Wśród prelegentów – ekspertów gościliśmy:
– Anię Jakubowski, która w motywującym wystąpieniu otwierającym wydarzenie mówiła o tym, że “It’s in the HOW – Partnership through Engagement”
– Agatę Małkowską-Szozdę, szefową redakcyjnego działu reklama, marketing, pr magazynu PRESS, która w rozmowie z Martą Macke, Pitch Consultant Shortlist opowiadała jak to było “Dawno, dawno temu, czyli o tym jak zmienia się rzeczywistość przetargowa na przestrzeni lat”
– Zuzannę Warowną-Toruńska, Managing DIrector Ogilvy & Mather, Annę Serwacińską, Procurement Manager Provident Polska, Michała Podogrodzkiego, Dyrektora Marketingi Alianz Polska i Marcina Maja, CEO OS3, którzy dyskutowali o tym “Co nas gubi w procesie – rzecz o niedoprecyzowaniach, które niosą za sobą zgubne skutki dla klienta i agencji”
– Agnieszkę Kosik, CEO MediaCom, Piotra Piętkę, CEO Publicis Media Group, Stanisława Janowskiego, Managing Director Polsat Media i Aleksandra Śmigielskiego, Dyrektora Marketingu Boehringer Ingelheim, którzy w krzyżowym ogniu pytań Jacka Dzięcielaka, CEO Double Check opowiadali o “Tyglu mediowym”
– Annę Tomczyk, Purchasing Category Manager Grupy Żywiec, Arletę Robinson, Managing Partner Lucky Luciano Pictures, Annę Green, Head of Production, Grey i Kacpra Sawickiego, Executive Producer Papaya Films, którzy rozmawiali o “Trójkącie produkcyjnym – kamera, akcja, cięcie”
– Rafała Barana, CEO Bridge2Fun i Piotra Góreckiego, CEO Directors, którzy rozmawiali o “Dylematach dobrych, ale mniej znanych agencji czyli jak dostać się to procesu i przetrwać”
– Dorotę Bratowską-Świacką, Group Marketing Director, Promedica, Weronikę Szwarc-Bronikowską, CEO MediaPeople, Marcina Wociala, Procurement Play i Grzegorza Markowskiego, Partnera CPC, którzy dyskutowali o roli agencji “Dostawca/podwykonawca czy partner/doradca”
Całość przygotowały i prowadziły Marta Macke, Pitch Consultant Shortlist i Monika Bis, Procurement & Administration Director Medicover