Za nami kolejna edycja CMO Summit by Shortlist, konferencji skierowanej do CMOs i Dyrektorów Marketingu i top managerów marketingu, reklamodawców, organizowanej przez Shortlist Consulting.
CMO Summit by Shortlist to wydarzenie „by invitation only” i „must be” dla top managerów marketingu i reklamodawców. Podczas poprzednich edycji mieliśmy przyjemność gościć CMOs zarządzających marketingiem ponad 200 firm oraz wysłuchać kilkudziesięciu prelegentów, wybitnych ekspertów z Polski i ze świata. Za nami już 4 edycje CMO Summit Polska i 1 edycja CMO Summit CEE.
Tematem przewodnim CMO Summit 2022 było “DIGITAL MATURITY”.
Zapraszamy do zobaczenia krótkiej relacji i poczucia energii wydarzenia:
https://www.youtube.com/watch?v=W7hRmyKWpsg&t=46s
Marcin Bruś
Advertising Director
ALLEGRO.pl
Maciej Szamowski
Brand Strategy Lead na Europę Centralną
TikTok
Anna Sierakowska
Senior Marketing Manager USA & CEE
DELVE
Michał Wrąbel
Senior Data Scientist
DELVE
Krzysztof Sobieszek
Business Transformation Practice Lead
PUBLICIS Groupe
Katarzyna Zborowska-Germann
Client Partner Marketing Cloud Solutions
SALESFORCE
Artur Jastrzębski
Chief Data Officer
USP Zdrowie
Piotr Piętka
CEO
Publicis Groupe Poland, Ukraine, Baltics
Paulina Rekosz
Director of Brand & Customer Experience,
T-Mobile Polska
Robert Nowakowski
Partner
Spencer Stuart, Executive Search
Magdalena Budziszewska
Head of Marketing B2B & Business Operations,
T-Mobile Biznes Polska
Mirosław Jędrych
Cyber Security Advisory Team Leader
T-Systems Polska
Filip Dawid
Head of Content & Technology
Leo Burnett Warszawa, Publicis Groupe
Bartosz Malinowski
Regional President CEE,MEA & APAC
ADFORM
Paweł Niziński
CEO
better
Partner Central and Eastern EuropePartner Central and Eastern Europe, Goodbrand
Susanna Romantsova
Equality, Diversity & Inclusion Leader
IKEA
Rafał Jakubowski
Marketing Director
mBank S.A. (Commerzbank)
Maciej Lissowski
Member Of The Management Board
indaHash
Michał Korejba
Event Creative Director
Allegro Brand Experience Agency
Adam Nowakowski
Creative Agency Partner CEE
META
Michał Michałowski
Client Partner
Stream Space
PROWADZENIE:
Marta Macke
CEO
Shortlist Consulting, CMO Summit & CMO Awards, Reklamiara.pl
Agenda
Dzień 1 – 10.05.2022
9:30-9:40 - Otwarcie CMO Summit
Marta Macke, CEO, Shortlist Consulting, CMO Summit & CMO Awards, Reklamiara.pl
9:40-10:10 - Maszyny w służbie marketingu czyli wartość biznesowa z marketing automation
Krzysztof Sobieszek, Business Transformation Practice Lead, Publicis Groupe + Katarzyna Zborowska-Germann, Client Partner Marketing Cloud Solutions, Salesforce + Artur Jastrzębski, Chief Data Officer, USP Zdrowie
Panel ekspertów bazujący na inspirujących case study
Konkretne zagadnienia takie jak wartość biznesowa, poziom skomplikowanie wdrożeń, niezbędne kompetencje, etc.
Interaktywna forma dyskusji z publicznością
10:10-10:40 - Kompetencje, które każdy CMO powinien zbudować już dziś by nadążyć za cyfrowym klientem.
Anna Sierakowska, Senior Marketing Manager USA & CEE, DELVE i Michał Wrąbel, Senior Data Scientist DELVE
Jak transformacja cyfrowa zmienia pozycję marketingu i CMO w firmie?
Jak marketing cyfrowy wykorzystujący dane i technologie zmienia biznes? – Przykłady działań marketingowych, które miały spektakularne przełożenie na wyniki biznesowe?
Czy CMO to przyszły Chief Digital Officer? Perspektywy dla rozwoju kariery Liderów Marketingu w świecie cyfrowych możliwości
10:40-11:10 - Metaverse - halo, czy tu przyszłość?
Michał Korejba, Event Creative Director, Allegro Brand Experience Agency, Adam Nowakowski Creative Agency Partner CEE, META, Michał Michałowski Client Partner, Stream Space
Dokąd zmierza świat spotkań i brand experience? Poznaj najnowsze trendy i inspiracje do kreowania skutecznej i nowoczesnej komunikacji dla zdigitalizowanego społeczeństwa. Sprawdź 3 kroki do tego, aby zaistnieć na rynku w zupełnie nowej odsłonie, wykorzystując trend i technologię Metaverse jako platformę dotarcia.
Liczy się pomysł – czyli jak możesz kreatywnie wykorzystać nową technologię, która cały czas rośnie i rozwija się.
W dyskusji panelowej przedstawimy przykłady wykorzystania Metaverse i nakreślimy roadmapę działań dla marek, które chcą zmaksymalizować swoją obecność w tym inspirującym i nowym świecie.
11:10-11:50 - Transformacja CMO - jakie wyzwania stoją dziś przed top managerami marketingu i jakie obszary są najważniejsze.
Paulina Rekosz, Director of Brand & Customer Experience, T-Mobile Polska, Robert Nowakowski, Partner Spencer Stuart, Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe Poland, Ukraine, Baltics. Moderacja: Marta Macke, CEO, Shortlist Consulting
Dyskusja ekspercka poświęcona wyzwaniom współczesnego CMO.
Odniesienie do kluczowych kompetencji współczesnego lidera marketingu w kontekście kategorii w CMO Awards:
Creative innovator,
Digital champion,
Commerce master,
Omnichannel leader,
Brand guardian,
Purpose ambassador.
11:50-12:20 - TikTok it's a match!
Maciej Szamowski, Brand Strategy Lead na Europę Centralną, TikTok
12:20-12:30 - Zakończenie dnia pierwszego CMO Summit
Marta Macke, CEO, Shortlist Consulting
Dzień 2 – 11.05.2022
9:30-9:40 - Otwarcie drugiego dnia CMO Summit
Marta Macke, CEO, Shortlist Consulting
9:40-10:40 - Brand activism - oczekiwanie? spełnienie? green washing?
Paweł Niziński, CEO, better; Partner Central and Eastern Europe, Goodbrand, Susanna Romantsova Equality, Diversity & Inclusion Leader IKEA, Rafał Jakubowski, Marketing Director at mBank S.A. (Commerzbank),Maciej Lissowski Member Of The Management Board, indaHash,
Wprowadzenie do pojęcia Brand Activism przez eksperta i doradcę strategicznego w dziedzinie zrównoważonego rozwoju, budowy marek z przesłaniem, CSR i innowacji społecznych.
Dyskusja z ekspertami o miejscu i roli Brand Activism w budowaniu marek i marketingu.
Na zakończenie opinia praktyka.
10:40-11:10 - Zakochać się na nowo: CMO, dane i personalizacja
Bartosz Malinowski, Regional President CEE,MEA & APAC, ADFORM
Digital Maturity to umiejętność przewidywania i dostosowywania się do zmian na rynku.
CMOs zainwestowały/li wiele zasobów w zdolność do identyfikacji użytkowników online na różnych domenach, urządzeniach i technologiach. Dzięki profilowaniu konsumenta w sieci, jako marketerzy mogą uzyskać wgląd w jego zachowania i zainteresowania w Internecie. W rezultacie reklama cyfrowa rozwinęła się w kierunku dostarczania wysoce spersonalizowanych reklam, bezpośrednio dostosowanych do potrzeb i zainteresowań klientów.
Czy ta szansa, na którą tak ciężko pracowaliśmy znika?
11:10-11:40 - Retail Media: nowe paliwo wzrostu dla CMO
Marcin Bruś, Advertising Director, ALLEGRO.pl
Tzw. “3. fala” mediów staje się nową normą w sieci. Po dekadach gwałtownego rozwoju search i social media, w 3 dekadzie XXI wieku nadchodzą retail media. Miejscem, w którym CMO coraz skuteczniej wygrywają zarówno serce, umysł, jak i… kartę kredytową klienta, jest marketplace.
W przyszłym roku w USA 1 na 5 dolarów wydanych w digitalu to będzie inwestycja w retail media. Większość trafi do platform handlowych. Dlaczego? Marketplace zaspokaja najwięcej potrzeb, największej liczby klientów, przy największej liczbie okazji. Klientom oferuje potężny asortyment, niskie ceny i wygodę zakupów. Marketerom zaś oferuje coraz częściej zaskakująco skuteczne narzędzia, by rozwijali nie tylko sprzedaż w wymagających czasach, ale też budowali silne marki. By z pełnym spokojem czekali na „cookie armageddon”, bo korzystanie z 1st party data stanie się paliwem rakietowym w nowej rzeczywistości.
Kto dziś skutecznie korzysta z retail media w Polsce i co to oznacza dla zapewnienia sukcesów CMO w 2023? Więcej na ten temat opowiem na CMO Summit.
11:40-12:10 - DCO czyli communication at scale w praktyce
Filip Dawid, Head of Content & Technology - Leo Burnett Warszawa
Technologia reklamowa rozwija się w zatrważająco szybkim tempie, często ciężko nam samym nadążyć za nowinkami technologicznymi oraz dostępnymi na rynku rozwiązaniami.
Jednak mówiąc o technologii, nieustannie skupiamy się na parametrach technicznych zapominając o warstwie emocjonalnej, o tym co widzi użytkownik i jak zareaguje on na wyświetlony mu komunikat?
Czy istnieje sposób na to, aby dotrzeć ze spersonalizowaną komunikacją do każdego z użytkowników i jak to zrobić nie tracąc skali swoich działań? Na to pytanie słyszycie odpowiedź podczas tego spotkania.
12:10-12:40 - Ochrona marki w czasach wojny informacyjnej
Magdalena Budziszewska, Head of B2B Marketing & Business Operations at T-Mobile Biznes Polska, Mirosław Jędrych, Cyber Security Advisory Team Leader, T-Systems Polska
12:40-12:50 - Zakończenie konferencji CMO Summit 2022
Marta Macke, CEO, Shortlist Consulting