Przed nami kolejna edycja CMO SUMMIT by Shortlist – tym razem pod hasłem przewodnim MARKETING GAME CHANGERS
25 czerwca 2025 spotkamy się w Przestrzeni META na 12 edycji konferencji merytorycznej skierowanej do osób zarządzających działami marketingu, komunikacji, commerce, e-commerce, mediów w firmach i korporacjach reklamodawców.
25 czerwca będzie dniem pełnym inspiracji, trendów i spotkań w gronie top managerów i managerek marketingu, ekspertów branży komunikacji marketingowej, prawdziwych marketing game changerów!
Nie czekaj ZAREJESTRUJ SIĘ już dziś!
Agenda
25.06.2025
08:30 - 09:30 - Rejestracja gości, kawa, networking w gronie top managerek/managerów marketingu
09:30 - 11:55 - BLOK 1 MARKETING GAME CHANGERS
puls konsumenta, retail media, digital marketing in-house
Prowadzenie: Marta Macke, CEO Shortlist Consulting, reklamiara.pl
9:30 - 9:45 - Rozpoczęcie CMO SUMMIT
Marta Macke, CEO Shortlist Consulting, reklamiara.pl
9:45 - 10:15 - Nie tylko dla wybranych. Jak Europejski Akt o Dostępności zmienia komunikację
Allegro Brand Experience i Fundacja Avalon
10:15 - 10:45 - In-Pulse: Marketing bez iluzji.
Tylko realne decyzje, realne dane, realni konsumenci, bo trzymamy rękę na pulsie polskiego konsumenta
In-Pulse (powered by Żabka & Stagwell)
10:45 - 11:05 - Retail Media In-store:
przyszłość reklamy w fizycznym punkcie sprzedaży dzięki nośnikom cyfrowym i danym retailera.
Łukasz Wiśniewski, CGO Retail Media Nanovo
11:05 - 11:35 - Yes, you "Cannes"! Jak CMO napędzają sukces marek z retail media.
Marcin Bruś, Director Group Advertising ALLEGRO
11:35 - 11:55 - Jak mieć dużo lepsze kampanie mediowe za dużo mniejsze pieniądze?
Paweł Kuczma, CEO Pure Play
11:55 - 12:25 - PRZERWA KAWOWA
12:25 - 14:30 - BLOK 2 MARKETING GAME CHANGERS
targetowanie, advertising, platformy, messaging
Prowadzenie: Marta Macke, CEO Shortlist Consulting, reklamiara.pl
12:25 - 12:45 - Od fikcyjnych person do realnych intencji - jak zmienia się targetowanie w 2025 roku.
Bartosz Nowak, VP of Sales ADLOOK
12:45 - 13:15 - Jak stworzyć content i komunikację dla produktu w fazie jego developmentu.
Michał Cieciak, Growth Director GPD
Jan Grodecki, Digital Strategy Director GPD
13:15 -13:45 - Virtual First! XR Studio - Optymalna Kreacja
Wiktor Przeorski, Production Business Development Director, TVN Warner Bros. Discovery
Michał Malinowski, Creative and Technology XR Studio Manager , TVN Warner Bros. Discovery
13:45 - 14:05 - WhatsApp - odblokuj potencjał biznesowy dzięki płatnym wiadomościom
Krzysztof Sobieszek, Agency Partner META
14:05 - 14:30 - Pitch Master czyli Perfect Pitch jako Marketing i Business Game Changer
Marta Macke, CEO Shortlist Consulting, reklamiara.pl
14:30 - 16:30 - LUNCH i networking