Za nami bardzo ciekawa debata z serii Brand Survival Kit, która dotyczyła marketingu w #newnormal,
W spotkaniu wzięło udział ponad 120 osób! Najważniejsza jednak była merytoryczna dyskusja, która wywiązała się między reprezentantami marketingu i biznesu – w dyskusji prowadzonej przez Marta Macke, Shortlist Consulting i Sławomira Stepniewskiego , CEO Dentsu Aegis Network Polska i CEE , wzięli udział:
prof. Katarzyna Śledziewska z Uniwersytetu Warszawskiego, Maciej Szczechura Rainbow Tours, Karolina Mitraszewska, PhD, Nest Bank, Darek Maciołek , BNP Paribas, Marcin Gruszka, Booksy oraz Pawel Nizinski , Goodbrand/BETTER.
Obejrzyjcie podsumowanie!
https://www.facebook.com/ShortlistConsulting/videos/288677378987226/

Najnowsze wpisy

SHORTLIST RELACJE – CMO talks: rozmowa z Dorotą Haller, CMO Huawei CBG

26 stycznia 2021

Zapraszamy do obejrzenia i wysłuchania rozmowy Marty Macke, Managing Partner Shortlist Consulting z Dorotą Haller, CMO w Huawei CBG o tym jaki był rok 2020, jak polska branża marketingowa radzi sobie w nowej rzeczywistości w porównaniu z innymi rynkami oraz o CMO Summit i o tym dlaczego warto uczestniczyć w tym wydarzeniu.