Minął tydzień od naszej konferencji CMO Summit 2020. Ciągle zbieramy feedback i opinie od uczestników, których podczas tej wyjątkowej, w pełni on-line, edycji, przez 2 dni wydarzenia było 253 os. Bardzo się cieszymy, że opinie zarówno dotyczące warstwy merytorycznej jak i technicznej są bardzo pozytywne. A trzeba przyznać, że pod kątem realizacyjnym było to ogromne wyzwanie, właściwie zrealizowaliśmy dwudniową telewizję. O wyzwaniach produkcji konferencji on-line i podsumowanie swojej prelekcji z #CMOSUMMIT poprosiliśmy Michał Korejba z agencji Allegro Agency, która wsparła nas w organizacji wydarzenia.

Najnowsze wpisy

SHORTLIST TALKS

22 września 2023

Zapraszamy na  SHORTLIST TALKS i bardzo ciekawą rozmowę z Karoliną Ziębińską-Lewandowską, Dyrektorką Muzeum Warszawy, z którą rozmawiamy o roli sztuki i o współpracy między instytucjami kultury i biznesem.

×

Napisz do nas - ChatGPT