06.06.2024 Warszawa META Event Space , Rondo ONZ 1

ZOBACZ RELACJĘ Z 10tej EDYCJI CMO SUMMIT

 

 

CMO SUMMIT – CODE FOR GROWTH to 10ta już edycja z cyklu CMO SUMMIT, konferencji merytorycznych skierowanych do osób zarządzających działami marketingu, komunikacji, commerce, e-commerce, mediów w firmach i korporacjach reklamodawców.

6 czerwca 2024 zaprosiliśmy naszych gości do Przestrzeni META, mieszczącego się przy siedzibie META w Rondo 1 w Warszawie.

Na scenie konferencji zobaczyliśmy prelegentów z takich firm jak META, Publicis Groupe, Allegro.pl, Proxi Cloud, TVN Media, Gazeta.pl, GPD Film Studio, Allegro Brand Experience oraz organizacji branżowych SPR (Stowarzyszenie Producentów Reklamowych) i POR (Polska Organizacja Reklamodawców)

 

Agnieszka Jędrasik

Senior Business Science & Strategy Manager
Starcom (Publicis Groupe)

Kamil Kołak

Communications & Business Director
Zenith (Publicis Groupe)

Joanna Paniatowska

Head of B2B Communication strategy
TVN Warner Bros. Discovery

Aleksandra Przeździecka

Senior Director Advertising and Strategic Partnerships
TVN Warner Bros. Discovery

Mateusz Chołuj

CEO
Proxi.cloud

Adam Nowakowski

Creative Agency Partner CEE
META

Marta Piotrowska

Group Director of Media & AI & Mar-Tech
Allegro

Anita Gwizdek

Senior Marketing Manager
The Lorenz Bahlsen Snack World

Anna Błażejewska

Client Service Director
GPD Film Studio

Małgorzata Wierzbicka

Ominichannel Director
MACZFIT

Katarzyna Meissner

Dyrektor Zarządzająca Obszar Komunikacji i Marketingu
VELOBANK

Agnieszka Radawiec

CMO
OBI

Patrycja Venulet

CMO
Domino's Pizza

Krzysztof Ziewiec

Dyrektor Marketingu i PR
BLIK

Sylwia Olczak

Wicenaczelna ds. Wielokanałowości
Gazeta.pl

Helena Szczuka-Kalenský

Kierowniczka Działu Komunikacji i Promocji
Avalon

Urszula Pietraszek

Communication Manager
Allegro Brand Experience

Magdalena Jędrusiak

Creative Director
Allegro Brand Experience

Adam Puchalski

Regional Growth Lead
ALEPH

Kuba Kossut

CEO
Adlook

Mateusz Jędrocha

VP of Branding Solutions
Adlook

Arleta Robinson

Prezeska
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych

Tomasz Dławichowski

Wiceprezes
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych

Marta Macke

CEO
Shortlist Consulting

Agenda

06.06.2024

8:30 - 9:30 - REJESTRACJA I KAWA

Ważne informacje dla uczestników:

Ze względu na procedurę rejestracji w budynku Rondo 1 bardzo prosimy o zabranie dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz przybycie na miejsce z odpowiednim wyprzedzeniem.

Rekomendujemy dojazd taksówką lub komunikacją miejską (przy budynku Rondo 1 znajduje się stacja metra linii M2, przystanek tramwajowy linii 4, 15, 17, 18, 35, 36, 37 oraz przystanek autobusowy linii 107, 111, 116, 128, 171, 175, 180, 503)

9:30 - 9:45 - ROZPOCZĘCIE CMO SUMMIT - Sala Główna

Marta Macke, CEO w Shortlist Consulting

09:45 - 10:05 - AI in advertising. What does it change? What does it not change?

Adam Nowakowski, Creative Agency Partner CEE w META

10:05 - 10:35 - Retail Media First Future

Marta Piotrowska, Group Director of Media & AI & Mar-Tech w Allegro.pl

10:35 - 11:05 - Podróż do wzrostu: od efektywnego budowania zasięgu komunikacji (Cross-media Reach) po skuteczne dotarcie reklamy (Attention).

Agnieszka Jędrasik, Senior Business Science & Strategy Manager w Starcom (Publicis Groupe)
Kamil Kołak, Communications & Business Director w Zenith (Publicis Groupe)

11:05 - 11:25 - Siła użytkowników vs. algorytmy platform. Co by było, gdybyśmy serwowali czytelnikom tylko to, co NAPRAWDĘ chcą oglądać?

Sylwia Olczak, Wicenaczelna ds. Wielokanałowości w Gazeta.pl

11:25 - 11:55 - PRZERWA KAWOWA

11:55 - 12:15 - Fast content, nowa technologia i ESG. 3 kluczowe elementy rewolucji w branży produkcji filmów reklamowych.

Arleta Robinson, Prezeska Zarządu Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
Tomasz Dławichowski, Wiceprezes Zarządu Stowarzyszenia Producentów Reklamowych

12:15 - 12:35 - Czas to pieniądz - jak skrócenie procesu produkcji i wykorzystanie nowoczesnych technologii może dać szanse marce na wzrost.

Anna Błażejewska, Client Service Director w GPD Film Studio
Anita Gwizdek, Senior Marketing Manager w The Lorenz Bahlsen Snack World

12:35 - 12:55 - From screen to stream – nadchodzi platforma Max

Aleksandra Przeździecka, Senior Director Advertising and Strategic Partnerships w TVN Warner Bros. Discovery
Joanna Poniatowska, Head of B2B Communication strategy w TVN Warner Bros. Discovery

Prowadzenie: Marta Macke, CEO w Shortlist Consulting

12:55 - 13:15 - "Data-driven CMO. Jak pływać w morzu danych i nie utonąć?"

Mateusz Chołuj, CEO w Proxi.cloud
Data Driven Marketing Director t.b.c.

13:15 - 14:15 - LUNCH

14:15 - 14:45 - Widoczność i niewidoczność w marketingu. Inkluzywność w praktyce.

Helena Szczuka-Kalenský, Kierowniczka Działu Komunikacji i Promocji w Fundacji Avalon
Urszula Pietraszek, Communications Manager w Allegro Brand Experience
Magdalena Jędrusiak, Creative Director w Allegro Brand Experience

14:45 - 15:05 - Zmaksymalizuj tempo wzrostu – wykorzystaj potencjał mniejszych i komplementarnych kanałów marketingowych.

Adam Puchalski, Regional Growth Lead w ALEPH

15:05 - 15:20 - Czy w reklamie digital etyka może iść w parze z efektywnością? Porównanie taktyk zakupowych w świecie bez cookies.

Kuba Kossut, CEO w Adlook
Mateusz Jędrocha, VP of Branding Solutions w Adlook

15:20 - 16:00 - & what is your Code For Growth? - panel dyskusyjny i perspektywa CMO

Małgorzata Wierzbicka, Ominichannel Director w MACZFIT
Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszar Komunikacji i Marketingu w VELOBANK
Agnieszka Radawiec, CMO w OBI
Patrycja Venulet, CMO w Domino’s Pizza
Krzysztof Ziewiec, Dyrektor Marketingu i PR w BLIK

Prowadzenie Marta Macke, CEO w Shortlist Consulting

16:00 - ZAKOŃCZENIE CZĘŚCI PRELEKCYJNEJ

Marta Macke, CEO w Shortlist Consulting

8:30 - 17:00 - Networking

Przez cały dzień konferencji zapraszamy do sali “EXPERIENCE”, gdzie na gości czeka na Państwa demonstracja okularów Quest 3 by META

Podczas CMO SUMMIT będzie można również spotkać się z przedstawicielami firm, z których eksperci występowali na scenie CMO SUMMIT, tj. Publicis Groupe, Allegro.pl, Proxi Cloud, META, Gazeta.pl, TVN Media, Allegro Brand Experience,  Aleph, GPD Film Studio czy Stowarzyszenie Producentów Reklamowych

Oczywiście ważnym aspektem CMO SUMMIT jest networking z top managerami i managerkami marketingu biorącymi udział w konferencji

06.06.2024

Warszawa

META Event Space

Rondo ONZ 1