Za nami bardzo ciekawa debata z serii Brand Survival Kit, która dotyczyła marketingu w #newnormal,
W spotkaniu wzięło udział ponad 120 osób! Najważniejsza jednak była merytoryczna dyskusja, która wywiązała się między reprezentantami marketingu i biznesu – w dyskusji prowadzonej przez Marta Macke, Shortlist Consulting i Sławomira Stepniewskiego , CEO Dentsu Aegis Network Polska i CEE , wzięli udział:
prof. Katarzyna Śledziewska z Uniwersytetu Warszawskiego, Maciej Szczechura Rainbow Tours, Karolina Mitraszewska, PhD, Nest Bank, Darek Maciołek , BNP Paribas, Marcin Gruszka, Booksy oraz Pawel Nizinski , Goodbrand/BETTER.
Obejrzyjcie podsumowanie!
https://www.facebook.com/ShortlistConsulting/videos/288677378987226/

Najnowsze wpisy

CMO SUMMIT 2020 – PODSUMOWANIE ALLEGRO AGENCY

23 października 2020

Minął tydzień od naszej konferencji CMO Summit 2020. Ciągle zbieramy feedback i opinie od uczestników, których podczas tej wyjątkowej, w pełni on-line, edycji, przez 2 dni wydarzenia było 253 os. Bardzo się cieszymy, że opinie zarówno dotyczące warstwy merytorycznej jak i technicznej są bardzo pozytywne. A trzeba przyznać, że pod kątem realizacyjnym było to ogromne wyzwanie, właściwie zrealizowaliśmy dwudniową telewizję. O wyzwaniach produkcji konferencji on-line i podsumowanie swojej prelekcji z #CMOSUMMIT poprosiliśmy Michał Korejba z agencji Allegro Agency, która wsparła nas w organizacji wydarzenia.

CMO SUMMIT 2020

14 października 2020

Za nami CMO Summit 2020, trzecia edycja konferencji skierowanej do CMOs, szefów i szefowych marketingu. Całe wydarzenie odbyło się 14 i 15 października w formacie on-line.
W konferencji wzięły udział 253 osoby, które wysłuchały następujących prezentacji i prelegentów:

GOSPODARKA CYFROWA. JAK NOWE TECHNOLOGIE ZMIENIAJĄ ŚWIAT.
Prof. Katarzyna Śledziewska

CMO W ROLI LIDERA TRANSFORMACJI, CZYLI CO ZROBIĆ ABY PREZES SAM CHCIAŁ ZE MNĄ ROZMAWIAĆ?
Piotr Piętka, co-CEO, Publicis Groupe Polska

DIGITAL BRAND EXPERIENCE, CZYLI EVENTY HYBRYDOWE I ON-LINE JAKO TECHNOLOGICZNY GAME CHANGER
Michał Korejba, Event Creative Director, Allegro Brand Experience i Artur Wyrzykowski, Customer Experience Center Director, ING Polska

PROXIMITY MARKETING – badanie wpływu kampanii online na ruch do offline (POS) – konwersja online-offline
Tomasz Chłodecki, CEO Justtag i Justyna Rusiniak, Senior Digital Communications Manager, Zenith Poland

ZWINNE ORGANIZACJE WYGRYWAJĄ W NIEPEWNYCH CZASACH – AUTOMATYZACJA PROCESÓW I MACHINE LEARNING NA STRAŻY ROZWOJU I ZYSKOWNOŚCI
Rafał Siemasz, Co-Founder i Client Service Director, Brand Oriented

PANEL DYSKUSYJNY IAA Polska
Jacek Olechowski, Prezes Zarządu IAA Polska i jego goście: Agnieszka Sora, CEO GfK Polonia, Maciej Herman, CEO McCornick, Jacek Łowigus, CEO Polsat, Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Polska i CEE

ADDRESSABLE TV – następny krok rozwoju telewizji w Polsce
Michał Buszko, Client Team Leader, Nielsen Media

MODIVO CZYLI JAK SKLEP STACJONARNY STAJE SIĘ FORMATEM PHYGITAL
Dariusz Sobczak, Członek Zarządu, Nanovo

HOW TO SUCCEED AS A CMO TODAY WHEN CHANGE IS A CONSTANT – LOCAL vs GLOBAL
Anette Hasling Jæger, Chief Strategy Officer EMEA, DENTSU

CMO 2025
Robert T. Nowakowski, Partner, Spencer Stuart
Po wysłuchaniu wszystkich prelekcji stworzyliśmy specjalne pokoje wirtualne, w których można się było spotkać z każdym z prezentujących.