27.04.2017 Warszawa Galeria Zachęta, Plac Małachowskiego 3

Konferencja była kontynuacją rozpoczętego w kwietniu 2016 (podczas pierwszej edycji W przetargowym trójkącie) dialogu i odpowiedzią na potrzebę dalszej integracji środowiska zakupowego, marketingowego i agencji komunikacji marketingowej.

To platforma do wymiany opinii eksperckich wszystkich tych, którzy uczestniczą w przetargowym trójkącie procurement-marketing-agencje komunikacji marketingowej.
Oto co o samym wydarzeniu opowiadała Marta Macke, Pitch Consultant Shortlist Consulting w „Stand-up Start-up” programie Olgi Kozierowskiej na antenie radio Chilli Zet #eSDUUJABZlBMeOMv1(!D3zB

Prelegenci – eksperci

Wśród prelegentów zobaczyliśmy ekspertów praktyków, którzy z przetargami, i przetargami żyją w swojej codziennej pracy. Poznamy perspektywę dyrektorów marketingu, dyrektorów procurementu i szefów agencji komunikacji marketingowej. Koncepcję merytoryczną konferencji wypracowały Marta Macke i Monika Bis, które poprowadzą konferencję.

Olga Korolec

CMO Grupa ONET - RASK Polska

Jakub Bierzyński

CEO - OMD

Marta Kozłowska

Procurement Director CE Mars

Rafał Karski

COO - Media Impact

Jacek Dzięcielak

CEO - Double Check

Bartosz Mateja

CEO - Prografix

Krzysztof Mocek

COO - Dentsu Aegis

Arleta Robinson

Managing Partner LUCKY LUCIANO Pictures

Maciej Marasek

Creative Partner 2012 Agency

Robert Kowalczyk

Country Manager Communisis

Michał Pękała

Associate, Kancelaria Prawna DLA Piper Wiater

Agenda

9:00 - 10:00 - Rejestracja. Kawa, herbata

10:00 - 10:15 - Powitanie w przetargowym trójkącie

Marta Macke, Pitch Consultant Shortlist Consulting i Monika Bis, Procurement&Administration Director Medicover

10:15 - 10:45 - O komunikacji w komunikacji

Olga Korolec, CMO Grupa ONET RAS Polska

10:45 - 11:15 - Oczekiwania vs rzeczywistość

Marta Kozłowska, Procurement Director CE MARS i Rafał Karski, COO Media Impact

11:15 - 11:30 - Przerwa

11:30-12:00 - Od tradycji do nowoczesności - czyli Quo vadis reklamo.

Krzysztof Mocek, COO Dentsu Aegis Network

12:00-12:45 - W tyglu mediowym

Jakub Bierzyński, CEO OMD i Jacek Dzięcielak, CEO Double Check audytor mediowy

12:45-13:45 - LUNCH

13:45-13:15 - Druk nie umiera - SMARTPRINT - rewolucja w technologii druku

Bartosz Mateja, CEO Prografix

14:15-14:45 - Nowoczesne metody zarządzania w imieniu klienta, poligraficznymi produkcjami marketingowymi 2D/3D, gadżetami oraz łańcuchem dostawców

Robert Kowaliczyk, Country Manager Communisis

14:45-15:15 - Panel dyskusyjny "Dokąd zmierza Marketing Printed Production"

Kamila Karasiewicz, Sourcing Manager EMEA, J&J Bartosz Mateja, Prezes Zarządu Prografix Robert Kowalczyk, Account Director/Country Manager Communisis Poland

15:30-15:45 - Przerwa

15:45-16:15 - Czy naprawdę film do internetu rządzi się innymi prawami i inaczej produkuje?

Arleta Robinson, Managing Partner Lucky Luciano Pictures i Maciej Marasek - Creative Partner 2012 Agency

16:15-16:45 - Mind the law....

Michał Pękała, Associate, Kancelaria Prawna DLA Piper Wiater

17:00 + - Bankiet

Moderatorzy

Marta Macke

Pitch Consultant, Shortlist Consulting

Monika Bis

Procurement & Administration Director, Medicover

Filmy

Opinie

27.04.2017

Warszawa

Galeria Zachęta

Plac Małachowskiego 3

Partnerzy