Marketing Benchmarks Summit – Effectiveness in Production Chain to kolejna konferencja Shortlist Consulting dla managerów i profesjonalistów z działów zakupów. Tegoroczna edycja poświęcona jest efektywności w zakupach szeroko pojętej produkcji reklamowej, począwszy od materiałów ATL i BTL przez e-commerce i web development po eventy i platformy zakupowe dla usług marketingowych.
Zapraszamy do udziału również przedstawicieli działów marketingu i agencji komunikacji marketingowej zainteresowanych dobrymi praktykami, efektywnymi narzędziami i skutecznymi rozwiązaniami wdrożonymi w innych firmach.
Prelegenci skupią się na wyjaśnieniu tego co trudne i skomplikowane, pokażą trendy i innowacje w zakupach usług marketingowych i efektywnym zarządzaniu produkcyjnym budżetem marketingowym.
Magdalena Walczak
Scrum Master / Agile Coach, Isobar
Scrum Master / Agile Coach, Isobar
Magdalena jest Agile Coachem/ ScrumMasterem w Isobar od ponad 2 lat. Zwolenniczka metodyki Agile. Magda ma doświadczenie zarówno w pracy z zespołami, jak i organizacją. Prowadzi szkolenia z zakresu Agile, Scruma także Management 3.0 Celem jej pracy jest pomoc zespołom, organizacjom i klientom w dostarczeniu wysokiej jakości produktów. Współorganizator i speaker na krajowych i międzynarodowych konferencjach w obszarze Agile i zwinnego tworzenia produktów (Agile by Example, Agile CoachCamp, Agile Warsaw).
CertyfikowanyScrum Master, ProductOwner, TrenerManagement 3.0.
Łukasz Kulesz
Project Manager, Isobar
Skuteczny i zorientowany na cel lider projektów z 10-letnim doświadczeniem w branży technologicznej. Zarządzał projektami wykorzystując zarówno tradycyjne (Prince2, PMI), jak i zwinne (Scrum) podejścia, zależne od potrzeb Klienta. Pomyślnie zrealizował projekty z budżetami do 13 MPLN.
Studiował na Uniwersytecie Szczecińskim (Wydział Ekonomii i Zarządzania, specjalizacja: Informatyka w zarządzaniu).
Łukasz ukończył szkolenia z PMI – PMP (certyfikat PMI 2045028) i PRINCE2 Practitioner(certyfikat APMG 02981633-01-DYT6)
Jako współautor brał udział w tworzeniu Isobar Global Project Management Framework.
Sebastian Podrzycki
Country Manager - Adtoox
Absolwent katowickiej Akademii Ekonomicznej. Od 24 lat związany z firmami oferującymi nowoczesne technologie informatyczne i oprogramowanie wspierające biznes. Od 3 lat związany ze szwedzką firmą Adtoox AB, która powstała w wyniku porozumienia Rady Reklamy Telewizyjnej w Szwecji i stanowiła porozumienie branżowe (JIC). W Polsce Adtoox jest obecny od 2012 roku i jest dostawcą popularnej platformy Adtoox Express i sztandarowej usługi dostarczania reklam (plików emisyjnych) do nadawców TV. Członek Sądu Dyscyplinarnego IAA.
Marek Lis
Chief Project Manager, Happy Endians – Agencja Gutenberg
Chief Project Manager, Happy Endians – Agencja Gutenberg
Certyfikowany Scrum Master i project manager, od ponad 7 lat zajmujący się projektami IT oraz e-commerce. Pasjonat digital marketingu, analityki danych, a także budowania zespołu i procesów poprawiających komunikację w organizacji. W codziennej pracy projektowej ceni sobie zwinne podejście do obsługiwanych projektów, a także mocną współpracę z Klientem już na etapie koncepcji i tworzenia produktu. Realizował projekty m.in. dla takich marek jak Chesterfield, Huawei, Super-Pharm, Volkswagen.
Weronika Mirowska
Business Development Director, Platige Image
Business Development Director, Platige Image
W Platige Image od 2019 roku, gdzie w dziale new business odpowiedzialna jest za pozyskiwanie nowych projektów, relacje z klientami i partnerami spółki oraz rozwój procesów biznesowych. Wcześniej pracowało jako postproduction manager w Film Garden, dyrektor produkcji w ATM FX (ATM Grupa), producent w Badi Badi i Orce oraz CEO w Nano Fx Studios, a przed dołączeniem do zespołu Platige Image w studiu postprodukcyjnym Coloroffon. Zajmowała się koordynacją postprodukcji spotów reklamowych, m.in. dla: BMW, Audi, Orange, Hortexu, Getin Banku, Vectry, Milki czy Nestle. Ma też doświadczenie przy produkcji efektów specjalnych do polskich i zagranicznych filmów fabularnych, m.in. „Trzech Muszkieterów” Sergeia Zhigunowa oraz „The Big Leap” Kristofera Rusa.
Paweł Szmaus
Business Development Director, Platige Image
Business Development Director, Platige Image
Z branżą reklamy związany od 20 lat. Ukończył Organizację Produkcji w PWSTIF w Łodzi. Pracował jako producent w agencjach reklamowych (
m.in. DDB) oraz w domach produkcyjnych CutCut, Muddyhill Productions i Digital 35. W tym ostatnim pełnił także funkcję szefa działu produkcji i działu New Business.
W 2018 roku dołączył do Platige Image jako New Business Development Director.
Ponadto zajmuje się wdrażaniem strategii rozwoju Działu Reklamy oraz projektów specjalnych, takich jak koncepcje dla parków rozrywki czy 3D Live Theatre.
Mateusz Borowiecki
Managing Director, Optibuy
Managing Director, Optibuy
Wieloletni praktyk, pasjonat, ekspert branży zakupowej. Ma ponad 15 lat doświadczenia w zarządzaniu międzynarodowymi projektami zakupowymi i konsultingowymi (m.in. w sektorze finansowym, medycznym). To specjalista we wdrożeniach kompleksowych systemów zakupowych oraz narzędzi IT (Ivalua, NextBuy). Zarządzał projektami optymalizacyjnymi na skalę europejską oraz globalną. Swoją wiedzą i doświadczeniem chętnie dzieli się w ramach konferencji branżowych, spotkań, szkoleń, wykładów dla studentów (ALK w Warszawie oraz WSB we Wrocławiu). Jest autorem licznych publikacji dot. zarządzania łańcuchem dostaw.
Dominika Beliniak
COO, Allegro Brand Experience Agency
COO, Allegro Brand Experience Agency
Chief Operating Officer w Allegro Brand Experience Agency. Od 12 lat związana z branżą event marketingową, a wcześniej z konsultingiem. Odpowiedzialna za rozwój agencji, optymalizację procesów oraz zarządzanie projektami. Aktywnie uczestniczy w budowaniu strategii sprzedażowych i zakupowych całej organizacji.
Magister Wydziału Neofilologii, kierunek Filologia Włoska na Uniwersytecie Warszawskim. Absolwentka programu Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego oraz podyplomowych studiów rachunkowości zarządczej i controllingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest członkiem zwyczajnym SAR.
Z zamiłowania do poznawania świata, uczestniczy w polskich i zagranicznych wydarzeniach branżowych. Uwielbia podróże oraz lekturę, przy dobrej aromatycznej kawie.
Beata Burchard
Senior Trade Marketing Manager, Henkel Polska
Senior Trade Marketing Manager, Henkel Polska
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i SGH, germanistka i specjalista ds. zarządzania marką. Od ponad 16 lat doskonali swoje kompetencje menedżerskie i eksperckie w pracy dla międzynarodowych korporacji. Zajmując wysokie stanowiska zarządcze w departamentach marketingu i obsługi klienta zdobyła wszechstronne doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu marką. Prywatnie matka dwójki nastolatków, dzięki którym na codzień doskonali umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
Leszek Wolany
Sound Managing Director, Juice
Sound Managing Director, Juice
W Juice od 2019 roku, odpowiedzialny za zarządzanie studiem dźwiękowym.
Od ponad 10 lat związany z rynkiem komunikacji reklamowej. Pracował w Infinity Group, Max Weber (VMLY&R), zarządzał marketingiem i rozwojem produktu w Szkole Programowania Coders Lab. Zaangażowany we wsparcie rozwoju biznesów technologicznych, mentor w programie pre-akceleracyjnym ReaktorX
Arleta Robinson
Partner & Executive Producer, Lucky Luciano Pictures
Partner & Executive Producer, Lucky Luciano Pictures
Założycielka, partner i executive producer studia produkcyjnego Lucky Luciano Pictures. Ekspert w produkcji materiałów reklamowych i kontentowych. Doświadczona w realizacji filmów w Polsce i zagranicą. Producentka ponad 1000 kampanii w tym również tych nagrodzonych Lwami na festiwalu Cannes Lions i Drums w Portoroż oraz KTRami. Wykładowca media studies i speaker na konferencjach media marketing. Producentka kreatywna z zamiłowaniem do szczegółów, ponieważ #everydetailmatters.
Agenda
26.11.2019
8:30-9:00 - REJESTRACJA / KAWA
9:00-9:30 - Jak kupować, negocjować, wreszcie produkować i nie zwariować.
Marta Macke, Managing Partner i Rafał Karski, Partner Shortlist Consulting
- Meet, share, learn
- Co trzeba wiedzieć, żeby czytać oferty ze zrozumieniem
- Benchmarking czyli diabeł tkwi w szczegółach
9:30-10:00 - Nowoczesne metodyki wytwarzania produktów w świecie digitalowym a procurement
Magdalena Walczak, Scrum Master / Agile Coach i Łukasz Kulesz, Project manager, Isobar
- Czym jest tradycyjne a czym zwinne podejście do wytwarzania digitalowych produktów?
- Agile Software Development Manifesto okiem prokurementu.
- Budowanie nowoczesnych produktów z wysokim zaangażowaniem Klienta
10:00-10:30 - Platformy zakupowe vs. produkcja materiałów marketingowych. Jak dział zakupów może wspierać codzienną pracę marketingu
Mateusz Borowiecki, Managing Director, Optibuy
- Digitalizacja procesów zakupowych- wszyscy o tym mówią, a czy faktycznie coś się zmienia?
- Jak dział zakupów może wspierać codzienną pracę marketingu
- Dlaczego marketing i zakupy powinny grać do jednej bramki
10:30-11:00 - Jak powstają animowane projekty reklamowe
Weronika Mirowska - Business Development Director i Paweł Szmaus, Business Development Director, Platige Image
- Etapy procesu postprodukcji
- Podstawowa postprodukcja off-line, on-line, koloryzacja
- Zaawansowana postprodukcja animacja/VFX – etapy
- Omówienie pozycji kosztorysów
11:00-11:30 - Rabat technologiczny – jak skutecznie oszczędzać budżet marketingowy w obszarze reklamy TV
Sebastian Podrzycki - Country Manager - AdToox
- Jak obniżyć koszty związane z post produkcją i dystrybucją plików emisyjnych reklamy do nadawców TV
- Jak skutecznie, szybko i tanio zmierzyć skuteczność reklamy za pomocą ankiety badania świadomości spontanicznej i wspomaganej
- Jak w pełni automatyczne, samodzielnie przygotować formaty video i in-banner video do emisji w internecie
11:30-12:00 - PRZERWA KAWOWA
12:00-12:30 - Czy mnie słychać? Dźwięk w procesie produkcji reklamowej.
Leszek Wolany, Sound Managing Director, Juice
- Co z tym dźwiękiem, czyli dlaczego ktokolwiek powinien być tym zainteresowany
- Ścieżka dzwiękowa to trochę więcej niż mp3: dialogi, efekty dźwiękowe, muzyka
- Muzyka w produkcji: gotowa, komponowana, wykorzystanie przeboju
- Kosztorysy – jak wygląda proces wyceny produkcji audio.
12:30-13:00 - Automatyzacja i integracja e-commerce z tradycyjnymi narzędziami wsparcia sprzedaży w sektorze retail.
Marek Lis, Chief Project Manager, Happy Endians – Agencja Gutenberg
- jak zwinnie zarządzać i wykorzystywać assety w kanałach offline oraz online
- jak produkować 1000 bannerów w godzinę
- jak tworzyć efektywne kampanie nastawione na sprzedaż.
13:00-13:30 - Cała prawda o kosztorysie eventowym
Dominika Beliniak, COO, Allegro Brand Experience Agency i Beata Burchard, Senior Trade Marketing Manager, Henkel Polska
- Jakie elementy musi zawierać dobrze przygotowana wycena eventu
- Porównanie ofert, cena vs. jakość – jak rzetelnie oceniać kosztorys wielu dostawców
- Gdzie szukać optymalizacji i jakie KPI, poza ceną, stosować przy wyborze agencji
13:30-14:00 - Every detail matters
Arleta Robinson, Partner & Executive Producer, Lucky Luciano Pictures
Przetarg na produkcję TV – detale, które sprawią, że wybierzesz najlepszego podwykonawcę a twój dział marketingu wyprodukuje najlepszy spot reklamowy
14:00-14:30 - Sesja Q&A / Podsumowanie
14:30-16:00 - LUNCH / NETWORKING
Wszystkich uczestników konferencji i prelegentów zapraszamy na lunch oraz networking podczas, którego będą Państwo mieli okazję do dyskusji oraz nawiązanie ciekawych kontaktów.
Prowadzenie
Marta Macke
Managing Partner, SHORTLIST CONSULTING
Managing Partner, SHORTLIST CONSULTING
Założycielka i Managing Partner Shortlist Consulting ma ponad 20-to letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej i business development.
W latach 1995-2012 pracowała w polskich i międzynarodowych strukturach agencji reklamowych, m.in. w Client Service i New Business w Gruppie 66 (dzisiejsze Ogilvy&Mather), Saatchi&Saatchi oraz 15 lat w DDB Group, gdzie jako Business Development Director była odpowiedzialna za strategiczny rozwój spółek.
W 2013 stworzyła pierwszą na rynku firmę skupiającą się na doradztwie przetargowym, wsparciu rozwoju business development i budowaniu relacji klient-agencja.
Jest współinicjatorką procesu integracji środowisk procuremetu, marketingu i komunikacji marketingowej oraz współtwórczynią i organizatorką cyklicznych wydarzeń i konferencji. Prowadzi szkolenia z zakresu postępowań przetargowych i budowania relacji klient-agencja (m.in. w Szkole Strategii Marki przy SKM SAR). Prelegentka na konferencjach zakupowych Forum Zakupy, Polzak, CMO Summit, Marketing Benchmarks Summit.
Arbiter Komisji Etyki Reklamy. Członkini Rady Marek Superbrands. Mentorka w Klubie Mentorek Sieci Przedsiębiorczych Kobiet.
Kiedy nie pracuje spędza czas z rodziną i przyjaciółmi – jeździ na nartach i aktywnie działa w środowisku narciarskim. Była Wice Prezesem Zarządu Warszawskiego Klubu Narciarskiego WKN, współtworzy profil Ski Message, wspierała organizację zawodów No Limit Kasprowy.
Rafał Karski
Partner, SHORTLIST CONSULTING
Partner, SHORTLIST CONSULTING
Partner Shortlist Consulting ma ponad 20-to letnie doświadczenie w marketingu i zarządzaniu.
Swoją karierę rozpoczął w firmie Procter & Gamble w 1994 roku, następnie w latach 2002-2006 zarządzał Działami Marketingu w Opoczno SA i Żywiec Zdrój. Od 2007 roku współtworzył polski oddział Liberty Mutual Insurance, właściciela marki Liberty Direct, gdzie pierwsze dwa lata kierował Działem Marketingu. W latach 2009-2013 pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży i Marketingu, w tym samym czasie kierując Biurem Obsługi Klienta.
W latach 2014-2017 pełnił funkcje Chief Operating Officer i Członka Zarządu Media Impact Polska, spółki z grupy Rignier Axel Springer Jest zdobywcą nagród EFFIE, IPRA Golden World Awards i SABRE Award. Ukończył studia na Politechnice Warszawskiej i MBA na INSEAD we Francji i Singapurze.
Arbiter Komisji Etyki Reklamy.
Prelegent na konferencjach biznesowych. Do Shortlist Consulting dołączył jako wspólnik w 2017 roku https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rafal-karski-z-media-impact-polska-do-shortlist-consulting
Kiedy nie pracuje aktywnie spędza czas z rodziną jeżdżąc na wyprawy offraod’owe, trekkingi czy żeglując. Nie wyobraża sobie zimy bez wyjazdów narciarskich i długich wieczorów nad ciekawą książką.