Dla Agencji
DORADZTWO
PITCH DOCTOR czyli wsparcie agencji przy przetargu
Dzięki połączeniu naszych kompetencji i doświadczenia po każdej stronie przetargowego stołu (marketing, procurement, business development i client service agencji) Shortlist może wesprzeć agencję na każdym etapie procesu przetargowego, m.in.:
- w ocenie merytorycznej zawartości oferty
- w ocenie przygotowania zespołu i prezentacji,
- w organizacji i koordynacji pracy w procesie,
- w przygotowaniu dokumentacji formalno – prawnej,
- w przygotowaniu modeli kosztowych i rozliczeniowych,
- w przygotowaniu do negocjacji.
Budowanie STRATEGII BUSINESS DEVELOPMENT/SPRZEDAŻOWEJ
Nowy biznes i przetargi to koło napędowe firm usługowych i branży komunikacji marketingowej. W procesie pracy nad strategią przeprowadzamy analizę, oceniamy dotychczasowe działania i pomagamy firmom w przygotowaniu strategii sprzedaży/business development, aby w sposób usystematyzowany i zaplanowany docierały do potencjalnych klientów i pozyskiwały zaproszenia do współpracy czy przetargów.
SZKOLENIA, WARSZTATY, PROJEKTY ROZWOJOWE
Szkolenie, którego celem jest:
- pokazanie kluczowych obszarów zintegrowanego procesu przetargowego na każdym jego etapie i z perspektywy wszystkich jego uczestników,
- uporządkowanie i powiększenie wiedzy, spektrum praktyk przetargowych,
- przekazanie wskazówek i narzędzi jak proces prowadzić skutecznie i zakończyć go sukcesem,
- podnoszenie konkurencyjności na rynku,
- wykształcenie umiejętności krytycznych analiz procesu przetargowego,
- podnoszenie efektywności, pomoc w stworzeniu bazy wiedzy, umiejętności i inspiracji.
Warsztat skierowany jest do wszystkich pracowników firmy i ma na celu zdiagnozowanie i lepsze zrozumienie barier i ewentualnych pól do poprawy relacji i procesów wewnątrz agencji.
W konsekwencji pracy podczas warsztatu zespół i firma będą się lepiej rozwijać pracując efektywniej i w przyjaznej, sprzyjającej rozwojowi atmosferze.
Przygotowując warsztat połączyliśmy dwie perspektywy i kompetencje kluczowe dla dogłębne zrozumienie specyfiki pracy firmy/korporacji/zespołu oraz psychologicznych aspektów ludzkich/zespołowych.
Szkolenie, którego celem jest:
- podnoszenie umiejętności przygotowania do negocjacji jako podstawy sukcesu całej współpracy,
- przekazanie wskazówek jak czytać ofertę w odniesieniu do specyfikacji – briefu,
- pokazanie najczęściej stosowanych kryteriów oceny oferenta i oferty,
- przedstawienie metod i narzędzi komercyjnego i merytorycznego porównania ofert,
- podnoszenie umiejętności budowania strategii negocjacyjnej,
- przedstawienie najważniejszych aspektów w kontraktowaniu usług z kategorii komunikacja marketingowa.
Szkolenie, którego celem jest:
- zbudowanie efektywnej relacji klient/agencja od pierwszego dnia wspólnej pracy,
- poznanie się zespołów – it is all about human,
- rozumienie celów i wyzwań biznesowych stojących przed każdą ze stron,
- definiowanie idealnego modelu współpracy (operacyjnie i relacyjnie),
- wypracowanie działań zwiększających efektywność współpracy pomiędzy zespołami.
Szkolenie, którego celem jest:
- poznanie przepisów i regulacji rynku reklamy, w tym najważniejszych aktów prawnych (NDA, umowy z klientami)
- prawo autorskie i własność intelektualna
- poznanie co to jest soft-law, copy advice i pre-clearing, i kiedy je stosować,
- wykształcenie umiejętnosći korzytania z Kodeksu Etyki Reklamy i kodeksów branżowych,
zdefiniowanie idealnego modelu współpracy klient / agencja przy tworzeniu etycznych reklam, - wypracowanie procedur umożliwiających wczesne wykrywanie potencjalnych zagrożeń.
Szkolenie, którego celem jest:
- audyt narzędzi sprzedażowych klienta/agencji,
- pokazanie kluczowych obszarów struktury dobrej prezentacji oraz 10 kroków, które pomogą lepiej budować prezentację w tym:
- 5 kroków na poprawienie pierwszego wrażenia,
- kilka prawd o nudzie i 5 kroków walki z nudą w prezentacji,
- przedstawienie wytycznych do budowania prezentacji/narzędzi sprzedażowych klienta (na podstawie audytu i best practice),
- wykształcenie umiejętności przygotowania się do prezentacji przetargowej i jej odbioru,
- wykształcenie umiejętności prezentacyjnych.
Szkolenie, którego celem jest:
- poznanie przepisów i regulacji rynku reklamy, w tym najważniejszych aktów prawnych,
- poznanie co to jest soft-law, copy advice i pre-clearing, i kiedy je stosować,
- wykształcenie umiejętnosći korzytania z Kodeksu Etyki Reklamy i kodeksów branżowych,
- zdefiniowanie idealnego modelu współpracy klient / agencja przy tworzeniu etycznych reklam,
- wypracowanie procedur umożliwiających wczesne wykrywanie potencjalnych zagrożeń.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu pracy zarówno po stronie agencji, jak i jako doradcy klientów/reklamodawców oferujemy konsultacje indywidualne i grupowe, w szczególności w zakresie:
- procesów przetargowych,
- negocjacji,
- budowania i wdrażania modeli współpracy
- ewaluacji
Nasze doświadczenie w liczbach:
13
Konferencje
11 +
Lat na rynku
100+ +
Zrealizowanych projektów
50+ +
Publikacji i wywiadów
30 +
Lat doświadczenia
Dlaczego warto skorzystać z usług Shortlist Consulting?
Doświadczenie i wiedza
Skuteczna realizacja celów klienta wynikająca z unikalnego połączenia kompetencji, wiedzy i doświadczenia z obszarów business development, komunikacji marketingowej, marketingu i procurementu.
Oszczędność czasu i pieniędzy
Dogłębna znajomość rynku agencji komunikacji marketingowej, sprawdzone narzędzia i dopasowane do indywidualnych potrzeb procesy pozwalają uniknąć nieefektywnej pracy i oszczędzić zasoby, czas i budżet Klienta.
Obiektywna ocena
Gwarantujemy pełną transparentność i obiektywność przeprowadzanych procesów, używając jednakowych narzędzi do analiz i oceny wszystkich pozyskiwanych z rynku ofert. Efekty naszej pracy są w pełni weryfikowalne.