15.04.2016 Warszawa Galeria Zachęta, Plac Małachowskiego 3

Agenda

O trójkącie dramatycznym – Jacek Santorski – Psycholog Biznesu

Co to jest przetarg i jakie są jego cele – Marta Życińska, CMO PZU

Na czym polega analiza potrzeb i weryfikacja rynku – Marta Kozłowska, Strategic Operations Director CE, Mars

Współpraca zakupów i marketingu – Marta Kozłowska, Strategic Operations Director CE, Mars i Dorota Haller, CMO ASSA Polska

Jak zarządzać projektowo, żeby jakość nie ucierpiała – Maciej Szczechura, Członek Zarządu Getin Noble Bank

Pełna mobilizacja – proces przetargowy w agencji – Piotr Ręczajski, Partner Mama Studio i Krzysztof Mocek, Managing Director Carat Media

Brief, który trafia do agencji – Zuzanna Warowna-Toruńska, Managing Director Ogilvy & Mather i Krzysztof Mocek, Managing Director Carat Media

Brief i de-brief dlaczego są ważne – Marta Czartoryska-Żak, CMO Grupa Wirtualna Polska

Punkt kulminacyjny czyli prezentacja przetargowa oczami klienta i oczami agencji – dyskusja pomiędzy prelegentami

Negocjacje – transparentność kosztorysów – Anna Serwacińska, Procurement Manager Provident Polska i Szymon Walkiewicz, Partner Walk Events

Ewaluacja kryteriów – Zuzanna Warowna-Toruńska, Managing Director Ogilvy & Mather

Feedback dla niewybranych – Joanna Pruszyńska-Witkowska, CEO Headlines Porter Novelli

Blaski i cienie współpracy z klientem wewnętrznym vs komunikacja/relacja z agencjami – Jarosław Wojciechowski-Boruta, Procurement Director / Deputy CFO PLAY

Efekt i Efektywność wyboru i współpracy – Marta Czartoryska-Żak, CMO Grupa Wirtualna Polska

Moderatorzy

Marta Macke

Pitch Consultant Shortlist

Monika Bis

Procurement & Administration Director, Medicover

15.04.2016

Warszawa

Galeria Zachęta

Plac Małachowskiego 3