Agenda
15.04.2016
O trójkącie dramatycznym – Jacek Santorski – Psycholog Biznesu
Co to jest przetarg i jakie są jego cele – Marta Życińska, CMO PZU
Na czym polega analiza potrzeb i weryfikacja rynku – Marta Kozłowska, Strategic Operations Director CE, Mars
Współpraca zakupów i marketingu – Marta Kozłowska, Strategic Operations Director CE, Mars i Dorota Haller, CMO ASSA Polska
Jak zarządzać projektowo, żeby jakość nie ucierpiała – Maciej Szczechura, Członek Zarządu Getin Noble Bank
Pełna mobilizacja – proces przetargowy w agencji – Piotr Ręczajski, Partner Mama Studio i Krzysztof Mocek, Managing Director Carat Media
Brief, który trafia do agencji – Zuzanna Warowna-Toruńska, Managing Director Ogilvy & Mather i Krzysztof Mocek, Managing Director Carat Media
Brief i de-brief dlaczego są ważne – Marta Czartoryska-Żak, CMO Grupa Wirtualna Polska
Punkt kulminacyjny czyli prezentacja przetargowa oczami klienta i oczami agencji – dyskusja pomiędzy prelegentami
Negocjacje – transparentność kosztorysów – Anna Serwacińska, Procurement Manager Provident Polska i Szymon Walkiewicz, Partner Walk Events
Mind the law – kluczowe aspekty prawne, na które MUSISZ zwracać uwagę w umowach NDA i kontraktach oraz waga prawa autorskiego i własności intelektualnej konceptów – Adwokat Joanna Piątkowska
Ewaluacja kryteriów – Zuzanna Warowna-Toruńska, Managing Director Ogilvy & Mather
Feedback dla niewybranych – Joanna Pruszyńska-Witkowska, CEO Headlines Porter Novelli
Blaski i cienie współpracy z klientem wewnętrznym vs komunikacja/relacja z agencjami – Jarosław Wojciechowski-Boruta, Procurement Director / Deputy CFO PLAY
Efekt i Efektywność wyboru i współpracy – Marta Czartoryska-Żak, CMO Grupa Wirtualna Polska
Prowadzenie
Marta Macke
Pitch Consultant Shortlist
Monika Bis
Procurement & Administration Director, Medicover