Minął tydzień od naszej konferencji CMO Summit 2020. Ciągle zbieramy feedback i opinie od uczestników, których podczas tej wyjątkowej, w pełni on-line, edycji, przez 2 dni wydarzenia było 253 os. Bardzo się cieszymy, że opinie zarówno dotyczące warstwy merytorycznej jak i technicznej są bardzo pozytywne. A trzeba przyznać, że pod kątem realizacyjnym było to ogromne wyzwanie, właściwie zrealizowaliśmy dwudniową telewizję. O wyzwaniach produkcji konferencji on-line i podsumowanie swojej prelekcji z #CMOSUMMIT poprosiliśmy Michał Korejba z agencji Allegro Agency, która wsparła nas w organizacji wydarzenia.

Najnowsze wpisy

CMO SUMMIT by Shortlist 2021 – summary

11 czerwca 2021

A brief summary of CMO SUMMIT by Shortlist – 2021:

– 2 days of the event
– 13 speeches
– 13 speakers and panelists in the studio
– 11 on-line speakers and panelists – speakers from Poland, UK, USA and Denmark
– about 200 CMOs / advertisers watching the conference
– over 4.5K views of individual posts
– hundreds of likes and comments