Za nami bardzo ciekawa debata z serii Brand Survival Kit, która dotyczyła marketingu w #newnormal,
W spotkaniu wzięło udział ponad 120 osób! Najważniejsza jednak była merytoryczna dyskusja, która wywiązała się między reprezentantami marketingu i biznesu – w dyskusji prowadzonej przez Marta Macke, Shortlist Consulting i Sławomira Stepniewskiego , CEO Dentsu Aegis Network Polska i CEE , wzięli udział:
prof. Katarzyna Śledziewska z Uniwersytetu Warszawskiego, Maciej Szczechura Rainbow Tours, Karolina Mitraszewska, PhD, Nest Bank, Darek Maciołek , BNP Paribas, Marcin Gruszka, Booksy oraz Pawel Nizinski , Goodbrand/BETTER.
Obejrzyjcie podsumowanie!
https://www.facebook.com/ShortlistConsulting/videos/288677378987226/

Najnowsze wpisy

CMO SUMMIT by Shortlist 2021 – summary

11 czerwca 2021

A brief summary of CMO SUMMIT by Shortlist – 2021:

– 2 days of the event
– 13 speeches
– 13 speakers and panelists in the studio
– 11 on-line speakers and panelists – speakers from Poland, UK, USA and Denmark
– about 200 CMOs / advertisers watching the conference
– over 4.5K views of individual posts
– hundreds of likes and comments