Za nami CMO Summit 2020, trzecia edycja konferencji skierowanej do CMOs, szefów i szefowych marketingu. Całe wydarzenie odbyło się 14 i 15 października w formacie on-line.
W konferencji wzięły udział 253 osoby, które wysłuchały następujących prezentacji i prelegentów:
GOSPODARKA CYFROWA. JAK NOWE TECHNOLOGIE ZMIENIAJĄ ŚWIAT.
Prof. Katarzyna Śledziewska
CMO W ROLI LIDERA TRANSFORMACJI, CZYLI CO ZROBIĆ ABY PREZES SAM CHCIAŁ ZE MNĄ ROZMAWIAĆ?
Piotr Piętka, co-CEO, Publicis Groupe Polska
DIGITAL BRAND EXPERIENCE, CZYLI EVENTY HYBRYDOWE I ON-LINE JAKO TECHNOLOGICZNY GAME CHANGER
Michał Korejba, Event Creative Director, Allegro Brand Experience i Artur Wyrzykowski, Customer Experience Center Director, ING Polska
PROXIMITY MARKETING – badanie wpływu kampanii online na ruch do offline (POS) – konwersja online-offline
Tomasz Chłodecki, CEO Justtag i Justyna Rusiniak, Senior Digital Communications Manager, Zenith Poland
ZWINNE ORGANIZACJE WYGRYWAJĄ W NIEPEWNYCH CZASACH – AUTOMATYZACJA PROCESÓW I MACHINE LEARNING NA STRAŻY ROZWOJU I ZYSKOWNOŚCI
Rafał Siemasz, Co-Founder i Client Service Director, Brand Oriented
PANEL DYSKUSYJNY IAA Polska
Jacek Olechowski, Prezes Zarządu IAA Polska i jego goście: Agnieszka Sora, CEO GfK Polonia, Maciej Herman, CEO McCornick, Jacek Łowigus, CEO Polsat, Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Polska i CEE
ADDRESSABLE TV – następny krok rozwoju telewizji w Polsce
Michał Buszko, Client Team Leader, Nielsen Media
MODIVO CZYLI JAK SKLEP STACJONARNY STAJE SIĘ FORMATEM PHYGITAL
Dariusz Sobczak, Członek Zarządu, Nanovo
HOW TO SUCCEED AS A CMO TODAY WHEN CHANGE IS A CONSTANT – LOCAL vs GLOBAL
Anette Hasling Jæger, Chief Strategy Officer EMEA, DENTSU
CMO 2025
Robert T. Nowakowski, Partner, Spencer Stuart
Po wysłuchaniu wszystkich prelekcji stworzyliśmy specjalne pokoje wirtualne, w których można się było spotkać z każdym z prezentujących.