21.06.2022 OGŁOSZENIE WYNIKÓW CMO AWARDS

CMO AWARDS to kolejne działanie Shortlist Consulting i Partnerów Strategicznych, które wpisuje się w sekwencję projektów integrujących środowisko Szefów/owych Marketingu, budowanie platformy komunikacji i wymiany doświadczeń pomiędzy liderami marketingu ze wszystkich branż. Jest to cykliczna, coroczna nagroda w ramach której CMO-si wyróżniają ze swojego grona koleżanki/ kolegów marketerów, którzy wdrożyli, lub zainicjowali najlepsze projekty transformacyjne, wzmacniające rolę marketingu jako kontrybutora wzrostu biznesu.

W CMO AWARDS mogą uczestniczyć wszyscy CMOsi/ szefowie marketingu reprezentujący firmy działające na polskim rynku.
Wyróżnikiem konkursu jest mechanizm peer to peer – to sami CMO-si zgłaszają się oraz swoje osiągnięcia, a następnie środowisko, CMO-si nagradzają (głosując) te koleżanki i kolegów, których działania wyróżniły się w minionym roku. Każdy CMO głosuje tylko raz, klasyfikacja prowadzona jest w sześciu kategoriach, przyznawane jest też Grand Prix.

CMO AWARDS 2021 w liczbach

  • Zgłoszenia do CMO Awards przyjmowano w 6 kategoriach konkursowych,
    przyznano również Grand prix
  • Do konkursu przyjęto 39 zgłoszeń we wszystkich kategoriach
  • W zgłoszeniach opisano 21 różnych projektów/wdrożeń

WYNIKI CMO AWARDS 2021

  • 14 nominacji spośród których wyłoniono laureatów
  • 8 laureatów
  • 6 wyróżnień

Rada Ekspertów CMO AWARDS 2021:
Krzysztof Sobieszek, Practice Lead, Business Transformation, Publicis Groupe,
Marcin Bruś, Advertising Director, Allegro.pl,
Rafał Drzewiecki, Head of Global Business Marketing, TikTok,
Anna Gogacz, CEO Allegro Brand Experience
Robert Nowakowski, Partner Spencer Stuart Executive Search,
Anna Sierakowska – Senior Marketing Manager USA & CEE, Delvedeeper,
Justyna Duszyńska – CEO, Httpool,
Adw. Szymon Chmielewski, Dubois i Wspólnicy
Marta Macke, CEO, Shortlist Consulting
Przedstawiciele Partnerów Merytorycznych zasiedli w Radzie Ekspertów konkursu.
Zadaniem Rady Ekspertów było zadbanie żeby zgłoszenia wypełniały założenia CMO Awards. Zadaniem Rady Ekspertów nie był wybór najlepszych zgłoszeń, ani ich ocena.

Partner prawny CMO Awards 2021 – Dubois i Wspólnicy Kancelaria Adwokacko – Radcowska

Harmonogram – pierwsza edycja konkursu CMO Awards rozstrzygnięta We wtorek 21 czerwca ogłoszono wyniki CMO Awards by Shortlist, konkursu do którego zgłaszano projekty
i działania zrealizowane przez CMO-sów/ szefów marketingu w 2021 roku, lub takie których kluczowa część zrealizowana została w 2021 roku. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane były się w okresie od 11 kwietnia do 16 maja 2022. Głosowanie odbywało się  w terminie od 6 czerwca do 16 czerwca.


LAUREACI, NOMINOWANI, WYRÓŻNIENI:

GRAND PRIX

Olga Korolec, Ringier Axel Springer

KATEGORIA Creative innovator

Laureatka:
Dorota Haller, HUAWEI (zgłoszenie: Włącz ochronę oczu)

Nominacja:
Jakub Barzak, Storytel (zgłoszenie: Wyjście poza kategorię książek “czytanych na głos”, oferowanie doświadczeń audio na najwyższym poziomie)

KATEGORIA Digital champion

Laureatka:
Magdalena Budziszewska, T-mobile (zgłoszenie: Technology walk- niezwykłe doświadczenie mające na celu zaprezentowanie portfolio usług ICT T-mobile i nowego obiektu Data Center z wykorzystaniem nowoczesnych form multimedialnych i interaktywnych)

Nominacja:
Patrycius Ziecik, Henkel (zgłoszenie: Henkel LAB – seria krótkich szkoleń produktowych – w stylu Galileo z Pawłem Orleańskim w moderacji, Krystyną Czubówną w narracji z elementami humorystycznymi i edukacyjnymi)

KATEGORIA Commerce master

Laureat:
Jakub Barzak, Storytel (zgłoszenie: Wyjście poza kategorię książek “czytanych na głos”, oferowanie doświadczeń audio na najwyższym poziomie)

Nominacje:
Dorota Haller, HUAWEI (zgłoszenie: Włącz ochronę oczu), oraz
Patrycius Zięcik, Henkel (zgłoszenie: Henkel LAB – seria krótkich szkoleń produktowych – w stylu Galileo z Pawłem Orleańskim w moderacji, Krystyną Czubówną w narracji z elementami humorystycznymi i edukacyjnymi)

KATEGORIA Omnichannel leader

Laureatka:
Olga Korolec, Ringier Axel Springer (zgłoszenie: Historia pięcioletniej transformacji Onetu i konsekwentnego budowania jego wizerunku jako ikony bycia na bieżąco – jak z agregatora treści stać się najbardziej zaufanym medium digitalowym w Polsce)

Nominacja:
Monika Leksowska, KRAMP (zgłoszenie: Odczarowanie polskiego rolnictwa)

KATEGORIA Brand guardian

Laureatki ex aequo:
Dorota Haller, Huawei (zgłoszenie: Włącz ochronę oczu)
Maria Rosa, Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO-Hestia S.A. (zgłoszenie: Ergo Hestia tworzy z polskimi artystami nową strategię komunikacji)
Olga Korolec, Ringier Axel Springer (zgłoszenie: Jak z agregatora newsów stać się najbardziej zaufanym medium digitalowym w Polsce? Historia pięcioletniej transformacji Onetu i konsekwentnego budowania jego wizerunku jako ikony bycia na bieżąco)

KATEGORIA Purpose ambasador

Laureat:
Andrzej Mytych, YOPE (zgłoszenie: #YOPEforGOOD)

Nominacja:
Sabrina Naremska i Agata Kosmal – Veolia (zgłoszenie: Program Mentoringowy Energia Kobiet – wewnętrzny program mentoringowy dla kobiet)

 


Wyróżnienia:

Patricius Ziecik, Henkel
Monika Leksowska, Kramp
Sabrina Naremska i Agata Kosmal, Veolia
Eliza Firkowska, Brown-Forman
Joanna Bujarska, Kravt & Co. Sp. z o.o.
Ewelina Robakowska, Kasa Stefczyka


 

 

Olga Korolec
Ringier Axel Springer

GRAND PRIX
OMNICHANNEL LEADER
BRAND GUARDIAN

Dorota Haller
Huawei

CREATIVE INNOVATOR
BRAND GUARDIAN
NOMINACJA
commerce master

Magdalena Budziszewska
T-Mobile

DIGITAL CHAMPION
NOMINACJA commerce master

Maria Rosa
Ergo Hestia

BRAND GUARDIAN

Jakub Barzak
Storytel

COMMERCE MASTER

Andrzej Mytych
YOPE

PURPOSE AMBASADOR

Patrycjus Zięcik
Henkel

NOMINACJA
(digital champion & commerce master)

Agata Kosmal
VEOLIA

NOMINACJA
(purpose ambasador)

Sabrina Naremska
VEOLIA

NOMINACJA
(purpose ambasador)

Monika Leksowska
KRAMP

NOMINACJA
(omnichannel leader)

Joanna Bujarska
Kravt & Co. Sp. z o.o.

WYRÓŻNIENIE

Eliza Firkowska
Brown Forman

WYRÓŻNIENIE

Ewelina Robakowska
Kasa Stefczyka

WYRÓŻNIENIE

21.06.2022

OGŁOSZENIE WYNIKÓW CMO AWARDS

Partnerzy gali

Partnerzy mediowi