25.05.2023 VUFINDER STUDIOS , ul. Chełmska 21, hala W, Warszawa

CMO = Confront what Matters Or…
Oto motyw przewodni 8mej edycji konferencji
CMO SUMMIT by Shortlist, która odbyła się 25 MAJA w VUFinder Studios
w WFDiF przy ul. Chełmskiej 21 w Warszawie.

📣 Z czym muszą się skonfrontować współcześni top managerowie/managerki marketingu? Co dziś jest ważne i jakie są największe wyzwania?
Co się stanie jeśli się z tymi wyzwaniami nie skonfrontujemy?
Na te pytania w swoich wystąpieniach poszukali odpowiedzi eksperci z takich firm jak m.in. Publicis Groupe Poland, Allegro.pl, Salesforce, Nielsen, Allegro Brand Experience.

📣 Podczas penelu dyskusyjnego rozmawialiśmy z czołowymi CMO próbując odkodawać hasło Confront what Matters Or…

🤝 CMO SUMMIT to także szansa na networking peer-to-peer, bo wreszcie, po dłuższej przerwie, nasze wydarzenie odbyło się w formule stacjonarnej

DO ZOBACZENIA NA CMO SUMMIT CEE już jesienią 2023

Agenda

25.05.2023

9:30 - 10:00 - REJESTRACJA

UWAGA! Ze względu na trwające remonty i budowę linii tramwajowej na Dolnym Mokotowie oraz ograniczoną ilość miejsc parkingowych, rekomendujemy przyjazd taksówką z odpowiednim wyprzedzeniem 🙂

10:00 - 10:10 - POWITANIE I ROZPOCZĘCIE CMO SUMMIT by Shortlist

Marta Macke, CEO Shortlist Consulting

10:10-10:40 - INWERSJA OCZEKIWAŃ, czyli dlaczego konsumenci nie doceniają naszych działań opartych na personalizacji?

Marcin Skrzypek, Brand Engagement Senior Strategist w Saatchi&Saatchi

10:40-11:10 - Wyzwania zmieniającego się krajobrazu cyfrowego i korzyści płynące z wykorzystania danych i rozwiązań typu customer first

Katarzyna Zborowska-Germann, Client Partner Marketing Cloud, SALESFORCE

11:10 - 11:40 - Odkrywanie potencjału AI w organizacji eventów, czyli nowe możliwości dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji

Michał Korejba, Creative Director, Allegro Brand Experience
Maciej "Aman" Amanowicz, Reżyser i Producent Telewizyjny

11:40 - 12:00 - PRZERWA KAWOWA

12:00 - 12:30 - Compressed Commerce - jak zdobywać serca i koszyki konsumentów

Marcin Bruś, Advertising Director, ALLEGRO.PL

12:30 - 13:00 - Precision OOH, czyli jak zmierzyć zasięg reklamy zewnętrznej w czasie rzeczywistym

Bartosz Sieradzki, Investment & Trading Director Publicis Groupe

13:00 - 13:15 - What matters to global marketers: priorytety i wyzwania CMOs w świetle wyników badania Nielsen.

Agnieszka Gosiewska, Managing Director, NIELSEN

13:15 - 14:00 - Panel dyskusyjny: CMO = Confront what Matters Or... - co to oznacza dla top managerów marketingu

Agnieszka Radawiec, CMO OBI
Ewelina Ignaczak, dyrektorka Biura Marketingu i Komunikacji SGB BANK
Artur Gajewski, Chief Marketing, R&D and Quality Officer FOODWELL
Michał Podogrodzki, CMO ALLIANZ
Arkadiusz Gwizdek, Marketing Director ŠKODA
moderacja: Marta Macke, CEO Shortlist Consulting

14:00 - 14:30 - Nieograniczone możliwości dzięki wirtualnej produkcji - promuj swoją markę w sposób innowacyjny i przyjazny środowisku.

Melania Kulczycka, Client Director i Łukasz Tomasz Kołtunowicz - CEO / Executive Producer VUFinder Studios

14:30 - 14:40 - ZAKOŃCZENIE CZĘŚCI PREZENTACYJNEJ CMO SUMMIT 2023

Marta Macke, CEO Shortlist Consulting

14:40 + - NETWORKING + świat wielkiej diody, czyli przetestuj wirtualną produkcję na 160 m2 ekranu ledowego

25.05.2023

VUFINDER STUDIOS

ul. Chełmska 21, hala W, Warszawa