CMO = Confront what Matters Or…
Oto motyw przewodni 8mej edycji konferencji
CMO SUMMIT by Shortlist, która odbyła się 25 MAJA w VUFinder Studios
w WFDiF przy ul. Chełmskiej 21 w Warszawie.
📣 Z czym muszą się skonfrontować współcześni top managerowie/managerki marketingu? Co dziś jest ważne i jakie są największe wyzwania?
Co się stanie jeśli się z tymi wyzwaniami nie skonfrontujemy?
Na te pytania w swoich wystąpieniach poszukali odpowiedzi eksperci z takich firm jak m.in. Publicis Groupe Poland, Allegro.pl, Salesforce, Nielsen, Allegro Brand Experience.
📣 Podczas penelu dyskusyjnego rozmawialiśmy z czołowymi CMO próbując odkodawać hasło Confront what Matters Or…
🤝 CMO SUMMIT to także szansa na networking peer-to-peer, bo wreszcie, po dłuższej przerwie, nasze wydarzenie odbyło się w formule stacjonarnej
DO ZOBACZENIA NA CMO SUMMIT CEE już jesienią 2023
Agenda
25.05.2023
9:30 - 10:00 - REJESTRACJA
UWAGA! Ze względu na trwające remonty i budowę linii tramwajowej na Dolnym Mokotowie oraz ograniczoną ilość miejsc parkingowych, rekomendujemy przyjazd taksówką z odpowiednim wyprzedzeniem 🙂
10:00 - 10:10 - POWITANIE I ROZPOCZĘCIE CMO SUMMIT by Shortlist
Marta Macke, CEO Shortlist Consulting
10:10-10:40 - INWERSJA OCZEKIWAŃ, czyli dlaczego konsumenci nie doceniają naszych działań opartych na personalizacji?
Marcin Skrzypek, Brand Engagement Senior Strategist w Saatchi&Saatchi
10:40-11:10 - Wyzwania zmieniającego się krajobrazu cyfrowego i korzyści płynące z wykorzystania danych i rozwiązań typu customer first
Katarzyna Zborowska-Germann, Client Partner Marketing Cloud, SALESFORCE
11:10 - 11:40 - Odkrywanie potencjału AI w organizacji eventów, czyli nowe możliwości dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji
Michał Korejba, Creative Director, Allegro Brand Experience
Maciej "Aman" Amanowicz, Reżyser i Producent Telewizyjny
11:40 - 12:00 - PRZERWA KAWOWA
12:00 - 12:30 - Compressed Commerce - jak zdobywać serca i koszyki konsumentów
Marcin Bruś, Advertising Director, ALLEGRO.PL
12:30 - 13:00 - Precision OOH, czyli jak zmierzyć zasięg reklamy zewnętrznej w czasie rzeczywistym
Bartosz Sieradzki, Investment & Trading Director Publicis Groupe
13:00 - 13:15 - What matters to global marketers: priorytety i wyzwania CMOs w świetle wyników badania Nielsen.
Agnieszka Gosiewska, Managing Director, NIELSEN
13:15 - 14:00 - Panel dyskusyjny: CMO = Confront what Matters Or... - co to oznacza dla top managerów marketingu
Agnieszka Radawiec, CMO OBI
Ewelina Ignaczak, dyrektorka Biura Marketingu i Komunikacji SGB BANK
Artur Gajewski, Chief Marketing, R&D and Quality Officer FOODWELL
Michał Podogrodzki, CMO ALLIANZ
Arkadiusz Gwizdek, Marketing Director ŠKODA
moderacja: Marta Macke, CEO Shortlist Consulting
14:00 - 14:30 - Nieograniczone możliwości dzięki wirtualnej produkcji - promuj swoją markę w sposób innowacyjny i przyjazny środowisku.
Melania Kulczycka, Client Director i Łukasz Tomasz Kołtunowicz - CEO / Executive Producer VUFinder Studios
14:30 - 14:40 - ZAKOŃCZENIE CZĘŚCI PREZENTACYJNEJ CMO SUMMIT 2023
Marta Macke, CEO Shortlist Consulting
14:40 + - NETWORKING + świat wielkiej diody, czyli przetestuj wirtualną produkcję na 160 m2 ekranu ledowego