KONTEKST:

Mija dziewięć miesięcy przymusowej pracy zdalnej wywołanej pandemią Covid-19. Jesteśmy w trakcie kolejnego lock-downu i nie wiemy co się jeszcze wydarzy. Zarówno branża jak i pracownicy dotkliwie odczuwają konsekwencje pandemii. Na początku pierwszej fali pandemii firma doradcza Shortlist Consulting, wspólnie z DeLab UW i Brief przeprowadziła 3 edycje badania dotyczącego wpływu pandemii na branżę marketingową.

Pierwsza fala była zaskoczeniem i silnym uderzeniem w branżę, ale z nadejściem wiosny i okresu wakacyjnego poczuliśmy więcej optymizmu. Niemniej już wtedy Shortlist Consulting przygotowało serię działań mających na celu wsparcie pracowników branży marketingowej w tym trudnym okresie, m.in.: spotkania eksperckie dla CMO, w tym z psychologiem biznesu Wojciechem Eichelbergerem czy też cykl spotkań przy jodze z trenerką Katarzyną Grupińską oraz cykl rozmów nt. książek z Anną Dziewit-Meller z bukbuk.pl

Jesień, zbliżająca się zima, krótkie dni i chłód nie sprzyjają dobremu samopoczuciu. Brak przewidywalności oraz spodziewane długofalowe przejście na system pracy zdalnej lub hybrydowej, home schooling, ect. wpływają niekorzystnie na stan emocjonalny pracowników, a co za tym idzie na ich motywację i efektywność.
Jako firma doradcza specjalizująca się we wsparciu branży komunikacji marketingowej w budowaniu i wdrażaniu strategii business development, doradztwie przetargowym czyli pomagająca klientom i agencjom poznać się, nawiązać współpracę i osiągnąć sukces w codziennej pracy, wiemy jak ważne jest zachowanie równowagi, koncentracji i motywacji.

W odpowiedzi na zaistniałą sytuację Shortlist Consulting, we współpracy z ekspertami z zakresu psychologii biznesu i well-being, stworzyło program wsparcia w dbaniu o równowagę, w radzeniu sobie ze stresem i zarządzaniu skutkami #newnormal dla pracowników branży marketingowej BE NORMAL IN #NEWNORMAL czyli JAK RADZIĆ SOBIE w nowej rzeczywistości

PROGRAM: BE NORMAL IN #NEWNORMAL czyli JAK RADZIĆ SOBIE w nowej rzeczywistości

  • Na program składa się seria cyklicznych spotkań on-line
  • Spotkania odbywają raz w tygodniu, trwają 60 minut
  • Spotkania podzielone są na bloki:
  • Wykład ekspercki psychologa biznesu adresowany do zidentyfikowanych wyzwań
  • Zajęcia ruchowe wspomagające redukcję stresu (joga, oddychanie, medytacja)
  • Podsumowanie i zadania do domu: ćwiczenia ruchowe, techniki redukcji stresu rekomendacje „kulturalne” (lektury, filmy, programy)
  • Bonus: dodatkowe sobotnie zajęcia jogi w dwóch streamach; dla dorosłych i dla rodzin z dziećmi oraz możliwość indywidualnych spotkań coachingowych.

 

UWAGA!
Szczegółowy program (tematyka poszczególnych sesji) odpowiada na wyzwania z jakimi mierzy się organizacja w #newnormal i powstaje w toku rozmów Klient-Shortlist Consulting, m.in.:

  • Rozmów z kadrą zarządzającą
  • Rozmów z HR
  • Rozmów/ ankiet wśród pracowników

 

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKÓW:

  • Zrozumienie mechanizmów związanych z #newnormal i ich wpływu na nasze samopoczucie
  • Poznanie technik radzenia sobie z wyzwaniami wynikającymi z #newnormal
  • Kontrola emocji, zwiększenie koncentracji zarówno w pracy jak i w życiu prywatnym
  • Większa motywacja do podejmowania wyzwań
  • Integracja – robimy coś razem

 

KORZYŚCI DLA PRACODAWCY:

  • Zmotywowani i skoncentrowani pracownicy
  • Integracja zespołu
  • Wsparcie zespołu – lojalizacja pracowników
  • Większa kontrola nad procesami wewnątrz firmy

BONUS:

Dodatkowo w pakiecie:

  • sobotnie zajęcia jogi dla dorosłych 60 min
  • sobotnie zajęcia jogi dla rodzin z dziećmi 60 min

Możliwość sesji coachingowych/mentoringowych one2one. Szczegóły do indywidualnych uzgodnień.

 

 

 

Najnowsze wpisy

SHORTLIST RELACJE – rozmowa z Pawłem Galą, CEO Wavemaker

20 listopada 2020

Zapraszamy do obejrzenia i wysłuchania rozmowy Marty Macke, Managing Partner Shortlist Consulting z Paweł Gala CEO Wavemaker Poland
. Pretekstem do spotkania była niedawna gala EFFIE Awards, podczas której Wevemaker odebrał nagrodę agencji mediowej roku. Rok temu agencja została agencją 20lecia EFFIE. Wówczas Paweł Gala i Maciej Kawka wspólnie z przedstawicielami agencji reklamowej 20lecia DDB opowiadali podczas jednego ze śniadań eksperckich Shortlist “Procurement Caffee Talks” czy jest konkurs EFFIE i dlaczego jest tak istotny z perspektywy branży marketingowej. Dziś z Pawłem rozmawiamy przede wszystkim o utrzymaniu pozycji lidera i utrzymaniu efektywności w trudnych, covidowych czasach. POLECAMY!