Minął tydzień od naszej konferencji CMO Summit 2020. Ciągle zbieramy feedback i opinie od uczestników, których podczas tej wyjątkowej, w pełni on-line, edycji, przez 2 dni wydarzenia było 253 os. Bardzo się cieszymy, że opinie zarówno dotyczące warstwy merytorycznej jak i technicznej są bardzo pozytywne. A trzeba przyznać, że pod kątem realizacyjnym było to ogromne wyzwanie, właściwie zrealizowaliśmy dwudniową telewizję. O wyzwaniach produkcji konferencji on-line i podsumowanie swojej prelekcji z #CMOSUMMIT poprosiliśmy Michał Korejba z agencji Allegro Agency, która wsparła nas w organizacji wydarzenia.

Najnowsze wpisy

SHORTLIST RELACJE – CMO Taks: rozmowa z Dariuszem Maciołkiem, Managing Director – CMO BNP PARIBAS

24 lutego 2021

Zapraszamy na kolejny wywiad z serii CMO Talks w ramach programu SHORTLIST RELACJE. Tym razem, między innymi o odwadze Marta Macke rozmawia z Dariuszem Maciołkiem, Managing Director – CMO BNP Paribas.
O jaką odwagę chodzi? Dowiecie się z rozmowy.
Dowiecie się też wiele o roli sustanability w dzisiejszym marketingu, o roli CMO w organizacji oraz o tym jak ważny jest świadomy marketingowo CEO.
Będzie też kilka zdań o CMO Summit 2021.
ZACHĘCAMY DO OGLĄDANIA.

SHORTLIST RELACJE – CMO Talks: rozmowa z Maciejem Szczechurą, Członkiem Zarządu Rainbow Tours

1 lutego 2021

Zapraszamy na rozmowę z Maciejem Szczechurą, Członkiem Zarządu Rainbow Tours. W tym odcinku ramach cyklu SHORTLIST RELACJE – CMO Talks Marta Macke zapytała naszego gościa m.in. o to:
– jak utrzymać motywację zespołu w czasie gdy biznes kurczy się o 85%, a niepewność się przedłuża – jaka jest waga komunikacji z Klientami w trudnym momencie i z parterami firmy
– jak nie przespać restartu – jak utrzymać się tyle czasu w blokach startowych
oraz oczywiście o sens i potrzebę organizacji takich wydarzeń jak CMO Summit z perspektywy tak doświadczonego managera.