ZOBACZ RELACJĘ Z 10tej EDYCJI CMO SUMMIT
CMO SUMMIT – CODE FOR GROWTH to 10ta już edycja z cyklu CMO SUMMIT, konferencji merytorycznych skierowanych do osób zarządzających działami marketingu, komunikacji, commerce, e-commerce, mediów w firmach i korporacjach reklamodawców.
6 czerwca 2024 zaprosiliśmy naszych gości do Przestrzeni META, mieszczącego się przy siedzibie META w Rondo 1 w Warszawie.
Na scenie konferencji zobaczyliśmy prelegentów z takich firm jak META, Publicis Groupe, Allegro.pl, Proxi Cloud, TVN Media, Gazeta.pl, GPD Film Studio, Allegro Brand Experience oraz organizacji branżowych SPR (Stowarzyszenie Producentów Reklamowych) i POR (Polska Organizacja Reklamodawców)
Agnieszka Jędrasik
Senior Business Science & Strategy Manager
Starcom (Publicis Groupe)
Kamil Kołak
Communications & Business Director
Zenith (Publicis Groupe)
Joanna Paniatowska
Head of B2B Communication strategy
TVN Warner Bros. Discovery
Aleksandra Przeździecka
Senior Director Advertising and Strategic Partnerships
TVN Warner Bros. Discovery
Mateusz Chołuj
CEO
Proxi.cloud
Adam Nowakowski
Creative Agency Partner CEE
META
Marta Piotrowska
Group Director of Media & AI & Mar-Tech
Allegro
Anita Gwizdek
Senior Marketing Manager
The Lorenz Bahlsen Snack World
Anna Błażejewska
Client Service Director
GPD Film Studio
Małgorzata Wierzbicka
Ominichannel Director
MACZFIT
Katarzyna Meissner
Dyrektor Zarządzająca Obszar Komunikacji i Marketingu
VELOBANK
Agnieszka Radawiec
CMO
OBI
Patrycja Venulet
CMO
Domino's Pizza
Krzysztof Ziewiec
Dyrektor Marketingu i PR
BLIK
Sylwia Olczak
Wicenaczelna ds. Wielokanałowości
Gazeta.pl
Helena Szczuka-Kalenský
Kierowniczka Działu Komunikacji i Promocji
Avalon
Urszula Pietraszek
Communication Manager
Allegro Brand Experience
Magdalena Jędrusiak
Creative Director
Allegro Brand Experience
Adam Puchalski
Regional Growth Lead
ALEPH
Kuba Kossut
CEO
Adlook
Mateusz Jędrocha
VP of Branding Solutions
Adlook
Arleta Robinson
Prezeska
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych
Tomasz Dławichowski
Wiceprezes
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych
Marta Macke
CEO
Shortlist Consulting
Agenda
06.06.2024
8:30 - 9:30 - REJESTRACJA I KAWA
Ważne informacje dla uczestników:
Ze względu na procedurę rejestracji w budynku Rondo 1 bardzo prosimy o zabranie dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz przybycie na miejsce z odpowiednim wyprzedzeniem.
Rekomendujemy dojazd taksówką lub komunikacją miejską (przy budynku Rondo 1 znajduje się stacja metra linii M2, przystanek tramwajowy linii 4, 15, 17, 18, 35, 36, 37 oraz przystanek autobusowy linii 107, 111, 116, 128, 171, 175, 180, 503)
9:30 - 9:45 - ROZPOCZĘCIE CMO SUMMIT - Sala Główna
Marta Macke, CEO w Shortlist Consulting
09:45 - 10:05 - AI in advertising. What does it change? What does it not change?
Adam Nowakowski, Creative Agency Partner CEE w META
10:05 - 10:35 - Retail Media First Future
Marta Piotrowska, Group Director of Media & AI & Mar-Tech w Allegro.pl
10:35 - 11:05 - Podróż do wzrostu: od efektywnego budowania zasięgu komunikacji (Cross-media Reach) po skuteczne dotarcie reklamy (Attention).
Agnieszka Jędrasik, Senior Business Science & Strategy Manager w Starcom (Publicis Groupe)
Kamil Kołak, Communications & Business Director w Zenith (Publicis Groupe)
11:05 - 11:25 - Siła użytkowników vs. algorytmy platform. Co by było, gdybyśmy serwowali czytelnikom tylko to, co NAPRAWDĘ chcą oglądać?
Sylwia Olczak, Wicenaczelna ds. Wielokanałowości w Gazeta.pl
11:25 - 11:55 - PRZERWA KAWOWA
11:55 - 12:15 - Fast content, nowa technologia i ESG. 3 kluczowe elementy rewolucji w branży produkcji filmów reklamowych.
Arleta Robinson, Prezeska Zarządu Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
Tomasz Dławichowski, Wiceprezes Zarządu Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
12:15 - 12:35 - Czas to pieniądz - jak skrócenie procesu produkcji i wykorzystanie nowoczesnych technologii może dać szanse marce na wzrost.
Anna Błażejewska, Client Service Director w GPD Film Studio
Anita Gwizdek, Senior Marketing Manager w The Lorenz Bahlsen Snack World
12:35 - 12:55 - From screen to stream – nadchodzi platforma Max
Aleksandra Przeździecka, Senior Director Advertising and Strategic Partnerships w TVN Warner Bros. Discovery
Joanna Poniatowska, Head of B2B Communication strategy w TVN Warner Bros. Discovery
Prowadzenie: Marta Macke, CEO w Shortlist Consulting
12:55 - 13:15 - "Data-driven CMO. Jak pływać w morzu danych i nie utonąć?"
Mateusz Chołuj, CEO w Proxi.cloud
Data Driven Marketing Director t.b.c.
13:15 - 14:15 - LUNCH
14:15 - 14:45 - Widoczność i niewidoczność w marketingu. Inkluzywność w praktyce.
Helena Szczuka-Kalenský, Kierowniczka Działu Komunikacji i Promocji w Fundacji Avalon
Urszula Pietraszek, Communications Manager w Allegro Brand Experience
Magdalena Jędrusiak, Creative Director w Allegro Brand Experience
14:45 - 15:05 - Zmaksymalizuj tempo wzrostu – wykorzystaj potencjał mniejszych i komplementarnych kanałów marketingowych.
Adam Puchalski, Regional Growth Lead w ALEPH
15:05 - 15:20 - Czy w reklamie digital etyka może iść w parze z efektywnością? Porównanie taktyk zakupowych w świecie bez cookies.
Kuba Kossut, CEO w Adlook
Mateusz Jędrocha, VP of Branding Solutions w Adlook
15:20 - 16:00 - & what is your Code For Growth? - panel dyskusyjny i perspektywa CMO
Małgorzata Wierzbicka, Ominichannel Director w MACZFIT
Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszar Komunikacji i Marketingu w VELOBANK
Agnieszka Radawiec, CMO w OBI
Patrycja Venulet, CMO w Domino’s Pizza
Krzysztof Ziewiec, Dyrektor Marketingu i PR w BLIK
Prowadzenie Marta Macke, CEO w Shortlist Consulting
16:00 - ZAKOŃCZENIE CZĘŚCI PRELEKCYJNEJ
Marta Macke, CEO w Shortlist Consulting
8:30 - 17:00 - Networking
Przez cały dzień konferencji zapraszamy do sali “EXPERIENCE”, gdzie na gości czeka na Państwa demonstracja okularów Quest 3 by META
Podczas CMO SUMMIT będzie można również spotkać się z przedstawicielami firm, z których eksperci występowali na scenie CMO SUMMIT, tj. Publicis Groupe, Allegro.pl, Proxi Cloud, META, Gazeta.pl, TVN Media, Allegro Brand Experience, Aleph, GPD Film Studio czy Stowarzyszenie Producentów Reklamowych
Oczywiście ważnym aspektem CMO SUMMIT jest networking z top managerami i managerkami marketingu biorącymi udział w konferencji