Tematem przewodnim CMO Summit 2018 jest “Challenge Now – Success Tomorrow”. Podczas konferencji będziemy dyskutowali o roli dyrektora marketingu w firmie i o wyzwaniach stojących dziś przed nim, tak aby zarówno jego firma jak i on sami odnieśli sukces w przyszłości. Prelegenci skoncentrują się na ewoluującej roli marketingu w dynamicznie zmieniającym się cyfrowym świecie, na kompetencjach jakie jutro będą kluczowe, a także poszukamy inspiracji wśród tych, którzy już odnieśli sukces. Odczarujemy popularne ostatnio modne hasła jak Big Data, ROI w mediach i czy warto mówić tylko do młodych.
W drugiej części konferencji zaproszeni goście będą mieli możliwość podczas sesji Speed Dating poznać potencjalnych partnerów i nawiązać nowe kontakty biznesowe. Uczetniczący w CMO Summit 2018 CMOs i Dyrektorzy Marketingu mają szansę odbyć do 6 wstępnie umówionych 15-minutowych spotkań z wiodącymi agencjami komunikacji marketingowej, domami mediowymi i start up’ami uczestniczącymi w programie Google.
A na koniec zaprosimy uczestników na networkingowy koktajl.
Zapraszamy już 14 marca 2018, Campus Warszawa A Google Space.
ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z GALERIĄ ZDJĘĆ Z WYDARZENIA
https://www.facebook.com/media/set/?vanity=ShortlistConsulting&set=a.1649725735114343
Jacek Santorski
Psycholog Biznesu
Jarosław Bachowski
Partner Zarządzający, Egon Zehnder
Marcin Samek
Strategy & Social Media Director, McCann Worldgroup
Piotr Piętka
Prezes Publicis Media Polska
Paweł Goduła
Chief Data Scientist, Netsprint Group
Leszek Kobyliński
Head of Big Data Solutions, Netsprint Group
Anna Natasza Górecka
Strategic Planner, McCann Worldgroup
Monika Bis
Dyrektor Centralnych Zakupów i Administracji, Medicover Polska
Rafał Plutecki
CEO Campus Warsaw a GOOGLE Space
Jacek Olechowski
Prezes w IAA Polska, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, CEO Mediacap S.A., Wice Prezes Polskiej Rady Biznesu
Rafał Jakubowski
Wice Prezes w IAA Polska, Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy, Dyrektor Marketingu Detalicznego, m-Bank
Tadeusz Żórawski
Ekspert ds mediów w IAA Polska, Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy
Paweł Niziński
Partner Goodbrand/CEO BETTER
Agenda
14.03.2018
9:30 - 10:00 - POZYCJA DYREKTORA MARKETINGU W PRZEDSIĘBIORSTWIE ORAZ RELACJE DZ. MARKETINGU Z DOSTAWCAMI USŁUG MARKETINGOWYCH, RAPORT IAA
Gości CMO SUMMIT 2018 powitają Marta Macke i Rafał Karski organizatorzy, partnerzy firmy doradczej Shortlist Consulting, współpracującej przy tworzeniu raportu “Pozycja dyrektora marketingu w przedsiębiorstwie oraz relacje działu marketingu z dostawcami usług marketingowych”
O wynikach raportu opowiedzą przedstawiciele IAA Polska:
– Jacek Olechowski, Prezes w IAA Polska, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, CEO Mediacap S.A., Wice Prezes Polskiej Rady Biznesu
– Rafał Jakubowski, Wice Prezes w IAA Polska. Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy,
Dyrektor Marketingu Detalicznego mBank,
10:00 - 11:00 - MARKETING NA DOBRE I NA ZŁE? Czy powinniśmy się samoograniczać , czego uczyć a czego oduczać ?
Jacek Santorski, Psycholog Biznesu i Paweł Niziński, Partner Goodbrand/CEO BETTER
Prowokacyjna refleksja z perspektywy nagrodzonych noblami odkryć ekonomii behavioralnej i neuronauki. Czy nieracjonalność ludzi , podatność na impulsy i narracje i ich racjonalizację, na których zdarza sie opierać współczesny marketing „rozbroił” ludzi.
Modele otwartego / zamkniętego umysłu jako klucz do rozsądnych zakupów i wyborów?
Wykład o tym jak powstają epidemie , trendy i bańki spekulacyjne zainspirowany bulwersującą książką noblisty , Roberta J.Schillera „Phishing for Phools , The economics of manipulation and deception”.
11:00-11:20 - JAKIEGO CMO SZUKAJĄ DZIŚ FIRMY
Jarosław Bachowski, Partner Zarządzający, Egon Zehnder
– Rola CMO w nowoczesnych firmach wczoraj i dziś,
– Jakich kompetencji szukają dziś firmy?
– CMO – raz klient, a raz zleceniodawca.
11:20 - 11:50 - PRZERWA KAWOWA
11:50-12:10 - TRUTH ABOUT AGING - czyli o efektywnej komunikacji do starzejącego się społeczeństwa.
Marcin Samek, Strategy & Social Media Director i Anna Natasza Górecka, Strategic Planner, McCann Worldgroup
– „Starość” a „starzenie się”, czyli efektywna komunikacja tkwi w szczegółach,
– Prawdy i mity o starszym pokoleniu, czyli jak unikać pułapek stereotypów,
– Polska vs. świat – czyli co nas, Polaków wyróżnia na tle innych społeczeństw? Jaki jest nasz specyficzny „kod starości”?
– Jak w niestereotypowy i efektywny sposób mówić o „starzeniu się”? Kilka rekomendacji dla marketerów i nie tylko.
12:10-12:30 - CZY CMO POWINIEN MYŚLEĆ TYLKO ROI?
Piotr Piętka, CEO, Publicis Media
Przeanalizowanie 21 branż oraz 72 firm z największymi budżetami reklamowymi w Polsce pozwala pokazać pozycję marketingu i rolę CMO w przedsiębiorstwach obecnie.
Tworzenie nowych, często silosowych, struktur w organizacjach i koncentracja na krótkookresowym ROI nie przynosi oczekiwanych rezultatów.
Łatwy biznes się skończył, a firmom coraz trudniej rosnąć gdyż za mało dbają o dobre doświadczenia ludzi z markami na całej Consumer Journey.
Nową szansą dla firm jest wzięcie odpowiedzialności za pełny zakres doświadczeń oferowanych ludziom przez marki. Za to, że doświadczenia te będą odpowiadały na potrzeby ludzi, będą ułatwiały im życie, staną się pełniejsze i bardziej angażujące.
Tak powstaje miejsce dla zupełnie nowego partnera do rozmowy dla CEO każdej firmy – Chief Customer albo Chief Growth Officera. Już nie utożsamianego z wydatkami, ale odpowiedzialnego za relację z człowiekiem na każdym etapie Consumer Journey oraz przynoszącego realny wzrost wartości przedsiębiorstwa w krótkim i długim okresie.
Jak stać się liderem tej transformacji, zbudować swoją pozycję i wartość w firmie? Jak stać się Chief Growth Officerem? W wystąpieniu kilka praktycznych rad jak to osiągnąć.
12:30-12:40 - EWOLUCJA BADAŃ MEDIÓW - CO TO MOŻE ZNACZYĆ DLA MARKETERÓW
Tadeusz Żórawski, Ekspert ds mediów w IAA Polska, Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy
Wprowadzenie do projektu nad badaniem mediów, którego realizacją w 2018 zajęło się IAA Polska, Międzynarodowe Stowarzyszene Reklamy.
12:40-13:30 - LUNCH
13:30-13:50 - TURNING DATA INTO GOLD
Paweł Godula, Chief Data Scientist i Leszek Kobyliński, Head of Big Data Solutions, Netsprint Group
– Z tysiąca użytkowników, którzy codziennie wchodzą na Twoją stronę, mniej niż 10% dochodzi do ostatniego etapu ścieżki konwersji. Pozostałe osoby tracą zainteresowanie i przechodzą do konkurencji.
– Możliwości, które przynosi Machine Learning oraz Sztuczna Inteligencja, odkrywają ukrytą tożsamość tych użytkowników, a następnie pomagają w lepszym dotarciu do nich. Potrzeba tylko paliwa – danych.
– Szacujemy, że większość firm eksploatuje tylko do 5% dostępnego paliwa, a 95% czeka na odkrycie. W jaki sposób to zmienić i od czego zacząć?
13:50-14:10 - CZEGO CMO MOŻE NAUCZYĆ SIĘ OD START-UPów
Rafał Plutecki, CEO Campus Warsaw a GOOGLE Space
14:10-14:30 - ZAKUPY WE WSPÓŁPRACY Z MARKETINGIEM - ofiara, kat czy wybawiciel
Monika Bis, Dyrektor Centralnych Zakupów i Administracji, Medicover
– Dlaczego warto włączać zakupy w proces od samego początku?
– Jak procedury zakupowe mogą wspomóc pracę marketingu?
– Rola analizy rynku i potrzeb w optymalizacji procesu i wyboru
14:30-14:45 - PODSUMOWANIE I TAKE AWAYS
Marta Macke, Managing Partner Shortlist Consulting i Rafał Karski, Partner Shortlist Consulting
14:45-15:00 - PRZERWA KAWOWA
15:00-16:30 - SPEED DATING
“SPEED DATING”
Część CMO Summit 2018, w której uczestniczą również agencje komunikacji marketingowej, pozwalająca gościom, CMOs i Dyrektorom Marketingu poznać potencjalnych partnerów i nawiązać nowe kontakty biznesowe.
SPEED DATING – PRAKTYCZNY WYMIAR KONFERENCJI CMO SUMMIT:
Uczetniczący w CMO Summit goście, CMOs i Dyrektorzy Marketingu mają szansę odbyć do 6 wstępnie umówionych 15-minutowych spotkań z wiodącymi agencjami komunikacji marketingowej, domami mediowymi i start up’ami Google.
Uczestniczące w indywidualnych, merytorycznych spotkaniach agencje komunikacji marketingowej mają szansę nawiązać kontakty i zainteresować klientów swoimi kompetencjami oraz:
– skrócić cykl sprzedaży, inicjując nowe relacje bezpośrednio z decydentami i rozwijając relacje face to face
– zredukować koszty pozyskania nowych klilentów, prezentując swoją ofertę podczas CMO Summit
– osiągnąć nawet do 6-12 miesięcy standardowej sprzedaży w ciągu zaledwie jednego dnia, docierając bezpośrednio do decydentów uczestniczących w CMO Summit i zainteresowanych nawiazaniem relacji z nowymi partnerami biznesowymi
Agencje i domy mediowe zainteresowane szczegółami uczestnictwa zapraszamy do kontaktu: dorota.wojtczak@shortlist.com.pl
16:30-18:00 - KOKTAJL NETWORKINGOWY
Po dniu inspirujących i merytorycznych prelekcji i spotkań organizatorzy zaproszą uczestników na koktajl netoworkingowy.
Będzie to świetna okazja aby podzielić się doświadczeniami i nawiązać ciekawe relacje przy lampce wina.
Prowadzenie
Marta Macke
Managing Partner, Shortlist Consulting
Rafał Karski
Partner, Shortlist Consulting