Minął tydzień od naszej konferencji CMO Summit 2020. Ciągle zbieramy feedback i opinie od uczestników, których podczas tej wyjątkowej, w pełni on-line, edycji, przez 2 dni wydarzenia było 253 os. Bardzo się cieszymy, że opinie zarówno dotyczące warstwy merytorycznej jak i technicznej są bardzo pozytywne. A trzeba przyznać, że pod kątem realizacyjnym było to ogromne wyzwanie, właściwie zrealizowaliśmy dwudniową telewizję. O wyzwaniach produkcji konferencji on-line i podsumowanie swojej prelekcji z #CMOSUMMIT poprosiliśmy Michał Korejba z agencji Allegro Agency, która wsparła nas w organizacji wydarzenia.

Najnowsze wpisy

SHORTLIST RELACJE – rozmowa z Pawłem Galą, CEO Wavemaker

20 listopada 2020

Zapraszamy do obejrzenia i wysłuchania rozmowy Marty Macke, Managing Partner Shortlist Consulting z Paweł Gala CEO Wavemaker Poland
. Pretekstem do spotkania była niedawna gala EFFIE Awards, podczas której Wevemaker odebrał nagrodę agencji mediowej roku. Rok temu agencja została agencją 20lecia EFFIE. Wówczas Paweł Gala i Maciej Kawka wspólnie z przedstawicielami agencji reklamowej 20lecia DDB opowiadali podczas jednego ze śniadań eksperckich Shortlist “Procurement Caffee Talks” czy jest konkurs EFFIE i dlaczego jest tak istotny z perspektywy branży marketingowej. Dziś z Pawłem rozmawiamy przede wszystkim o utrzymaniu pozycji lidera i utrzymaniu efektywności w trudnych, covidowych czasach. POLECAMY!

SHORTLIST RELACJE – rozmowa z Małgorzatą Majcher i Szymonem Gutkowskim z agencji DDB

19 listopada 2020

Zapraszamy do obejrzenia i wysłuchania rozmowy Marty Macke, Managing Partner Shortlist Consulting z Małgorzatą Majcher, Strategy&Business Director DDB i Szymonem Gutkowskim
Managing Directorem DDB Warszawa. Pretekstem do spotkania była niedawna gala EFFIE Awards, podczas której DDB odebrało nagrodę agenci reklamowej roku. Rok temu agencja została agencją 20lecia EFFIE i wspólnie z Wavemaker, agencją mediową 20lecia przyjęła zaproszenie do poprowadzenia w ramach śniadań eksperckich Shortlist Procurement Caffee Talks spotkania poświęconego konkursowi EFFIE.

Ale nasza rozmowa nie dotyczyła jedynie efektywności marketingowej.
Dziękujemy za powiew energii i entuzjazmu, ale również za szczerość i po prostu ludzką rozmowę m.in. o efektywności, covidzie, o sile kobiet, tęsknocie do windy oraz oczku.