tworząc wiele wyzwań dla tradycyjnych mediów. Czy telewizja jaką znamy ma prawo odnaleźć się w młodym ekosystemie, który wygenerował w ostatnim czasie takie pojęcia jak: second screen, podcast czy gaming? Opierając się na doświadczeniach Telewizji Polsat, na to pytanie odpowiedzą Łukasz z Marcinem.

13:20-13:40 - OD AVATARA DO KLERU. JAK ZMIENIŁA SIĘ SPRZEDAŻ KINOWA DZIĘKI INTERNETOWI

Wojciech Szymczyk, Group Digital Leader w VUE International, właściciela sieci kinowych Multikino i Cinema3D

O tym jak powstał i zyskał na znaczeniu obszar digital w sieci Multikino. W 2011r sprzedawaliśmy niecały 1% biletów przez Internet i nie wiedzieliśmy nawet kto kupuje bilety. Na początku 2020 już prawie 40% klientów kupuje za pomocą strony i apki, a kolejne 20% rezerwuje bilet. Blisko 80% klientów dokonuje tego mają założone konto w naszym serwisie. Co nam to daje i jak do tego doszliśmy ? Jakie znaczenie ma dla nas mierzenie jakości doświadczenia kinowego ? Ile czasu zajęło nam dojście do sprzedaży wielokanałowej i dlaczego tak długo ?

13:40-14:10 - KONSUMENT I FIRMY W DOBIE GOSPODARKI CYFROWEJ.

Prof. Katarzyna Śledziewska, adiunkt na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz dyrektor zarządzająca DELab UW

Jak polskie firmy korzystają z narzedzi cyfrowych. Czy emarkeing faktycznie jest wykorzystywany? Jaki jest konsument cyfrowy?

14:10-14.30 - Q&A i PODSUMOWANIE

Marta Macke, Managing Partner Shortlist Consulting i Rafał Karski, Partner Shortlist Consulting

14:30-16:00 - LUNCH I NETWORKING

Prowadzenie

Marta Macke

Managing Partner, Shortlist Consulting

Rafał Karski

Partner, Shortlist Consulting

21.05.2020

Warszawa

The Heart, Warsaw Spire

plac Europejski 1, 00-844 Warszawa