Podczas kolejnej edycji konferencji CMO SUMMIT CEE odbył się niezwykle ciekawy i wartościowy panel dyskusyjny z udziałem ekspertów w dziedzinie marketingu.
W panelu wzięli udział Izabela Głodek, Vice President Marketing w Carlsberg, Maciej Szczechura, Członek Zarządu Rainbow Tours, Szymon Piotrowiak, Head of Marketing Communication (HUB Europe) w PEPCO oraz Krzysztof Andrzejczak, Advertising Sales & Business Growth Director w ALLEGRO.PL
Prowadząca konferencję i panel dyskusyjny Marta Macke rozmawiała ze swoimi gośćmi m.in. o tym czy sytuacja, którą obserwujemy na przestrzeni ostatnich miesięcy w obszarze ekonomicznym i społecznym, jest efektem “powiewu zmian”, czy raczej mamy do czynienia z huraganem albo tornado. Eksperci podzielili się spostrzeżeniami dotyczącymi wyzwań, z którymi zmagają się biznesy, takimi jak m.in. inflacja, smart shopping i zmiany zachowań konsumentów, czy ograniczony dostęp do zasobów. Zachęcamy do obejrzenia i wysłuchania tej ciekawej dyskusji:

Najnowsze wpisy