CMO SUMMIT 2019 to kolejna edycja merytorycznej konferencji skierowanej do CMOs i Dyrektorów Marketingu, organizowana przez firmę doradczą Shortlist Consulting we współpracy z IAA Polska.
CMO SUMMIT to wydarzenie ‘by invitation only’ i ‘must be’ dla top managerów marketingu reklamodawców.
Tematem przewodnim CMO Summit 2019 jest “Meet the digital citizens”. Czy spotkaliście się już z hasłami: cyfrowi obywatele lub digital citizenship? Jakie zmiany zaszły w cyfrowych zachowaniach obywateli, konsumentów mediów, marek czy też ‘shopperów’ w naszym kraju na przestrzeni ostatnich lat?
Podczas konferencji będziemy dyskutowali o roli dyrektora marketingu w firmie i o wyzwaniach stojących dziś przed nim w tym kontekście.
Prelegenci skoncentrują się na tym, jak z perspektywy CMO nawigować marką w coraz bardziej złożonym świecie cyfrowym, jak odczytywać i reagować na potrzeby konsumentów w oparciu o dane i technologie, a także omówią coraz bardziej znaczącą rolę e-commerce i wykorzystania nowych narzędzi takich jak influencer marketing czy obecność marki w gaming/esport
Krzysztof Nowakowski
Managing Director & Country Head, Korn Ferry
Agnieszka Sora
Dyrektor Zarządzająca, GFK Polonia
Gabriel Matwiejczyk
Measurement Lead CEE, Facebook
Dagmara Brzezińska-Marcu
Market Director FMCG & Sport, Allegro
Piotr Piętka
CO-CEO, Publicis Groupe Polska
Łukasz Urbański
Business Development Director, Polsat Media
Rafał Masny
Współtwórca Abstrachuje.TV
Rafał Wyszyński
CEO, DataTech Advisory
Nikodem Sarna
Partner, DataTech Advisory
Martin Smith
Strategy Director, Communisis London
André Fläckel
Director Esports, Lagardère Sports Germany GmbH
Jerzy Minorczyk
Dyrektor Generalny, IAA Polska
Agenda
07.05.2019
9:00-9:15 - Powitanie
Marta Macke-Ejchart, Managing Partner Shortlist Consulting; Rafał Karski, Partner Shortlist Consulting; Jerzy Minorczyk, Dyrektor Generalny IAA Polska;
9:15 - 9:45 - Czy będziemy mieli w Polsce bardziej precyzyjny system pozwalający na planowanie i zakup mediów?
Jerzy Minorczyk, Dyrektor Generalny IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy
9:45-10:15 - Measure what matters
Gabriel Matwiejczyk, Measurement Lead CEE Region, Facebook
- Jak znaleźć wspólny mianownik w pomiarze efektywności kampanii?
- Wyzwania w mierzeniu komunikacji marketingowej.
- Wprowadzenie do narzędzi pomiaru Facebook’a.
10:15-10:45 - Znaczenie influencer marketingu we współczesnej komunikacji marek
Łukasz Urbański, Business Development Director, Polsat Media i Rafał Masny, Członek Zarządu, Grupa Abstra
- Czym jest Influencer Marketing?
- Przegląd case studies – 3 do 6 case’ów – lokalne/globalne.
- Synergia kanałów komunikacji (TV + Social Media) – w oparciu o case study: Lepiej Późno Niż Wcale (Polsat)/Lepiej Masny Niż Wcale (Abstra).
- Wnioski & rekomendacje.
10:45-11:15 - Esports: State of the Industry - Trends and Challenges in Commercialization
André Fläckel, Director Esports, Lagardère Sports Germany GmbH
11:15-11:45 - PRZERWA KAWOWA
11:45-12:30 - CMO AD 2019: W morzu wyzwań, na fali zmian?
Piotr Piętka, CO-CEO Publicis Groupe i jego goście
- Interaktywny panel dyskusyjny.
12:30-13:00 - Chief (Digital) Marketing Officer czyli kluczowe kompetencje CMO w erze cyfryzacji
Krzysztof Nowakowski, Managing Director & Country Head, Korn Ferry
- Ewolucja roli CMO i wizja przyszłości.
- CMO w samym sercu rewolucji cyfrowej.
- ‘Best in Class’ CMO w dzisiejszym świecie.
13:00-13:30 - Gdzie w e-commerce kończy się rola działu marketingu, a gdzie zaczyna rola działu sprzedaży?
Dagmara Brzezińska-Marcu, Market Director FMCG & Sport, Allegro
- Jak platformy e-commerce zmieniają sposób myślenia o ścieżce zakupowej konsumenta?
- Jak w związku z tym zaciera się granica między marketingiem i sprzedażą?
- Jak przygotować strategię, która pozwoli na równoczesne budowanie marki i sprzedaży w e-commerce?
13:30-14:30 - LUNCH
14:30-15:00 - Czwarta rewolucja przemysłowa a praktyka marketingowa. Jak wykorzystać potencjał własnych danych i dostępnych technologii?
Rafał Wyszyński, CEO, DataTech Advisory i Nikodem Sarna, Partner, DataTech Advisory
- Czy na pewno rozumiemy gospodarkę cyfrową i jej wpływ na konsumenta
- Jak odczytywać i reagować na potrzeby konsumentów w oparciu o dane i technologie?
- Największe wyzwania, jakie technologia stawia przed marketerami. Wyniki badań.
- Jak tym wyzwaniom sprostać? Praktyczne przykłady.
- Podsumowanie najlepszych praktyk dla marketerów.
15:00-15:30 - Doświadczenie konsumenta i ścieżka zakupowa w świecie cyfrowym – czy zawsze łatwiej, szybciej, przyjemniej?
Agnieszka Sora, Managing Director Poland, GfK
- Jak wygląda doświadczenie konsumenta i jego ścieżka zakupowa w cyfrowym świecie?
- Czy dostępne technologie czynią nasze życie łatwiejszym?
- Omnichanneling i najnowsze trendy konsumenckie oraz ich wpływ na doświadczenie klienta.
- Jakie są oczekiwania nabywców odnośnie kanałów zakupowych?
W jakim stopniu jesteśmy „digital citizens”? - I jak z perspektywy CMO nawigować marką w tym coraz bardziej złożonym świecie cyfrowym? Na te pytania postaram się odpowiedzieć pokazując perspektywę globalną oraz lokalne trendy i insighty.
15:30-16:00 - Behavioral Science for Shopper Innovation
Martin Smith, Strategy Director, Communisis London
- Behavioral science is advancing our ability to understand and change people’s behavior, yet most shopper marketing still follows a traditional ‘claims and messages’ approach.
- Our talk sets out a new way, using 10 powerful triggers of human behavior to create innovations in the shopping journey, prompting shoppers to do more of what a brand needs them to do, in store and beyond.
16:00-16:15 - Podsumowanie
Marta Macke-Ejchart, Managing Partner Shortlist Consulting; Rafał Karski, Partner Shortlist Consulting; Jerzy Minorczyk, Dyrektor Generalny IAA Polska;
16:15-18:00 - NETWORKING
Prowadzenie
Marta Macke-Ejchart
Managing Partner, Shortlist Consulting
Rafał Karski
Partner, Shortlist Consulting
Filmy
Opinie
Wydarzenie, na które sporo osób czeka/dopytuje się czy będzie mogła na nim być. Po jednej edycji to niezła sprawa.
Maciej Szczechura | CMO/COO
Nie mogę się doczekać…w zeszłym roku było inspirująco
Marek Friedman | CMO, Entrepreneur
Fantastyczna robota. Byłem na jednej z wcześniejszych konferencji i to było jedno z lepszych doświadczeń konferencyjnych w PL
Leszek Wolany | Managing Director